جاباما
۸۳۰۸۴۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازیگر فیلم فرهادی در سریال کارگردان «لالالند»

طاهر رحیم که پیش از این در فیلم «گذشته» اصغر فرهادی بازی کرده بود، قرار است در مینی سریال جدید شبکه نتفلیکس جلوی دوربین رود.

بانی فیلم: طاهر رحیم که پیش از این در فیلم «گذشته» اصغر فرهادی بازی کرده بود، قرار است در مینی سریال جدید شبکه نتفلیکس جلوی دوربین رود.

بازیگر فیلم فرهادی در سریال کارگردان «لالالند»

به نقل از ورایتی، طاهر رحیم بازیگر فرانسوی فیلم های «پیغامبر» (A Prophet)، «طلای سیاه» (Black Gold) و «عقاب» (The Eagle) قرار است در مینی سریال جدید نتفلیکس نقش اصلی را بازی کند.

این مینی سریال هشت اپیزودی که «ادی» (The Eddy) نام دارد را دیمین شزل، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان فرانسوی-آمریکایی برنده اسکار برای فیلم «لالالند» می سازد.

این خبر را طاهر رحیم در برلین اعلام کرد. او امسال با فیلم «محبت غریبه‌ها» (The Kindness of Strangers) به کارگردانی لونه شرفیگ فیلمساز دانمارکی که پنجشنبه شب هفته گذشته شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین را افتتاح کرد، در این رویداد شرکت دارد.

مینی سریال «ادی» را که یک موزیکال فرانسوی است، جک ثورن نوشته است. قصه این سریال در یک کلوب می گذرد که بند موسیقی محلی ای در آن فعال است. گروهی که خود ار مواجه با نابسامانیهای شهر پاریس می بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج