جاباما
۸۳۱۳۶۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

«خندوانه» تا شانزدهم نوروز روی آنتن می‌ماند

برنامه «خندوانه» فصل ششم قرار بود تئاتر کمدی داشته باشد که این اتفاق میسر نشد و حتی تهیه‌کننده این برنامه گفت: این اتفاق احتمالا در فصل هفتم می‌افتد. رامبد جوان پستی منتشر کرد که «خندوانه» فصل دیگری نخواهد داشت. چند روز بعد میرباقری معاون سیما مطرح کرد که «خندوانه» مشکلی برای ادامه ندارد.

رویداد: برنامه «خندوانه» فصل ششم قرار بود تئاتر کمدی داشته باشد که این اتفاق میسر نشد و حتی تهیه‌کننده این برنامه گفت: این اتفاق احتمالا در فصل هفتم می‌افتد. رامبد جوان پستی منتشر کرد که «خندوانه» فصل دیگری نخواهد داشت. چند روز بعد میرباقری معاون سیما مطرح کرد که «خندوانه» مشکلی برای ادامه ندارد.

رامبد جوان پیش از این در حضور رسانه‌ها گفته بود اگر نوآوری و خلاقیتی نداشته باشد «خندوانه» آن روز تمام می‌شود. این پست و یادداشت‌هایی که ناشی از تصمیم عاقلانه رامبد جوان بود باعث شد تا گویا مدیران تلویزیون بخواهند دوباره رامبد جوان با «خندوانه» باشد. او به همین جهت احتمالاً بعد از یک استراحتی همچون گذشته دوباره روی آنتن برود.

سیدعلی احمدی پیش از این به خبرنگار ما گفته بود تئاتر کمدی و چند آیتم دیگر در فصل هفتم به «خندوانه» اضافه می‌شود. احتمالاً «خندوانه» در شانزدهم فروردین‌ماه تمام نشود و دوباره رامبد، نیما، ادابازی و کمدین‌های شبکه نسیم را با قاچ روی آنتن خواهند بود.

چرا که دستیار تهیه‌کننده «خندوانه» در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم تأکید کرد: «خندوانه» در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و تا شانزدهم فروردین‌ماه روی آنتن خواهد بود. با فاصله‌ای احتمالاً بعد از محرم و صفر با فصل هفتم، «خندوانه» روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: (بیست و چهارم بهمن‌ماه) رامبد جوان با یوسف صیادی در «خندوانه» گفتگو می‌کند. پنج‌شنبه و جمعه رقابت ادابازی روی آنتن می‌رود؛ که پنج‌شنبه نیما کرمی و حسین رفیعی با باربد بابایی و مهدی یغمایی رقابت خواهند کرد و در روز جمعه رقابت ادابازی به مسابقه سیاوش مفیدی و شهاب عباسی با برنده شب پنج‌شنبه ادامه پیدا می‌کند. «قاچ» هم از هفته آینده طبق روال عادی از روز شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAAA

      رامبد بس است دیگر بگذارید این تعطیلات عید به مردم خوش بگذرد خواهش میکنم کر کره هندوانه را پایین بکش.

    • ایرانی

      اشغالترین برنامه درطول زندگیم همین برنامه هست..تورو خدا زودتر جمعش کنید..مگه ادم اینقدر جلف وسبک میشه..؟؟من خودم عاشق طنز وبرنامه کمدی هستم ولی این برنامه حالمو بد میکنه واقعا...

    • بدون نام

      برای رامبد و تلویزیون که خیلی خوب بود
      با اون اسپانسرهای پولدار که با پول پیامک های مردم به پول‌های میلیاردی رسیدند

    • بدون نام

      خاک برسررامبدشیت مسخر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج