۸۳۰۸۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کرملین: توپ اکنون در زمین واشنگتن است

سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه فعلا خبری از دیدار سران روسیه و آمریکا نیست، اعلام کرد که توپ در زمین واشنگتن است و آنها باید تکلیف خود را مشخص کنند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه فعلا خبری از دیدار سران روسیه و آمریکا نیست، اعلام کرد که توپ در زمین واشنگتن است و آنها باید تکلیف خود را مشخص کنند.

دمیتری پسکوف یادآور شد: این دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بود که پیشتر تصمیم گرفت دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین را لغو کند.

وی در واکشن به این پرسش که آیا روسیه مذاکرات برای برگزاری دیدار سران مسکو و واشنگتن را آغاز کرده است، افزود: از سوی مسکو هیچ دلیلی برای شروع مجدد وجود ندارد چرا که توپ در زمین واشنگتن است.

گفتنی است، نخستین دیدار رسمی پوتین با ترامپ در اواسط سال ۲۰۱۷ در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در هامبورگ روی داد و اگر چه دیدار بسیار کوتاه بود اما هر دو طرف آن را سازنده خواندند.

اولین نشست دوجانبه سران روسیه و آمریکا هم اواسط سال ۲۰۱۸ در هلسینکی فنلاند رقم خورد که حواشی زیادی برای ترامپ در پی داشت و وی تا چند هفته مجبور بود اظهارات خود در کنفرانس خبری مشترک با پوتین را توجیه کند.

انتظار می رفت روسای جمهوری روسیه و آمریکا در نشست گروه ۲۰ در آرژانتین هم با یکدیگر دیدار کنند که اواخر سال ۲۰۱۸ (آذرماه ۹۷) در بوئنوس آیرس برگزار شد.

اما چند روز پیش از این نشست، سه شناور اوکراینی در آب های مورد اختلاف با روسیه توقیف و ملوانان آن بازداشت شدند و اختلافات روسیه و اوکراین به اوج خود رسید.

در پی این حادثه، ترامپ تصمیم گرفت از دیدار دو جانبه با پوتین در آرژانتین صرف نظر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج