جاباما
۸۳۰۳۶۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت: با توجه به پیش بینی ها و تمهیدات لازم و با لطف و عنایت الهی این مراسم باشکوه و در امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن،گفت: با توجه به پیش بینی ها و تمهیدات لازم و با لطف و عنایت الهی این مراسم باشکوه و در امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد.

سردار محسن فتحی زاده در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است؛ الحمدالله مردم با شور و عظمت خاصی و با حس و حال زیبایی در این مراسم شرکت کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: جمعیت بسیار زیادی در این مراسم حضور دارند و بابت این حضور خداوند متعال را شاکریم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با تمام دشمنی‌ها و عداوت دشمنان با حضور هموطنان عزیزمان جشن می‌گیریم.

وی گفت: ان شاء الله در آینده نیز شاهد توفیق روز افزون مردم در عرصه‌های مختلف خواهیم بود چرا که سرانجام صبر، بردباری، مقاومت و پایمردی پیروزی است و مردم به قله‌های رفیع موفقیت دست می‌یابند.

فتحی زاده در ادامه افزود: الحمدالله امسال با وجود بارش‌های شدید شاهد حضور جمعیت عظیمی هستیم که با میل و علاقه‌ای فراوان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی حضور یافتند که جای تقدیر و شکرگزاری دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: به لطف خدا تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده و با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم و با عنایت الهی این مراسم باشکوه در امنیت کامل در سراسر کشور به پیش می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیکه‌امنیتی‌لازم نبودمردم توخونه هاوشمال ومسافرت شماهاهم توخیابان‌امنیت دیگه برای چی بودمعلومه وقتی کسی نباشه‌امنیت هم هست

      پاسخ ها

      • حسینی

        اونای که رفتن شمال وتوخوننن آماده خور و...

      • بدون نام

        بترکه چشم حسود، شاید نصف مردم جای دیگه بودن ولی نصف دیگه در راهپیمایی بودن داداش

      • ناشناس

        پس این همه جمعیت که تو خیابانها بودند و فیلم و عکسهاش هست دروغه؟!!!نکنه فتوشاپه؟!!! شنیده بودیم کینه قدیمی به انقلاب و اسلام دارید.ولی دیگه فکر ‌نمیکردیم اینقدر احمق و کور باشید!!مواد چی میزنید مگه؟!!!!!!

      • ناشناس

        پس این همه جمعیت که تو خیابانها بودند و فیلم و عکسهاش هست دروغه؟!!!نکنه فتوشاپه؟!!! شنیده بودیم کینه قدیمی به انقلاب و اسلام دارید.ولی دیگه فکر ‌نمیکردیم اینقدر احمق و کور باشید!!مواد چی میزنید مگه؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج