۸۳۰۸۷۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

طراحی سامانه‌ای از اطلاعات زنان سرپرست خانوار

وزیر رفاه از طراحی سامانه‌ای از اطلاعات زنان سرپرست خانوار برای استفاده آن‌ها از خدمات سازمان‌های حمایتی خبر داد و گفت: امیدواریم در حداقل زمان ممکن اطلاعات جامع این قشر را داشته باشیم.

خبرگزاری مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی کارگروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در جمع خبرنگاران گفت: براساس ماده ۸۰ قانون برنامه ششم تکالیف مهمی در عرصه‌های گوناگون مربوط به بهره‌مندی از حضور قشر عظیم زنان در توسعه کشور بر عهده معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گذاشته شده است و دستگاه‌های مختلف مکلف به اجرای این قانون هستند.

محمد شریعتمداری ادامه داد: براساس این تقسیم کار یکی از کمیته‌ها که کمیته آمار و اطلاعات است و یکی دیگر از کمیته‌ها که مربوط به حوزه توانمندسازی زنان برای دسترسی به مشاغل شایسته در کشور است بر عهده وزارت کار قرار گرفته است. در اجرای این مأموریت قانون‌گذار منابعی را به صورت متمرکز در اختیار شورای اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قرار می‌دهد.

وی با بیان این که در تفاهمنامه‌ای که امروز امضا شد، در خصوص بخشی از وظایف مربوط به این حوزه به تفاهم رسیدیم افزود: در حوزه توانمندسازی بانوان و مهارت‌افزایی، سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای وارد کار شده است که با استفاده از نظارت بیرونی و مشاوره بخش غیردولتی، فاصله بین نیازمندی‌های بازار کار با میزان مهارت‌های موجود در بانوانی که نیازمند شغل هستند را شناسایی می‌کنیم و با شناسایی معین به میزان مهارت‌هایی که نیاز دارند، آنان را در اختیار آموزش فنی‌وحرفه‌ای قرار دهیم تا آموزش کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای آنها انجام شود و برای بازار کار آماده شوند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در حال طراحی اطلاعات کاملی از زنان سرپرست خانوار و نحوه استفاده آنها از امکانات و خدمات سازمان‌های حمایتی هستیم که امیدواریم شرح خدمات آن تا پایان سال به تصویب برسد و از ابتدای سال آینده شروع به اجرا شود. امیدواریم در حداقل زمان ممکن اطلاعات جامع مربوط به این قشر را در اختیار داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر رفاه درخواست دو راهکار برای معلولین شدیدبهزیستی درمنزل باماهی 100وهشت تومن چطور امرار معاش کنند؟!!!و با 8الی حداکثر ماهی 12 میلیون تومن معلولین چطور صاحب خانه شوند؟

    • اذین

      دو روز دیگه میگن این طرحم منتفی شد یا تصویب نشد ، مثل طرحهای دیگشون

    • بدون نام

      من مددجو هستم ولی یارانه ام زیاد نشده .مستمری هم کم شده چرا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج