جاباما
۸۳۰۵۵۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

توخل: نیمار مثل رونالدو و مسی است

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش متاثر از غیبت نیمار است با این حال در هر شرایطی فلسفه خاص خود را دارد و به دنبال بازی دفاعی نیست.

ایسنا: به نقل از اکیپ، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن قبل از این دیدار گفت: من در این دیدار یکی از بهترین و تأثیر گذارترین بازیکنان خود را در اختیار نداریم. غیبت نیمار در پاری سن ژرمن مثل غیبت مسی در بارسلونا و رونالدو در یوونتوس است. علاوه بر نیمار باید بگویم که کاوانی را هم به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم. نمی‌توان جای خالی این دو بازیکن را پر کرد چرا که آنها از بهترین‌ها هستند. به شدت نبود نیمار را احساس می‌کنیم.

او ادامه داد: با غیبت نیمار و کاوانی فشار زیادی روی امباپه است. البته من از او نمی‌خواهم که جای نیمار و کاوانی را پر کند بلکه تنها می‌خواهم که نقش خودش را به درستی انجام دهد و بدون فشار بازی کند. البته باید این را هم گفت که پوگبا هم در ترکیب منچستر یونایتد نیست و آنها هم این بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود را در اختیار ندارند.

توخل درباره بازی گفت: ما فلسفه خاص خود را داریم و اصلاً بدنبال دفاع کردن نیستیم. سخت است که برای بازیکنان کلیدی خود جایگزین پیدا کرد اما فلسفه خاص خود را داریم و در هر دیداری آن را عملی می‌کنیم. بازی سختی در انتظار ما است به ویژه اینکه منچستر یونایتد متحول شده است و دیگر آن تیم ابتدای فصل نیست. هر دو تیم شانس برابر برای صعود به دور بعد را دارند.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره سولسشایر گفت: من شناخت زیادی از این مربی ندارم و تنها می‌توانم کار او را در منچستر یونایتد به یک پزشک تشبیه کنم. بی صبرانه در انتظار رویارویی با این مربی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوونتوس+رئال مادرید

      امیدوارم پاری سن ژرمن بتواند در مجموع دو دیدار منچستر را حذف کند

    • بدون نام

      نیمار از رونالدو بهتره اما ب لئو کینگ مسی نمیرسه

    • بدون نام

      از نظر فنی شبیه کینگ مسی اما از نظر اخلاقی مثل پنالدو پول پرست و کثافته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج