۸۳۰۹۹۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

وعده مدیران استقلال؛ نگران پاتوسی نباشید

تیم فوتبال استقلال درحالی نیم‌فصل دوم لیگ برتر را آغاز کرد که برد پرگل این تیم و از همه مهم‌تر درخشش خارجی‌های جدید هواداران را بر سر ذوق آورده و آنها را به آینده حسابی امیدوار کرد.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی نیم‌فصل دوم لیگ برتر را آغاز کرد که برد پرگل این تیم و از همه مهم‌تر درخشش خارجی‌های جدید هواداران را بر سر ذوق آورده و آنها را به آینده حسابی امیدوار کرد.در دیدار با پیکان، ایسما بلافاصله بعد از ورود به زمین گلزنی کرد و منشا هم علاوه‌بر پاس گلی که داد، بازی قابل‌قبولی را نیز به نمایش گذاشت تا استقلال و خارجی‌هایش روز پرفروغی را سپری کرده باشند؛ با این حال نکته‌ای که این روزها برای این تیم دردسرساز شده، مربوط می‌شود به قرارداد آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای‌جنوبی که هنوز تکلیفش برای پیوستن به این تیم مشخص نیست.

روز گذشته در این روزنامه نوشتیم که دعوای این روزهای شفر و خطیر برمی‌گردد به گرفته شدن امور نقل‌و‌انتقالات استقلال از حیطه کادرفنی (شفر و فرزندش) و سپرده شدن آن به حیطه مدیریتی(خطیر) و به تفصیل در این خصوص توضیحات لازم ارائه شد.

در این بین اما موضوعی که باعث شده تا این روزها شفر، تیرهایش را بی‌محاباتر به سمت خطیر پرتاب کند، بر می‌گردد به قرارداد پاتوسی! این بازیکن به‌زعم شفر با گافی بزرگ با استقلال قرارداد امضا کرده و حالا علاوه‌بر بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی و از دست رفتن فرصتی بزرگ برای تقویت تیم در آسیا، حتی می‌تواند تهدیدی باشد برای یک شکایت بین‌المللی و شاید محکومیتی دیگر برای آبی‌پوشان.

از یک سو سازمان لیگ اصرار دارد پاتوسی طبق معیارهایی که در آیین‌نامه نقل و انتقالات آورده شده، نمی‌تواند در لیگ ایران بازی کند و از سویی دیگر استقلالی‌ها معتقدند این بازیکن یکی از فنی‌ترین و بهترین خارجی‌هایی است که به فوتبال ایران آمده و حالا به خاطر آیین‌نامه اشتباه سازمان لیگ، بیرون از خط مانده است. هرچه هست دعوا بر سر پاتوسی همچنان ادامه دارد و چه‌بسا ممکن است کار را به جاهای باریک‌تری نیز بکشاند اما قبل از این قضایا شاید هم اتفاقاتی بیفتد که به مانند فیلم‌های هندی یک شبه زندگی شیرین شود!

خبرنگار ما به اطلاعات مبسوطی دسترسی پیدا کرده که حاکی از آن است مشکل قرارداد پاتوسی با استقلال تا حدی حل شده و این احتمال وجود دارد این بازیکن حتی به دیدار حساس هفته هجدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی که جمعه برگزار می‌شود، برسد.

در همین زمینه مذاکرات استقلالی‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ادامه دارد و چه بسا آماده‌باش اصلی شفر به پاتوسی برای رسیدن به مرز آمادگی مطلوب خیلی زود و در ۴۸ ساعت آینده صادر شود، هرچند اگر این اتفاق برای هفته جاری هم محقق نشود، می‌توان گفت استقلالی شدن پاتوسی دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه کش

      بعله بابا پشتتون گرمه فدراسیون وزیر و....
      مث اون دلال موزامبیگی هرچی پوله بیت المال شوفور دلالی میکنه28تا بازیکن میگیره.

      پاسخ ها

      • ارتش آبی

        برو بابا لنگی بی مصرف آخه تو میفهمی داری چی میگی استقلال اون پول ها هم به زپر از اسپاتسر گرفته برای این بازیکن ها بعد پرسپولیسه که وزیر ورزش کنارشه و ده میلیارد داده به بودیمیر کرواسی تجبعدشم برانکو این بودیمیر و رادوشویچ آورده پس یعنی اون هم دلاله خخخخخخخخخ پس حرف مفت نزن

    • ss

      دم خطیرگرم واقعامدیرلایقی هس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج