جاباما
۸۳۰۸۶۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

صدور ITC پاتوسی؛ وعده ای که فعلا محقق نشده!

کارت بازی بازیکن جدید استقلالی ها همچنان صادر نشده و وضعیت او مشخص نیست.

ورزش سه: باشگاه استقلال همچنان نتوانسته کارت بازی پاتوسی خرید جدید خود را دریافت کند و به همین دلیل او بعد از دیدار با پیکان در هفته شانزدهم، احتمالا دیدار با تراکتورسازی را نیز از دست خواهد داد تا خرید جدید آبی ها در یک بازی کلیدی و مهم غایب باشد.

پاتوسی که بر اساس قوانین عجیب و بحث بر انگیز فدراسیون فوتبال نمی تواند برای استقلال بازی کند، طی روزهای گذشته در فرم بسیار خوبی در تمرینات استقلال حضور داشته اما عدم صدور کارت بازی باعث شده تا وضعیت او همچنان نامشخص باشد و به همین دلیل این موضوع روی روحیه او نیز تاثیر گذاشته است.

علی خطیر معاون ورزشی استقلال که مسئول نقل و انتقالات این باشگاه است در کنار دیگر مسئولان باشگاه خبر از شانس بالای این بازیکن برای حضور در مسابقات و صدور کارت بازی او دادند اما فعلا این بازیکن در بلاتکلیفی قرار دارد و در دومین دیدار نیم فصل نیز حضور نخواهد داشت تا شفر یکی از خرید های جدید خود را در اختیار نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا قبل از بازی آماده میشه این دوتیم سوگلی و نور چشمی حکومت هستن نمیزارن بشون بد بگزره با اینهمه حرجی که کردن

    • بدون نام

      واقعا عجب قانون داریم ما قانون من درآورده قانونی که تصویب کننده آن چیزی از فوتبال نمی فهمند خودش از طریق واسته باند آمدند سرکار در صورتی که از جنس فوتبال نیستند پس چه انتظاری از فوتبال ایران دارید لطفا در فوتبال را تخته کنید تا اینقدر پول بیت المال غارت نشه

    • ¤▪پاسارگاد▪¤

      قابل توجه مدیران بی لیاقت و بی خاصیت و هیش کاره که معلوم نیست عقل و فکرشون کجاست ؟؟؟

      همشون بفکر گرفتن عکس رسانه ها و خودنمایی هستند نه کار گشایی و اتخاد تدبیر و برنامه ریزی لازم در بحث جذب بازیکن ... اونم بازیکن خارجی که از نفس کشیدن شون تا سوخت ماشینش و دستمزد و حقوق هاشون با دلار سرکار دارند و از خداشونه که توسط یه تعداد دلال و مدیر برنامه های پولکی خودشونو به فوتبال بی صاحب این مملکت قالب میشن و دلار پارو میکنند !!! میگم آقای فتحی وسایر عوامل خوابین؟؟؟ یا بیدار ؟؟؟
      ملت بیچاره دارن از گرانی و نداری بیداد میکنن و با قحطی پول و عدم نقدینگی مبارزه میکنند !! اونوقت شما و مجموعه تون دارین اینجوری با سوءمدیریت
      هاتون پول های بیت المال و دارین میریزن تو جیب دلال ها و این خارجی های بی خاصیت اسراف میکنید!! ننگ برشما و همانند شماها !!!

    • بدون نام

      مافیای پشت تیمهای حکومتی درحال تکاپو برای جعل و فرار از قانونی که خودشون گذاشتن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج