۸۳۰۲۲۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ۲۲ بهمن

وزیر آموزش و پرورش درآستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور درخواست کرد با حضور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی حق بر باطل را پرشکوه تر از گذشته برگزار کنند.

خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش درآستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور درخواست کرد با حضور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی حق بر باطل را پرشکوه تر از گذشته برگزار کنند.

متن پیام سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ۲۲بهمن ۵۷ ، ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری معمار انقلاب اسلامی؛ رشادت،ایثار،غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشت و بی‌نظیرترین حماسه‌ ی مردمی را در جهان خلق کرد و توانست با ایستادگی و وحدت، پایه‌های رژیم نامشروع، ظالم ومستبد طاغوت را ویران کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نهاد .

یوم الله ۲۲بهمن روز اتحاد، همبستگی، اقتدار، اعتلا و سربلندی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ابر قدرت هایی است که همواره و در طول چهار دهه عمر انقلاب از هر دسیسه و حربه‌ای برای ضربه زدن به پیکره ی این مکتب الهی استفاده کردند و البته هیچگاه راه به جایی نبردند.

امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی ، جهانیان بر همبستگی و بصیرت ملت فهیم ایران آگاه هستند و به پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی اعتراف می کنند، چرا که ملت ایران توانسته است پس از گذر سال‌های متمادی از بهمن ۵۷ و باریدن صاعقه های پرشرر کینه بر پیکره ی پهناور ایران اسلامی ، باز هم در برابر ناملایمات ظالمانه جهانی ایستادگی کند و پرچم پر افتخار استقلال، آزادی و جهموری اسلامی را بر فراز دنیا به نام ایران اسلامی به اهتزاز در آورد.

اکنون ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ، پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛ با افتخار به گذشته و امید به آینده ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد بصیرت، همدلی و انسجام است ، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های استکبار به رخ جهانیان خواهد کشید.

فرهنگیان و دانش آموزان ایران عزیز، همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛ همراه با ملت سرفراز ایران، باشکوه تر از سال‌های گذشته ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه شرکت کرده و چهلمین سال پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی را به جشن خواهند نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAAA

      تو دیگه ساکت تو که اصلا به فکر دانَش آموزان نیستی و هر روز سرویس دانش آموزان یا چپ میکند یا ته دره میرود یا تصادف میکند یا اصلا ترمز ندارند
      واقعا این نشانه چیست اگر توانایی یک سرویس مدرسه را نداری انجلو بگذار دیگران که در این امر سابقه های خوب دارند بیایند آن میز را ول کن آخر برای تو دردسر میشود.

    • بدون نام

      اقای ویزر پرورش واموزش راهپیمایی کفش میخواهد ونیرو برای راه رفتن ؟؟؟؟؟مرغ کیلویی پانزده هزار تومن است تا الا اخر )پس مر گ بر کسی گفتن ندارد بهتر است بزرگان در این همایش شرکت کنند

    • بدون نام

      وزیر بی عرضه حد اقل شب 22 بهمن حقوق مهر ماه و می دادی و بعد اظهار وجود میکردی !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر بی کفایت برو گورتو گم کن

    • amir _lo

      آدم عقده ای مثل تو ندیده بودم .مثلا یکشنبه تعطیل میکردید آسمان به زمین میامد .این کارتون هیچ توجیحی نداره جز لج بازی و عقده بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج