جاباما
۸۳۰۷۴۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حکم مرگ سارقان مسلح کرمان صادر شد

کرمان - رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: سارقان مسلح جایگاههای سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم شدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، احمد قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اوایل سال جاری سرقت مسلحانه شبانه از جایگاه های سوخت و نیز برخی از منازل در شهر کرمان موجب ترس و وحشت مردم شده بود.

قربانی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مرجع قضائی و انتظامی قرار گرفت و نهایتاً با رصد اطلاعاتی و پایش تصویری، اعضای این باند سرقت مسلحانه به نام های (ه - ف) و (الف - م) دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۷ شبانه به جایگاه سوخت آفتاب کرمان حمله کرده و ضمن تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت زیاد و تهدید کارکنان مشغول به کار در آن جایگاه، وجوه موجود را سرقت و متواری می کردند.

قربانی گفت: متهمان در دومین عملیات مسلحانه خود در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری مجدداً به همان روش قبلی به جایگاه سوخت ولیعصر کرمان حمله کرده و اقدام به سرقت مسلحانه کردند و نیز مجدداً در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه شبانه به منزل یکی از شهروندان در کرمان رفته و بعد از تیراندازی و تهدید اهالی منزل، اموال ایشان را سرقت کردند.

وی ادامه داد: بعد از دستگیری متهمان، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف که مورد استفاده قرار می داده اند و در محلی زیرخاک مخفی کرده بودند، کشف شد.

قربانی عنوان کرد: نهایتاً پس از رسیدگی در دادسرا و صدور کیفرخواست، متهمان در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان مورد محاکمه قرار گرفتند و تحت عنوان محاربه به مجازات اعدام محکوم شدند.

وی یادآور شد:حکم صادره به متهمان و وکلای ایشان ابلاغ شده است و بدیهی است که حکم صادره ظرف ۲۰ روز بعد از تاریخ ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان در پایان گفت: چنانچه حکم در دیوان مورد تایید قرار گیرد پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر همه سارقان خلافکاران را نترسید اعدام کنید همه چی درست میشه

    • بدون نام

      حالا که حکم صادر شده چرا اسامی را کامل ذکر نمی کنید ؟

    • نااشنا

      باید پس از سقط شدن جنازه این حیوانات رو بدن باغ وحش تا حیوانات گرسنه تیکه تیکه شون بکنن.تا اثری از جسد کثیفشون رو زمین باقی نمونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج