۸۳۱۲۸۴
۷۴ نظر
۵۰۰۲
۷۴ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش استقلال و سپاهان به صحبت‌های برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، نسبت به شرایط داوری بازیهای لیگ گلایه کرد و کنایه ای هم به داوری بازی های استقلال و سپاهان زد که با واکنش این دو باشگاه مواجه شد. بعد از این هم باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای از برانکو حمایت کرد.

برترین ها: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، نسبت به شرایط داوری بازیهای لیگ گلایه کرد و کنایه ای هم به داوری بازی های استقلال و سپاهان زد که با واکنش این دو باشگاه مواجه شد. بعد از این هم باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای از برانکو حمایت کرد.

برانکو درباره اشتباهات داوری که در بازی با فولاد علیه تیمش رخ داد و بیانیه‌هایی که این روزها باشگاه‌های مختلف در مورد مسائل حاشیه‌ای از جمله داوری صادر می‌کنند، تصریح کرد: من بارها گفته‌ام و الان تکرار می‌کنم ما فقط و فقط خواهان داوری عادلانه و محترمانه هستیم.

من به خاطر همین خواهشی که داشتم محرومم کردند خودشان بنشینند و آنالیز کنند در اهواز چه اشتباهاتی علیه پرسپولیس رخ داد. من حرفی در این باره ندارم. همین که در بازی یک دقیقه کمتر وقت اضافه گرفته شد، خودش گویای همه چیز است. بروید ببینید چرا پنالتی پیکان در این هفته گرفته نشد و گل اول سپاهان به چه شکلی به ثمر رسید.

در پی این صحبت ها، محمدحسین زرندی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متأسفانه این برای چندمین بار است که سرمربی تیم پرسپولیس به خود اجازه دخالت در مسائل باشگاه استقلال را می‌دهد.

باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌خواهد اصول حرفه‌ای را به سرمربی خود یادآوری کرده و به ایشان متذکر شوند که حق صحبت در مورد سایر باشگاه‌ها را ندارد. باشگاه استقلال اعلام می‌کند اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی از سوی سرمربی پرسپولیس تکرار شود، از طریق مجاری قانونی فوتبالی آن را پیگیری خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ضمن اینکه بر اساس اعلام کارشناسان داوری، در بازی با پیکان هیچ خطای پنالتی صورت نگرفت که از دید داور پنهان مانده باشد. ایشان اگر در مورد داوری اعتراضی دارد، بهتر است نظرات کارشناسان در خصوص دیدار با سپیدرود در جام حذفی را بازبینی کند. ریاست فدراسیون فوتبال هم این مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و در زمان لازم عکس‌العمل نشان خواهد داد.

سعید الهویی یکی از مربیان سپاهان هم در این رابطه می‌گوید: هنوز خیلی از اظهارات برانکو ایوانکوویچ در مورد تیم ملی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی کشورمان ایران در مسابقات جام ملت های آسیا نگذشته‌و متاسفانه دیدیم ایشان چه حواشی برای تیم ملی ایران ایجاد کردند که قلب میلیون ها ایرانی جریحه دار شد ولی ایشان باز هم تلاش می کند با تاکتیک های قدیمی و اظهار نظر در مورد تیم های دیگر فشار را از روی تیم خودش بردارد و به تیم های دیگر انتقال دهد که این رفتار نه حرفه ای است و نه اخلاقی که البته نخ نما شده است.

ظاهرا برانکو در فوتبال ایران مصونیت دارد

وی افزود: همین چند ماه پیش، ایشان بعد از بازی برابر ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی از داوری برای تیم سپاهان صحبت کرد، که مطابق معمول هیچ واکنشی از کمیته اخلاق، داوری، و انضباطی مشاهده نشد و این بار هم ایشان به خودشان اجازه دادند که در مورد یک تیم دیگر و اتفاقات در مورد یک تیم دیگر که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد، صحبت کنند. ظاهرا ایشان در فوتبال ایران مصونیت قضایی دارد و هیچ مرجعی قصد رسیدگی به تخلفات مکرر ایشان را ندارد.

سپاهان در همین سه بازی آخر 6 امتیاز از دست داده

مربی سپاهان تصریح کرد: در آخر ایشان را ارجاع می دهیم به نظرات کارشناسان در همین سه هفته در برنامه نود که حاصلش یک پنالتی اشتباه برای حریفان سپاهان (پرسپولیس) و دو پنالتی اشتباه برای سپاهان برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان. در همین سه بازی سپاهان شش امتیاز از دست داد. ۶ امتیاز به جدول اضافه کنید تا ببینید کدام تیم بیشترین ضرر را از داوری کرده است.اگر بخواهیم اشتباهات داوری را حذف کنیم و داوری های بدون اشتباه ببینیم، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپیدرود باید صعود می کرد و این تیم با پدیده بازی می کرد نه پرسپولیس.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به اقدام دو باشگاه استقلال و سپاهان واکنش نشان داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه چنین آمده است؛

اتفاقی که امروز چهارشنبه از سوی دو باشگاه درست در آستانه بازی دیگری از پرسپولیس روی داد، برای ما عجیب و غیر منتظره نیست. این برای اولین بار نیست که با این مساله روبرو می‌شویم و چنین هماهنگی و همبستگی جای تامل بسیار دارد.

باشگاه پرسپولیس خود را آماده سخت‌ترین شرایط کرده است و بعد از مسایلی که در دو بازی قبلی ما در لیگ برتر روی داد تردید نداشتیم برای این بازی نیز سناریویی جدید ترتیب داده خواهد شد که شاید برای بازی پیش رو تمام آن به این اظهارات ختم نگردد.

اعضای تیم و باشگاه و هواداران با هوشیاری تمام مسایلی که جریان دارد را زیر نظر دارند و تعجب نمی‌کنیم که اتحادی بزرگ برابر پرسپولیس بزرگتر شکل بگیرد.

درباره مسایل مطرح شده نیز با توجه به اینکه باید به فکر مسایل مهمتری باشیم، به قدر ضرورت و برای تنویر افکار عمومی مطالبی مطرح می‌شود.

قبل از هر چیز حیرت می‌کنیم بعضی به جهت تکرار مطالبی که کارشناسان داوری بر آن صحه گذاشته‌اند اینقدر بر آشفته شده‌اند. آقای برانکو در بالاترین حد مورد حمایت باشگاه پرسپولیس و هواداران قرار دارد و در اظهارنظری که داشتند، تنها به تکرار نظر کارشناسان فن و بی طرف پرداختند و با توجه به تاثیر مستقیم این موارد درباره نتیجه کلی جدول بازی‌ها، در واقع درباره حقوق از دست رفته تیم خود صحبت کردند و در ادبیات خود با نرمش و رعایت اصل احترام سخن گفته‌اند.

از سوی دیگر با توجه به مجموع نظرات کارشناسان داوری نکته روشن‌تر از روز است که اگر همه امتیازات به جای خود باز می‌گشت پرسپولیس اکنون در صدر جدول قرار داشت. همچنین به مسوولان باشگاه استقلال یادآور می‌شویم که قبل از هر چیز آن چه می‌گویند را اجرا کنند و از سرمربی تیم خود بخواهند به صورت مکرر و به هر بهانه‌ای درباره پرسپولیس و عوامل آن سخن نگوید و اصول حرفه‌ای را به وی متذکر شوند.

بی‌تردید برانکو ایوانکوویچ که با خود موج جدیدی از علوم فوتبالی و تاکتیک‌ها را به ایران آورد و با تیم ملی کشورش تا مقام سومی جام جهانی پیش رفت خیلی بیشتر با اصول حرفه‌ای و اخلاقی فوتبال آشنا است ولی با توجه به عدم رعایت این موارد از سوی دیگران گاهی برابر تهاجم‌های بی‌امان، ناچار از دفاع برای حفاظت از تیم و بازیکنان خود است.

در پایان ذهن‌های بیدار را به این نکته جلب می‌کنیم که ببینند آن چه برای پرسپولیس از حاشیه گرفته تا بطن بازی‌ها رقم زده می‌شود، در نهایت به سود کدام تیم‌ها تمام شده و می‌شود.

ضمن اینکه در پایان این نکته را یادآور می‌شود که اتهامات واهی و غیرواقع یکی از مربیان تیم سپاهان توسط واحد حقوقی باشگاه و از طریق دادگاه رسانه بطور جد پیگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZEDLONG

      آقای برانکو الدنگ بیشعور
      تمام کارشناسان داوری متفق القول گفتند پنالتی برای پیکان اتفاق نیافتاده
      اگر کمیته انضباطی این مرتیکه رو جریمه نکنه جانبداری کرده

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        از طرز حرف زدنت مشخصه که کی الدنگ و بی شعوره ...

      • آنتی کیسه

        متاسفانه اینقدر شعور نزد مسئولین و هوادارای باشگاه بزرگ استقلاک کم شده که حرف محترمانه جناب آقای پروفسور برانکو را با بی ادبی تمام جواب میدهند. متاسفم برای باشگاهی که امثال شما طرفدارشید. هه

      • بدون نام

        خفه شو رو برای تو کیسه گذاشتن

      • یاران 57

        برانکو وپیروزی بدانید ديگه قهرمانی لیگ برتر ایران شدن نخواهید دید ناداوری بیشتر از این قابل قبول باشگاه های ایران نیست، آرزوی قهرمانی به گور میبرند و آسیا هم هیچ کاری نمیتونه بکنه پرسپولیس. پرس. شده

      • لنگی ۲زاری

        خاک بر سر مسئولین بی غیرت استقلال کنن که بخاطر وزیرک لنگی شکایت از فاضلاب لنگ نمیکنن ، بابا بوی گند باشگاهشون تمام ایران برداشته یه چاه‌کش هم پیدا نمیشه چاه اینا رو کلهم اجمعین خالی کنه و بفرسته کرّه‌وات

    • بی جنبه ها

      جنبه باخت ندارید ، لیگ انگار مال باباشه ،
      جمع کنین بابا ، لیگ شخمیتون

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        جمع کن خودتو با چندتا اسم مختلف میای نظر میدی

      • محمد اقتدار

        آخه بچه تو چه میدونی فوتبال چیه که رو حرف یکی مثل برانکو زر میزنی،،اون نمیدونه دیدن رقیب نیس واسه پرسپولیس دارن میارنشون بالا مثلا لیگ جذاب بشه ،،،اون نمیدونه توی سبک مغز میدونی

    • بدون نام

      صدرصد مصونیت دارد وگرنه زبون درازی نمیکرد لنگی کیسه کش اجنبی

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        فقط یه نگاه به ساعت پست گزاشتنت بنداز متوجه میشی که چه گافی دادی
        با یه اسم چندتا پست مختلف میزاری که
        مثلا بیای بگی که چندین نفر پست گزاشتن
        اخه احمق این چیزا دیگه خَز و نخ نما شده

    • بدون نام

      استقلال خوزستان اسمش روشه تازه قبلا تیم حکومتی استقلال رشتم داشت سپاهان هم به لطف حضور قلعه نویی استقلال اصفهان شد

    • شش +عشق=پرسپولیس

      کیسه کشها شله زردها حرف حق تلخه بعدش،برانکو هیچ حاشیه ای برای تیم ملی نداشته وکیسه کشها چون همیشه داوری به نفع شان هست با کمک داور ویدئوی مخالف هستن شله زرد جان اقلیت هواداراتون رو میلیونی نخوانید

    • علی

      اولا کی گفت شماها که سریع واکنش نشون دادید؟؟
      کی اسم تیمی اورد؟؟
      نکنه به خودتون شک دارید؟؟؟
      در ضمن حتما شک دارید واکنش نشون دادید؟؟
      فقط گفت یک گوشه از زمین اشغال است که گفتش اون رو بندازید تو کیسه
      اینکه شما ها رشوه خوار هستید درش شکی نیست

    • مازیار

      کمتر مزخرف بگو . برانکو کاره ش درسته .

    • reza

      برانگو برو گمشو!

    • بدون نام

      برانگوه غلط کرده در مورد تیم های دیگر اظهار نظر میکنه تیم ملی را نابود کرد حالا هم نوبت لیگ ایرانه لعنت بر شما خائن ها و لنگی ها ی عقده ای

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        کیروش عزیز تر از جونتون که هیچ غلطی نکرد تو این ۸ سال با این همه پول و امکاناتی ک داشت که بخاطر یه بازی تدارکاتی با یه تیم درجه سه بیان تمام لیگ یک مملکت رو تعطیل کنن

      • کامران

        عقده از سر و روی جمله ات میباره

      • بدون نام

        حرف یا مفت موقوف کیسه بی اصل و نسب

    • بدون نام

      هیچ کس در ایران به اندازه اقای کی روش این مرتیکه مرموز را نشاخته بود،این کثفات به تیم ملی ضربه زدوالان هم به باشگاههای دیگر،

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        هییییس بدبخت کیسه زباله

      • بدون نام

        فعلا که تیم شما اصل کثافت و نجسی ببار آورده وقت بازی با تیم کیسه برسه حالیتون میکنیم بازی یعنی چی کیسه کش فقط به درد چرک درآوردن میخورید

      • بدون نام

        برانکو بگو دقیقا زور به کجات اومده

    • پارس پلیس

      کیبود گردن کج میکرد از داوریای بازی سرورش میگفت ک حالا تو میگی دخالت نکن تو اگه خیلی بلدی ب رحمتی و بقیه بازیکنا و هوادارت یادت بده ک دخالت نکنند

    • بدون نام

      جناب الهویی دل قلعه نویی که از باخت تیم ملی به حال اومد چون فرصت عقده گشایی علیه فردوسی پور و که سالها عقده کرده بود ازش و خالی کرد شماها اگه ناراحت باخت تیم ملی هستید با پرچم ژاپن نرید ورزشگاه . آقای الهویی ببین چه زمانی بهت میگم با قلعه نویی تو جام آسیا کوفتم نمیگیرید نوچه های قلعه نویی تو آسیا کارایی ندارن

    • بدون نام

      برانگوه غلط کرده در مورد تیم های دیگر اظهار نظر میکنه تیم ملی را نابود کرد حالا هم نوبت لیگ برتر ایران لعنت بر شما خائن ها و لنگی ها ی عقده ای و کثیف

    • رضا محمدی

      آقای شله زرد آقای کیسه کش لطفا خفه شید .

    • بدون نام

      دلالویچ گمشو برو

    • بدون نام

      من جای مدیر عامل پرسپولیس بودم این اجنبی بی شرف رو با اردنگی می انداختم بیرون

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      برانگوی دلال کثیف. نابود کرد لیگ رو

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه فدراسیون کثیف رو که تبعیض رو باب کرد تا حالا مربی لنگ که همه ی کثافت کاریها برای اونه؛ باختشو بندازه گردن داور

    • Ruse

      خدمت برادرامید که اظهارنظر یک طرفه کردند بایدعرض کنم زمانی که قلعه تویی سرمربی شما روزه سکوت درکنفرانس می گیرد فشار را می خواهد روی چه تیمی بیاندازند یا حرفهایی که می زند وزمانی که تقوی بازیکن سابق استقلال و مربی قبل تراکتورکلی حرف در مورد تیم پرسپولیس می زند همچنین یا در داوری فقط سپاهان زمانی ضرر کرده که نتیجه روگرفته

    • بدون نام

      سعید الهویی دیگر چه جانوری ایت که مردم ازش خبرب نداشتند.تو فقط برای دیده شدن با سخنان پرفسور مخالفت میکنید.در ضمن این سخنان اول قلعه نویی مافیایی وکیسه کش های حسود وبزدل شروع کردند وپرفسور هم مقابله به مقل کرده.در ضمن دروغ هم نگفته وحرف حق هم تلخ است برای شماها وسوزشتان هم بیشتر شده..مردک بیخودی که میگید طرفداران میلیونی تیم ملی.احمق تیم ملی را قاطی نکن چونکه پنجاه میلیون پرسپولیسی خودشان طرفدار تیم ملی وپرفسور هستند.پس فرافکنی نکن

    • بدون نام

      این مردک کودنو نخشو دراز کردن حریم خودشو نمیدونه

    • داود زمانی

      آخه برانگو اگه این فصل VARوجود داشت که تیم لنگ الان بین سه تیم آخر جدول بود.سه ساله اینقدر داورها به نفع لنگه که داد همه تیم‌ها در اومده.خداوکیلی خیلی پررویی آقای برانگو

    • علیرضازمان

      حرف نزن تواصفهان باید شیش تایی میکردیمت
      اگه داوری به نفع سپاهان نبودالان تودسته یک بود
      داری میسوزی سه سال یکه تاز لیگ هستیم

    • رضا

      برانکو آفت فوتبال ایران هستش با ایجاد جو بددبینی خیانتی که به تیم ملی کرد هیچ کشور بیگانه ای نکرد و ایشان با کمک مافیای فوتبال ایران و تیم داوری توانسته در لیک نتیجه بگیرد حالا دست پیش گرفته تا مظلوم نمایی کند ولی نمیدونه؟ که ملت فهیم ایران همه هوشیار و بیدار و واقف به اوضاع هستند اگر بخواهد بافساد وغیره نتیجه بگیرد با اوردنکی بیرون میکنند مرگ بر مافیای فوتبال ایران

    • کامبیز

      خفه بابا در مورد برانکو اینجور صحبت نکن ببن در گالرو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم زدی بدجور
        لنگی تو و برانکو جونت باید خفه شین که گند زدین به لیگ
        !!!

    • مصطفی

      خفه شین.حرف حق تلخه.برانکو دوست داریم

    • Mohamad_Talebi

      شاید یه روز خوب بیاد ولی عمرا اون روزی بیاد که برانکو درباره سرورش حرف‌های مفت نزنه

      همه کارشناسان داوری گفتن مهاجم پیکان شبیه سازی کرده و باید کارت زرد میگرفته، اما برانکو در کنفرانس مطبوعاتی بجای حرف زدن در مورد تیم خودش، درباره بازی اســتــقــلال — پیکان اراجیف گفته!!

      اونقدر لـنـگ تیم حقیری هست که سرمربیش فقط در مورد سرورش حرف میزنه، وقتی پلوفسلشون همش درگیر اسـتـقـلال هست، اونوقت انتظار دارید هواداراشون درگیر ما نباشن؟!

      ⭐️

    • حمید سلیمی

      بابا برانکو خفه کنید که دیگه حرف حق نزنه مگه بی حساب. میگه. اول فصل تا حالا با زیها آ نالیز کنید ببینید حرف حق برانکو ميزنه یا مسوولان استقلال و سپاهان. میزنند. تو این چند سال. به زور. آ مپول. تقویتی. آ قایون مسوول. استقلال. نور چشمی. قهرمانش میکنند دیگه این مسخره بازیها قدیمیه بخدا خیلی زشته. بس کنید سعی کنید قهرمان واقعی. که با دست رنج خودش زحمت میکشه قهرمان کنید والله برای فوتبال ایران. غده سرطانه

    • بدون نام

      واقعا برانکو دلال است کثیف ترین مربی تو عمرم دیدم همین برانکو است تیم از ریشه خراب باشد مربیش هم خراب است

    • Reyhaneh.taji

      واقعا که !
      ادم باید یکم شعور و معرفت داشته باشه ها که درباره تیمای دیگه حرف نزنه و تیم هارو تو حاشیه نندازه

    • بدون نام

      چقدر پررو هستن لنگی ها...فقط یه بازی داور براشون کاری نکرده. و پنالتی فولاد هم اکثر کارشناسهای داوری گفتن مشخص نیست دقیقا. خر خودتی برانگووووووووووووووو ایوانگووووووووووویچ.

    • بدون نام

      هر دو شون خفه

    • بدون نام

      عوضی دو روز پیش بیانه صادر کردید و گفتید که کمیته داوران تحت تاًثیر بازی جمعه بازی پرسپولیس و فولاد در اهواز قرار نگیرند این اصل حرفه ای بود ؟این دخالت نبود .پس خفه شد.

    • بدون نام

      درود بر برانکو

    • بدون نام

      یه بار داوری اونم فقط بخاطر 40ثانیه زودتر سوت زدن زمین و زمان رو بهم چسبوندن ولی وقتی با داوری های کثیری ک بردن لال میشن.همینه دیگه کشور من جایی هستش ک یه روانشناس رو پر و بال دادن و کردنش بهترین مربی.

    • آبی آبی آبی.......

      به همه چی کار داره تیم مسخرتون رو جمع کن اون موقع که داوری به نفعتون بود 11 امتیاز گرفتین حرف مفت نمیزدی. به جای کیروش این باید از ایران میرفت

    • یه دوست

      از بس بردنش بالا فضولی همه رو میکنه...

    • بدون نام

      در مورد بازی تراختور پرسپولیس بگو د ا لامصب


      کی...تو عینکت....

      سرور پرسپولیس ت ر ا خ ت و ر تراختور

    • بدون نام

      مردک‌بیشعور‌‌دلال‌کروات‌

    • بدون نام

      برانکو خودشو زده به نفهمی!!! لنگی حقیر

    • بدون نام

      شماها حق نفس کشیدن را ندارید چه رسد به اعتراض ،به گوش وزیر برسد می دانید چکارتان میکند.

    • بدون نام

      مثل هست که چوب را برداری گربه دزده حساب کار دستش میاد

      برانکو حرف حق زده و کیسه و شله زرد مافیایی شدن گربه دزده

    • منصف

      برانکو.یک مربی حسود و به شدت ناجوانمرد
      که همیشه سعی میکند با حاشیه درست کردن
      برای رقبای مستقیم و نظر دادن در مورد بازیکنان
      رقیب و داوران تیمهای مدعی دیگر را از چرخه
      قهرمانی دور نگه دارد .مثل همان کاری که با
      کیروش و تیم ملی کرد یا نظری که در مورد خطای
      جباروف داد و نمونه های دیگر.
      ایشان بجای اینکه به تیم و مجموعه خودش قدرت
      بدهد و توانایی آنها را بالا ببرد بیشتر سعی دارد
      که قدرت و توانایی حریف را از راههای گوناگون
      ضعیف کند .در واقع برانکو بیشتر پروفسور تخریب
      است تا مربی .و کیروش خوب ایشان را شناخت
      و کم کم مربی های ایرانی هم دارند به این
      شناخت میرسند.

    • بدون نام

      عاقلان دانند!!!!؟؟؟؟؟!!!

    • ارشیا

      تاقبل از بازی با فولاد داوران خوب بودن چون به نفع اقای فرانکو سوت میزدن اشتباهات سهوی تعمدی داوران برای پرس پلیس جزیی از بازی به حساب میآمد با اولین اشتباه سهوی یک داور علیه تیم پرس دوایی این همه بیانیه صادر کردین در حالی که از اشتباهات عمدی وسع وی داوران از نیم فصل اول تاحالا بیشتری سودء و منفعت تیم سرخ داشته میگید نه بازی های نیم فصل و آنالیز کنید

    • بدون نام

      شما خودتان اجازه میدهید در مورد پرسپولیس حرف بزنید ولی کسی نگوید بالای چشمتان ابروست احمق وقتی در مورد خطای بیراموند ووریا چرت میگید نمیگوید وقتی دریا احمق حمله به داور کر ده اخراج شده بیراموند هم چون به داور اعتراض کرده باید اخراج میشد این دخالت نیست احمق پس چیست وقتی شما بخواند و اجازه میدهید در مورد سرورتون چرت بگید ودهنتونو باز کنید اراجیف بگید باید انتظار جواب هم داشته باشید بیشعور ها

    • هادی فولاد

      برانگو برو کم شو

    • بدون نام

      حرف مفت زنی تیم کیسه و شله زرد هم حد وحسابی باید داشته باشد مگر برانکو دروغ میگوید داوری ها مدام به نفع این دو تیم بوده و مافیا هر طور شده میخواهد غیر فوتبالی این تیم ها را به قهرمانی برساند نمونه اش حاشیه های اهواز و بازی با پدیده کاملا اشکار ا حاشیه درست کردند

    • بدون نام

      سناریو رو خود شما پرسپولیسیا ترتیب میدین نه کس دیگه ای...شما فقط دنبال بهانه هستین که اگه نتیجه نگرفتین بندازین گردن دیگری...اخه استقلال و سپاهان چیکار بهتون داشتن که برانکو گیر داده بهشون الکی...اونم در حالی که خود کارشناسا اعلام کردن که صحنه ای که جناب پرفسور ادعا میکنه پنالتی پیکانه در واقع درست نیست و داور تصمیم درستی گرفته ...این برانکو فقط اتیش بیار معرکس

    • بدون نام

      برانکو حالا دیگه دیده کیروش نیست بهش تیکه بپرونه گیر داده به باشگاههای داخلی...لطفا مسئولین استقلال و تراکتور و سپاهان حواسشون باشه...این مردک مارموز رو دست کم نگیرین

    • بدون نام

      همه بدبختی فوتبال ایران زیر سر باشگاهای استقلال و سپاهان و تراکتور ه

    • rahmat

      طرف ما میگن به سگ چیزی نگی پارس نمی کنه.ولی نمیدونم برانکو چرا همش داره گاز میگیره

    • یاران 57

      آقای برانکو از هواداران تیم پرسپولیس و مجموعه علیه سرمربی تیم ملی ایران حاشیه سازی وتخریب ونفاق به راه انداختن، متاسفانه بخاطر عدم کفایت فدراسیون فوتبال ایران به هدف خود رسید و تیم ملی نتیجه لازم قهرمانی در جام ملت های آسیا از دست دادن، ولی برانگو و مجموعه بدانید تیم سپاهان و استقلال و تراکتورسازی مثل کیروش تنها نیست

    • بدون نام

      ایول روابط عمومی پرسپولیس.
      باید زد توی دهان یاوه گویان دو باشگاه همیشه طلبکار و گنده گوی ایران، استقلال و سپاهان. فقط شانتاژ و دروغ گویی رو یاد گرفتند. شاعر می‌فرماید: «کی شود دریا به پوز سگ نجس؟» حالا حکایت این دو تا باشگاه و افتخارات پرسپولیس است.

    • بدون نام

      ایول روابط عمومی پرسپولیس.
      باید زد توی دهان یاوه گویان دو باشگاه همیشه طلبکار و گنده گوی ایران، استقلال و سپاهان. فقط شانتاژ و دروغ گویی رو یاد گرفتند. شاعر می‌فرماید: «کی شود دریا به پوز سگ نجس؟» حالا حکایت این دو تا باشگاه و افتخارات پرسپولیس است.

    • بی نام

      ازباشگاه فاسد لنگ بیشتر از این نباید انتظار داشت بابد یه ادم کثیف مثل برانکو رو اینقدر بزرگ کنن باشگاهی که اینهمه اسطوره با پروندهای درخشان داره مثل پیروانی کاویانپور محرمی ناصر مجمدخانی هدایتی توقعی نیست بابا والا هیچ اتحادی بین تیمها نیست علیه لنگ وفقط فهمیدن لنگ حمایت میشه وتیم کثیفیه وحقشون جلو لنگ کثیف خورده میشهاگه دروغ می گم بازی لنگ با تراکتور وسپاهان که یادتون هست بابا امتیاز رو همه دوست دارن البته با عدالت نه عین امتبار گرفتنهای لنگ حکومتی

    • فریبرز آریایی

      واقعا برانکو بی شخصیت و بی وجدانه

    • بدون نام

      یکی به زرندی بگه آدم ..... برانکو به داوری پیکان و استقلال معترض بود آخه کی واسه باشگاه شما وقت میذاره که پروفسور بخواد این کار رو بکنه.!!؟؟

    • بدون نام

      برانگو غلط کردی اسم سپاهانو میاری به دهنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج