جاباما
۸۳۱۳۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نادری: بازیکن فولاد گفت حلالم کنید، پنالتی نبود

محمد نادری، مدافع جوان پرسپولیس که در آغاز نیم‌فصل دوم به این تیم آمد، در بازی مقابل فولاد و در غیاب شجاع خلیل‌زاده به ترکیب ثابت پرسپولیس اضافه شد، اما باخت این تیم و مرتکب شدن پنالتی باعث شد خاطره خوبی از اولین بازی فیکس خود در پرسپولیس نداشته باشد.

خبر ورزشی: محمد نادری، مدافع جوان پرسپولیس که در آغاز نیم‌فصل دوم به این تیم آمد، در بازی مقابل فولاد و در غیاب شجاع خلیل‌زاده به ترکیب ثابت پرسپولیس اضافه شد، اما باخت این تیم و مرتکب شدن پنالتی باعث شد خاطره خوبی از اولین بازی فیکس خود در پرسپولیس نداشته باشد.

*اولین بازی فیکس تو برای پرسپولیس جنجالی از آب درآمد.

بله این هم از شانس بد من بود. متأسفانه در بازی‌ای که نباید می‌باختیم با اشتباه داور شکست خوردیم. قبول دارم در نیمه نخست خوب بازی نکردیم، ولی در نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. ضمن احترام به تیم فولاد، ما مستحق شکست نبودیم.

*راجع به صحنه پنالتی صحبت کن.

چه حرفی بزنم؟ همه دیدند که پنالتی نبود. خدا را شکر تمام کارشناسان گفتند داور به اشتباه پنالتی گرفت، ولی دیگر فایده‌ای ندارد و امتیاز ما برنمی‌گردد. من با مهاجم فولاد کورس گذاشتم. طبق معمول همه برخورد‌ها در فوتبال تنه به تنه شدیم. نه پایش را زدم و نه او را هل دادم.

نادری: بازیکن فولاد گفت حلالم کنید، پنالتی نبود

داور هم اصلاً به صحنه نزدیک نبود و نمی‌دانم چرا پنالتی گرفت. داور پشت دروازه و کمک‌داور به صحنه نزدیک بودند و هیچ واکنشی نشان ندادند. حتی بازیکن فولاد هم به ما گفت اصلاً پنالتی نبود، حلالم کنید. انگار همه چیز دست به دست هم داد تا خاطره بدی در اولین بازی فیکس من برای پرسپولیس به وجود بیاید.

*بعد از بازی در فضای مجازی انتقادات زیادی به تو شد.

پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است. بازی کردن در این تیم بسیار دشوار است و هواداران از بازیکنان توقع دارند که طبیعی است. من هم تمام تلاشم را کردم تا به تیم کمک کنم. البته وقتی تیم می‌بازد انتقادات از بازیکنان بالا می‌رود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

*قبل از بازی هم اتفاقات عجیبی افتاد.

وقتی به ورزشگاه رسیدیم به ما گفتند ممکن است بازی لغو شود. بعد گفتند برق‌ها قطع شده و باید در تاریکی لباس‌هایتان را عوض کنید. به نظرم اتفاقات قبل از شروع بازی غیرعادی بود و کاملاً تمرکز ما را به هم زدند و ما نتوانستیم به خوبی گرم کنیم. مسئولان سازمان لیگ باید پاسخگوی این حواشی باشند. اگر قرار بود بازی لغو شود چرا ما را تا ورزشگاه کشاندند؟ نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم، ولی واقعاً اتفاقات قبل از بازی و مسائل داوری تأثیر زیادی در شکست ما داشت.

*برانکو بعد از بازی چه چیزی به تو گفت؟

چیز خاصی نگفت. به همه خسته نباشید گفت. البته فضای رختکن طوری بود که همه به شدت ناراحت بودند. هواداران مطمئن باشند این شکست را در بازی آینده جبران می‌کنیم.

*فردا باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

همه بازی‌ها سخت و دشوار است. پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که همه تیم‌ها با تمام توان و حتی بیشتر از قدرت‌شان مقابل ما قرار می‌گیرند. قطعاً دیدار راحتی برای ما نخواهد بود، ولی به طور حتم برای جبران شکست مقابل فولاد به میدان می‌رویم تا هواداران‌مان را شاد کنیم. ضمن اینکه نیاز مبرمی به این ۳ امتیاز داریم تا بتوانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. امیدوارم هواداران هم در این دیدار به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      که گفت حلالم کنید پنالتی نبود اره

    • بدون نام

      چرت و پرت نگو اخه .حرف نزنید نمیگن لالید

    • آریایی تبار

      اگه واقعا بازیکن فولاد این حرف گفته، باید مردانگی به خرج میداد توپ مستقیم به بیرون میزد، اینجوری هم مرد بودنش نشون میداد هم درس عبرتی میشد برای داورا لیگ

    • ZEDLONG

      چرت تحویل نده
      هواداران لنگ رو گوسفند فرض کردی؟ والبته که اینطوره

    • بدون نام

      حالا هی جوک بگین خخخ!!!

    • بدون نام

      حالا هی جوک بگین خخخ!!!

    • بدون نام

      اوخیییییی!!!

    • پرسپولیس

      ماطرفداران پرسپولیس ازبرد تیم مون خوشحالیم وازباختش ناراحت این ناراحتی دلیلی بر کم شدن محبوبیت تیممان نخواهدشد دوستتون داریم به امید پیروزی دربازی فردا ان شالله یاعلی خدا باماست به حاشیه ها وسناریویی که جهت زمین زدن پرسپولیس نوشته شده وارد نشوید حرفتان را درزمین بازی مردانه نشان دهید

    • بدون نام

      تواین بازی هم سوی میدی

    • بدون نام

      چرا دروغ می گوید تمام کارشناسان داوری خطا را درست اعلام کردند انوقت بازیکن می گوید خطا نبود ،

    • بی نام

      نیومده عین بازیکنای دیکه لنگ دروغگوست وهمشون عین برانکوی کثیف فقط چرت میگن خجالت بکشید یه باخت دادید اینقدر صغرا کبرا ندارد بدبخت گل درست فولاد را چرا نمیگی

    • بدون نام

      تازه اومدی ولی خوب دروغ گفتن رو از دلال برانکو یاد گرفتی

    • بدون نام

      خودش بلد نبود بگه یا زبون نداشت که تو چلغوز شدی سخنگوش؟

    • بدون نام

      چرت اند پرت

    • بدون نام

      بازم نظر منو ننوشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج