۸۳۱۵۲۴
۳۸ نظر
۵۰۰۲
۳۸ نظر
۵۰۰۲
پ

خرید خارجی‌های استقلال با دلار‌های مدیر تراکتور؟!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات به ایران آورده ای

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده؛ مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص اظهارات علی خطیر که مدعی شده «آقای نصیرزاده، برای خوش‌خدمتی راه‌های بهتری هست» گفت: آقای خطیر بارها به من متوسل شد تا به آقای زنوزی بگویم تا به آنها پول و دلار بدهد به این خاطر که به استقلال کمک شود.

نصیرزاده ادامه داد: مدیرعامل باشگاه استقلال پشت خطیر پنهان شده است برای اینکه از تعرضات مصون بماند.خطیر شخصیت تهاجمی دارد و در همان مدت کوتاه در فدراسیون فوتبال دچار مشکل شد و حالا در استقلال با بقیه دچار مشکل شده است.

خرید خارجی‌های استقلال با دلار‌های مدیر تراکتور؟!

وی تاکید کرد: او در این مدت چند بار به من زنگ زد که جوابش را ندادم، چون جایگاه او مدیرعاملی نیست و مدیرعامل باید به من زنگ بزند و البته این کم کاری مدیرعامل باشگاه استقلال است که باعث می شود خطیر در بسیاری از موارد با دیگران درگیر شود.

نصیرزاده تصریح کرد: اگر من حقوق نمی دانم آقای خطیر تو که حقوق بلدی چرا بازیکن خلاف مقررات ایران آورده ای! تو که حقوق بلد هستی حتما می دانی که با این کارت چندین هزار دلار به استقلال ضرر زدی و باید پول این بازیکن را بدهی. فیفا معتقد است اعتبار یک قرارداد فقط منوط به تست پزشکی و مجوز کار نیست. در هر صورت اگر من حقوق نمی دانم به باشگاهم آسیب نزدم اما شما استقلال را دچار ضرر کردی.

وی با اشاره به جلسه کمیته تعیین وضعیت گفت: در این جلسه که هادی مباشری هم حضور داشت توافق کردیم که شما پول را به ما بدهید ولی ندادید.یک بار در حضور چند دوست در سعادت آباد به بندی گفتی از آقای زنوزی بخواهیم که به استقلال پول قرض بدهد چون پول ندارید. آقای خطیر چطور در ترکیه به دنبال آدرس دفتر زنوزی بودی تا دلار قرض کنی؟ در واقع این نوعی استیصال شما در باشگاهداری است. چطور از ما که خصوصی هستیم درخواست پول می کنید اما شما که به بانک دولت وصل هستید و از تمام امکانات تبلیغاتی بهره می برید چرا نمی توانید باشگاه استقلال را اداره کنید؟ چرا از زنوزی درخواست پول می کنید؟

نصیرزاده تاکید کرد: قرارداد ما با شجاعیان و قرارداد شما با شجاعیان یک قرارداد جدید در فوتبال ایران است و من هم می دانم خارج از فصل نقل و انتقالات بازیکنی نمی تواند به باشگاه دیگر برود و قوانین را هم خوب می دانم و به اندازه سن شما از قوانین فیفا مطلع هستم و آنها را تدریس کردم اما موضوع این است که باشگاه شما به تعهدات مالی اش عمل نکرده است هم به ما و هم به باشگاه ذوب آهن و حالا مجبوری به جای پاسخ منطقی با این نوع مصاحبه به جاده خاکی بزنی!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تاکید کرد: اگر خطیر برای این آمده که با جناح بیرون دعوا راه بیندازد و به جای مصالحه این ادبیات را به کار ببرد باید بگویم بقیه هم بلد هستند از این ادبیات استفاده کنند.آقای خطیر شما که از بندهای قانونی فیفا مطلع هستی و در مصاحبه ات از آن استفاده کردی هنوز نمی دانی وزیر ورزش هیات مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص می کند؟ و این تابلوترین مغایرت با همان بندی است که از فیفا نام بردی. تمام مردم ایران می دانند این 2 باشگاه زیر نظر وزارت ورزش هستند. آقای خطیر کور خودت و بینای دیگران نباش.

وی تاکید کرد: 2 روز است به فوتبال آمده ای و آدرس ها را گم کردی. تمام اسناد مشخص است که این 2 باشگاه توسط وزیر ورزش اداره می شود و وزارت ورزش به عنوان شخص حقوقی کارهای این 2 باشگاه را انجام می دهد. هر کسی قرار بود این حرف را بزند تو نباید می زدی!

نصیرزاده در خصوص اینکه خطیر اعلام کرده به دلیل فشار زنوزی باشگاه ماشین سازی این نامه ها را به باشگاه استقلال می زد گفت:دلیل این صحبتم برای این بوده که شرط قرارداد ما 3 جانبه است. اگر هم در کمیته تعیین وضعیت من اعلام کردم که می دانم شجاعیان نمی تواند به ماشین سازی برگردد منظورم این بوده که در فصل غیر نقل و انتقالات نمی تواند بازگردد اما در نقل و انتقالات چون قرارداد 3 جانبه بسته ایم حکم فرستادن بازیکن قرضی را دارد.قرارداد ما با شجاعیان و باشگاه استقلال قرارداد جدیدی در فوتبال ایران است به طوری که همان زمان آقای وثوق احمدی در جلسه اعلام کرد با توجه به جدید بودن این قرارداد در مورد آن باید از فیفا استعلام بگیرد.

مدیرعامل ماشین سازی در خصوص خطیر بار دیگر تاکید کرد: آقای خطیر یک توصیه برای شما دارم، شما هم راه های بهتری برای خوش خدمتی داری.از قدیم گفته اند چراغهای گوشه نشین بهتر می سوزد!چون در معرض باد نیستند.توصیه من به شما این است که خیلی مصاحبه نکن!

وی در پایان در خصوص اینکه محمودزاده اعلام کرده کارت بازی شجاعیان برای استقلال صادر شده و او می تواند فردا بازی کند گفت: خودم این مساله را می دانم و این کمیته تعیین وضعیت است که باید تکلیف قرارداد شجاعیان را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیا کاسه گدایی گرفتن دستشون خاک تو سرشون کیسه ها حیثیت ایرانی ها و باشگاه ها رو بردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه که تیم حکومتی نیستند دلار دولتی مفت بتونن بگیرن تیم استقلال ریال داده دلار گرفته

      • بدون نام

        به تو ربطی نداره لنگی لنگاتو جمع

      • بدون نام

        اخه ما دولت و پول های دزدی هدایتیو نداریم فقط تیم لنگ که هم خلافارو انجام میده کسی توبیخش نمیکنه

      • بدون نام

        از دست کلاه بردارای لنگی مگه پولی مونده¿¿¿

      • sarvar

        زر مفت نزن حداقلش اینه که اقای روحانی رو واسطه نکردیم که با اردوغان جلسه بذاره برا گندی که بالا اورده بودید شما سوگولیه رییس وزارت ورزش و اقازادشین

    • بدون نام

      دمت گرم جناب استاد نصیر زاده که جواب این بی سوادها را می دهید، تمام این بندهایی که جناب خطیر میفرمایند جناب استاد خودشان در کلاس های دانشگاه تدریس میکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند بابا

    • مملکت ویران

      بنده طرفدار۶آتیشه پرسپولیسم ولی انصافا استقلال هم باشگاه بزرگیست ولی حیف که آدمهای نالایق وناکارآمدی این باشگاه اداره میکنن وهرروزخطایی ازشون سرمیزنه.این ادما دارن آبروی چندین ساله باشگاه ۱شبه ازدست میدن

      پاسخ ها

      • رضا مهرور

        ببند بابا پرسپولیس 60 میلیونی هواداری مثل تو نمیخواد کیسه کش

      • مملکت ویران

        کاربررضامهروربیشعوری مثل تو میادبدوبیراه میگه واختلاف میندازه بین دوطرف.بیشعوراسم این ورزش هست نه توهین کردن به طرف مقابل.واقعاحیفه اسمتو گذاشتی انسان

    • علی

      جمعه تو زمین بازی بهت میگیم چخبره فلن هر چی دوس داری بگو برا خودت

    • بدون نام

      خفــه شـو لنگی بی فرهنگ ...

    • بدون نام

      الان خطیر و باشگاه کیسه چه رنگی شدند با این جوابیه؟

      پاسخ ها

      • بينام

        قهوه اى،مثل هميشه ،اصلا بجاى ابى قهوه اى بپوشن كمتر معلوم ميشه ماهيتشون

    • بدون نام

      زر مفت نزنید ریال دادن عوضش دلار گرفتند این وسط به شما لنگیا این موضوع چه ربطی داره

    • بی نام

      لنگیا قرض میکیریم ولی دزدواختلاسگر خدا راشکر نداریم وپول هم از اسمون عین شما نمیاد تو حسابمون که بگیم نمدونیم کی پول ریخته تو حسابمون بابا فساد همین چیزهااست شما از سر تا پا همه چیز تون مشکل داره باشگاههای دیگه هم فهمیدن بابا ادمها خر که نیستند شعور دارن

    • بینام

      این مدیران کیسه کش ازمدیریت فقط پول خرج کردن بلدند به اندازه گوسفند سرشون نمیشه

    • بی نام

      اخه یه داور شده مدیر عامل یه باشگاه خندهدارنیست اینم فکر کرده عین لنگیا با حاشیه بردن استقلال چیزی گیرش میاد ببین داور استقلال خیلی قویه با این اراجیف به حاشیه نمیره

    • ج

      پس بگو چرا دراین چند مدت طرفداران استقلال با طرفداران تراکتور هماهنگ شدن دربازی تراکتور و پرسپولیس با پرچم ژاپن وارد ورزشگاه شدن چون بدهکارتراکتورهستن آدم بدهکارباید هرچه طلبکارش میگه چشم بسته وبدون چون چرابگه چشم.پس بیچاره هاگناهی ندارن مقصرین مسئولان باشگاه استقلال هستن که باندانم کاریهایشان کاسه ی گدایی دستشان گرفتن وآبروی باشگاه استقلال رابردن وطرفدارانش رااینقدحقیروشرمنده ی باشگاه تراکتور وماشین سازی وذوب آهن کردن

    • بدون نام

      آگه میدونی شجاعیان نمیتونه برگرده پس مرض داری هر روز مصاحبه میکنی یا کرم داری فیت فیت میکنی یا شاید هم عشق مصاحبه هستی جناب حقوق دان درسته استقلال وپرسپولیس ریس مجمع شون یکیه ولی همه عالم وادم میدونن این دوباشگاه ریس شون هم یکی باشه هیچ وقت به نفع همدیگه بازی نمیکنن بلکه هر کاری میکنن که اون یکی باشگاه ضرر کنه تو ماراتن لیگ ولی جریان ماشین سازی وتراکتور فرق میکنه ماشین سازی یقه تیم ها رو میگیره تا به نفع تراکتور باشه این مصاحبه های شما هم بخاطر بازی فرداست تو آگه وجدان داشتی ومرد بودی این قدر حاشیه درست نمیکردی آگه قانون هست خوب قانونی مشکل رو حل کن دیگه چرا هر روز عین زن های هوچی هوچی گری میکنی؟

      پاسخ ها

      • بينام

        باشگاه تراكتور و ماشين هم بصورت صورى دست بخش خصوصيه ،در اصل مالك قبلى و اصل كارى براى رد گم كردن زنوزي رو گذاشتن سر كار ،فقط تفاوتش با قبل اينه كه بي خيال بازيكن سرباز شدن ولى از انگليس و ليگ هاى خارج ايران بازيكن ميگيرن ، كلا تو ايران تيم غير دولتى و يا وغير وابسته به شركت هاى دولتى هم داريم ؟

    • بدون نام

      این مخصوصا گذاشته دم بازی با تیم شهرش استقلال رو به حاشیه بکشونه ولی کور خوندی

    • بدون نام

      همه رو گفتی آقای نصیرزاده، ولی چرا درست قبل بازی با تراکتور نامه زدی رو نگفتی!

    • سید بلال دوپینگی

      خاک تو سر تیمی که خطیر تازه به دوران رسیده بشه مسئولش

    • بدون نام

      واسه‌اونایی‌که‌نمیدونن‌بدونن‌استقلال‌بعدازریال‌مادریدبزرگترین‌وثروتمندترین‌بود‌اماحالا‌املاک‌وسرمایه‌اش‌توخارج‌وداخل‌بلوکه‌شده‌وامورات‌اداریش‌بدست‌دولتیان‌افتاده!!!!!!!

    • ناشناس!

      این استقلالیها شجاعیان را از شما گرفتند پولش را هنوز ندادند از ذوب آهن تبریزی را گرفتند مدیر عامل ذوب آهن را دق مرگ کردند چکاشون برگشت خورد تو این وضعیت اومدند منشا را ۷۰۰ هزار دلار خریدند با اینکه لازم نداشتند و جنبه دکوری داشت. اومدن این یارو خارجیه را خریدند مشکل حقوقی و قانونی داره و نمی تونه بازی کنه بنابراین باید به پول هنگفت بابت قرار دادش بهش بدهند تا بره این هدر دادن الکی پول بیت المال نیست! اونا دیگه طلبکارای شجاعیان و تبریزی نیستند و پوستتان را می کنن!

    • بدون نام

      خب چرت و پرت نگو اقای نصیرزاده دیگه بده ادم زیره بلییط کسی باشه اصلا تابلو نیست ک زنوزی فشار اورده اونم قبل بازی فردا

      پاسخ ها

      • خداروشکر طرفدارنفهم واحمق وهوچیگرنیستیم

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        ای خدامردم ازخنده ببینیدکیسه کش میگه زیربلیط کسی رفتن خوب نیس اخه احمق یابوی نفهم شما که همش زیرژاپن و تراکتورو شله زردید اونوقت دم از چی میزنی واقعا قشنگ ر.....ید بهتون گداهای مفلس خب ازژاپنی ها هم قرض بگیرید اینهمه پرچمشونومیبرید استادیوم پولدارم هستنا شما ک رفتین زیرشون زیربلیطشونم برید خخخخخ

    • Reyhaneh.taji

      اونوقت به شما چ مربوطه که استقلال چ بازیکنایی میخره؟
      اول نوبته برانگو بود دخالت میکرد رف پی کارش حالا نوبته اینه
      اقا شما سرت تو کاره خودت باشه

    • بدون نام

      لنگی های جعلی شما تو کار بزرگتر از خودتون دخالت نکنید.

    • بدون نام

      حالا معلوم میشه ک چه پول های کثیفی گیر تیما میاد ..دیگه فکر اینجا رو نکرده بودم

    • نیما

      شما فقط نظرات لنگیها می گذارید
      جناب نصیرزاده این طوری نتیجه نمیگیری قبل بازی شانتاژ
      لنگیها لطف خفه شید
      خخخخ

    • بدون نام

      خجالت بکش چرا یک هفته پیش این حرفارو نمیزدی ی روز قبل بازی با ترتر این حرفارو میزنی خیلی کثیفی تف تو این فوتبال که امثال تو مدیرشن نترس گند زنوزیتونم به زودی در میاد مثل هدایتی که از کجا پول اورده

    • تاج کبیر

      یعنی واقعا یه مرد در استقلال نیست که دو زار پول این گدا رو بده تا شرّ این موجود رو از سر تیم برداره

    • محمد تابی

      عافبت هدایتی را دیدی مواظب دهن کشادت باش
      آقای نصیر زاده بچه هات کجا کار میکند برای مردم بگو

    • محمد تابی

      عافبت هدایتی را دیدی مواظب دهن کشادت باش
      آقای نصیر زاده بچه هات کجا کار میکند برای مردم بگو

    • محمد تابی

      دروبین مخفی که تاویزون نشون داد دیدم آقای نصیرزاده ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج