جاباما
۸۳۰۸۳۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حمله شیمیایی تروریست‌ها به حومه ادلب

منابع سوری از حمله شیمیایی تروریستهای جبهه النصره به منطقه‌ای در حومه ادلب و مصدوم شدن دو نظامی ارتش سوریه بر اثر آن خبر دادند.

خبرگزاری مهر: اسپوتنیک گزارش داد که بر اثر حمله شیمیایی تروریستها به منطقه ای در حومه جنوبی شرق ادلب دو نظامی سوری مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش؛ دو نظامی سوریه بر اثر استنشاق گاز سمی مصدوم شده اند. مصدوم این دو پس از آن رخ داد که گروههای تروریستی منطقه شم الهوی واقع در حومه جنوب شرقی ادلب را با موشک های حاوی گازی سمی هدف قرار دادند.

این در حالی است که ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در هفتم فوریه جاری اعلام کرده بود که تروریستها در ادلب به انبار مواد سمی در طول خط تماس با نیروهای مسلح سوریه ادامه می دهند و هدف آنها سیطره بر منطقه کاهش تنش است.

در دوم فوریه جاری هم برخی منابع از انتقال محموله های گاز شیمیایی به وسیله تروریستهای جبهه النصره از یکی از مواضع گروه موسوم به الترکستانی جسرالشغور به سوی شهرک خان شیخون در حومه جنوبی ادلب با همکاری کلاه سفیدها و کارشناسان اروپایی خبر داده بودند.

این منابع اعلام کرده بودند که این محموله ها با آمبولانس ها متعلق به کلاه سفیدها و با نظارت دو کارشناس انگلیسی و یک کارشناس بلژیکی منتقل شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      امروز خبرگزاري کردپرس ميخوندم در مناطقي که کوردها در حال جنگ با داعش هستند فقط شيش کيلومتر باقي مونده که تقريبا شيش صد نفر داعشي اونجا باقي مونده حتي نوشته بودن کار به جنگ تن بتن کشيده و داعشيها براي فرار از دست کوردها لباس زنانه وچادر به سر کرده بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج