۸۳۰۹۷۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

قنبرپور: مجبور بودیم در آن شرایط بازی کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی جنجالی در اهواز با نتیجه ۲ بر یک مقابل فولاد‌خوزستان شکست خورد، اما بیش از اولین باخت شاگردان برانکو، حاشیه‌های قبل و حین بازی به چشم آمد. به‌طوری که با وجود گذشت چند روز از این بازی، اما هنوز صحبت‌های زیادی درخصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه غدیر وجود دارد.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی جنجالی در اهواز با نتیجه ۲ بر یک مقابل فولاد‌خوزستان شکست خورد، اما بیش از اولین باخت شاگردان برانکو، حاشیه‌های قبل و حین بازی به چشم آمد. به‌طوری که با وجود گذشت چند روز از این بازی، اما هنوز صحبت‌های زیادی درخصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه غدیر وجود دارد.

مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده قبل از بازی و تصمیماتی که برای لغو و احتمال برگزاری آن گرفته شده، صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

به نظر می‌رسد اتفاقات و حاشیه‌های بازی با فولاد از همان زمان ورود شما به ورزشگاه غدیر اهواز رخ داد.

بله، ما خیلی راحت به اهواز رسیدیم و اقامت خوبی هم در هتل بستان اهواز داشتیم که جا دارد از همین طریق از آنها بابت میزبانی خوب‌شان تشکر کنم. اما همه‌چیز پس از ورود ما به ورزشگاه رخ داد. درست همان موقعی که به ورزشگاه غدیر رسیدیم و همه قصد پیاده‌شدن از اتوبوس را داشتیم، سعید فتاحی جلوی در ایستاد و گفت که احتمال لغو بازی وجود دارد و پیاده نشوید! ما واقعا گیج شده بودیم که مگر می‌شود بازی لغو شود. چراکه شب قبل از بازی در جلسه هماهنگی شرکت کردیم و هیچ صحبتی از لغو بازی نبود.

فتاحی چه دلیلی برای ماندن بازیکنان و مربیان در اتوبوس داشت؟

او به ما گفت برق ورزشگاه قطع شده و رختکن تاریک است و به همین خاطر نمی‌توانیم به رختکن برویم. به همین دلیل بعد از چند دقیقه که بچه‌ها در اتوبوس ماندند من و آقای فارسیان، مسئول حراست باشگاه به دیدار مسئولان برگزاری بازی رفتیم تا ببینیم جریان چیست.

بعد از چند دقیقه به ما گفتند بچه‌های تیم را روی نیمکت ببریم تا شرایط رختکن مهیا شود، اما بعد از دقایقی در اتفاقی عجیب‌ به بچه‌های تیم اعلام شد روی نیمکت لباس‌هایشان را عوض کنند. همان زمان من به مسئولان گفتم مگر می‌شود تیم روی نیمکت لباس عوض کند؟ در همین گیرودار بود که دوباره صحبت از لغو بازی به گوش رسید و این مساله ذهن بازیکنان ما را به‌هم ریخت. حتی من می‌دیدم که بخشی از هواداران به خیال اینکه بازی لغو شده درحال ترک ورزشگاه هستند.

این مسائل را در عملکرد تیمی پرسپولیس دخیل می‌دانید؟

بله، این اتفاقات باعث شد تا بازیکنان ما از نظر ذهنی تمرکزشان را از دست دهند و شرایط ایده‌آلی برای بازی نداشته باشند. چند‌بار صحبت از لغو بازی انجام شد و هربار به ما شوک وارد می‌کردند. بعد از آن عنوان شد بازی با دقایقی تأخیر آغاز می‌شود و بازیکنان پس از اینکه در تاریکی به رختکن رفتند در تاریکی لباس‌های خود را عوض کرده و حتی نتوانستند کار پزشکی انجام دهند.

بازیکنان ما خوب گرم نکردند‌ و به همین دلیل دیدید در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و دو گل خوردیم چراکه بازیکنان نمی‌توانستند در زمین خودشان را پیدا کنند. اما در نیمه‌دوم با صحبت‌های برانکو، بچه‌های تیم توانستند به‌خوبی روی کار سوار شوند و گل هم زدیم و شاید اگر بچه‌ها تمرکز بیشتری داشتند، می‌توانستیم گل مساوی را هم بزنیم چراکه بارها در بازی‌های قبل بچه‌ها توپ‌های به مراتب سخت‌تر را تبدیل به گل می‌کردند.

فتاحی مدعی شده که برانکو اعلام کرده در همین شرایط هم حاضر است پرسپولیس به میدان برود و امکان لغو وجود داشت!

من خیلی اهل مصاحبه جنجالی و این حرف‌ها نیستم. ما اگر قرار بود با فولاد در روز دوشنبه بازی کنیم آیا می‌توانستیم روز پنجشنبه با استقلال‌خوزستان بازی کنیم؟ یا باید در روز پنجشنبه بازی می‌کردیم یا باید بازی ما به روز جمعه می‌افتاد. در آن صورت باز هم باید روز دوشنبه با پدیده در جام‌حذفی بازی می‌کردیم. در آن صورت شاید پدیده راضی نمی‌شد بازی با تاخیر انجام شود.

ما اگر یک روز دیرتر با فولاد بازی می‌کردیم شرایط تیم به‌هم می‌ریخت و واقعا برنامه بازی‌های ما از این هم فشرده‌تر می‌شد. اگر قرار بود یک روز دیرتر بازی کنیم همه بازی‌های بعدی ما یا باید دچار تغییر می‌شد یا فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شد. با این شرایط واقعا نمی‌شد بازی یک روز به عقب بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      برو بابا کلا این کاره نیستی خدایی این کاره نیستی ..حیف چغندر

    • بدون نام

      مجبور نبودین بی عرضه بودین

      پاسخ ها

      • ر مسعود

        ده دقیقه موندین تو اتوبوس واسه همین باختین ؟به نظرت خنده دار نیست

    • بدون نام

      خداوکیلی دیگه بس کنید این اراجیف رو بازیکن های میلیاردی با گفتن اینکه شاید بازی لغو بشه روحیه شون خراب شد ونتونستن بازی کنن پس چرا فولادی ها استرس نگرفتن اونها هم مثل شما بودن چرت وپرت بسه باختین بگین باختیم چرا هر دفعه که شما میبازین یه الم شنگه به پا میکنین،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج