۸۳۰۴۸۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سازمان ملل: داعش همچنان خطرناک است

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مسئول دفتر مبارزه علیه تروریسم در نشست روز دوشنبه شورای امنیت درباره تهدید داعش در عراق و سوریه گفت که این گروه تروریستی همچنان یک نوع تهدید به شمار می‌رود و ۳۰۰۰ نیروی خارجی دارد.

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر ورونکوف» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در مبارزه با تروریسم در جلسه امروز(دوشنبه) شورای امنیت درباره تهدید داعش در عراق و سوریه گفت که سران داعش برای انجام عملیات تروریسم بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش العربیه، مسئول سازمان ملل تاکید کرد که داعش همچنان جهانیان را تهدید می‌کند و حدود ۳۰۰۰ نیروی خارجی دارد.

ولادیمیر ورونکوف اظهار داشت که داعش اروپا، آسیای جنوبی و آفریقا را تهدید می‌کند و چند گروهک تروریستی و مراکز آموزشی در افغانستان دارد.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در مبارزه با تروریسم تاکید کرد که داعش ذخایر مالی و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری دارد.

این نشست ساعاتی پس از اظهارات «جوزف ووتل» فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا درباره آغاز عملیات خروج احتمالی نیروهای آمریکایی از سوریه تا چند هفته دیگر، صورت گرفته است.

«جوزف وتل» که فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا را بر عهده دارد، بامداد روز دوشنبه گفت که نظامیان این کشور احتمالاً از چند هفته دیگر خروج از سوریه را آغاز می‌کنند.

فرمانده آمریکایی در پاسخ به این سوال که خروج نیروهای آمریکایی ظرف چند روز آینده اتفاق می‌افتد یا چند هفته دیگر گفت: «احتمالاً چند هفته. اما، باز هم باید گفت که همه چیز به اوضاع میدانی بستگی دارد.»

ترامپ آذرماه سال جاری با اعلام اینکه شکست داعش در سوریه به پایان رسیده از قصد خود برای خارج کردن نظامیان آمریکا از این کشور خبر داد.

بعد از اعلام این خبر، «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا و «برت مک‌گورک»، نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در ائتلاف موسوم به ضدداعش، از سمت خود استعفا کرده‌اند.

نزدیکان ترامپ با محوریت «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «مایک پامپئو» هم تحرکاتی را برای منصرف کردن ترامپ از این تصمیم آغاز کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراسازمان بین الملل واروپاها که ادعای طرف داران حقوق آزادی..وبشر وبیان ومخالف نسل کشی وطرفداری دموکراس.هستند بانی مالی که درساختارداعش وتشکیلات سازمان یافته که آمریکا وانگلیس وعربستان نقش داشته اند حالا محکوم نمیکنه..!!!!!!؟؟؟

    • بدون نام

      اگربادی درایران بوزه به بوق کرنا.وسریع نشست سازمان بین الملل تشکیل جلسه میده..

    • محمد زمانیان

      اقا ی بولتون بابا خجالت بکش !!! از رو که نمیره ! ؟ عجب ادم پر رویی هستی!!!!؟ بابا تو دیگه کی هستی ! ؟! ؟! ؟

    • بدون نام

      آمریکا هم داعش خواهدرفت! مخفیانه خواهندبود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج