۸۳۱۷۰۶
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

اکرمی: باید از خط امید پیروی کنیم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: باید به توصیه رهبری درخصوص امید توجه کنیم و از این خط پیروی کنیم زیرا راه آینده است.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: باید به توصیه رهبری درخصوص امید توجه کنیم و از این خط پیروی کنیم زیرا راه آینده است.

سیدرضا اکرمی،‌ درباره بیانیه رهبری در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و توصیه ایشان به جوانان گفت: چهل سال از انقلاب گذشته است و در مورد انقلاب اسلامی ما واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی در داخل، منطقه و خارج از آن به وجود آمده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: برخی‌ها مانند کشورهای مرتجع عرب، آمریکا و اسرائیل از آغاز با جمهوری اسلامی ایران مخالف بودند و هستند زیرا با منافع استکباری آنان هماهنگ نیست.

وی با بیان این‌که افراد در مواجهه با انقلاب به چند دسته تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: عده‌ای بعد از آنکه انقلاب اسلامی را به درستی شناختند عاشق،‌ علاقمند و شیفته انقلاب ما شدند، برخی همچنان در حال تجربه و آزمایش هستند که چه می‌شود؟ با این‌ها باید مدارا و تحمل کرد تا نتیجه برای‌شان مشخص شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به توصیه‌های رهبری به جوانان اشاره کرد: رهبری با انتشار این بیانیه پس از ۲۲ بهمن نشان دادند که بر تجربه چهل‌سال گذشته برای پیمودن مسیر تاریخی و خاص امروز توجه دارند و آن را مبنا قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: باید ابتدا بر اصول‌مان ثابت قدم بمانیم و سپس فروع نیز به محکمات بیاویزیم و از متشابهات پیروی نکنیم. پس باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و ظرفیت‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

اکرمی خاطرنشان کرد: آنچه که بسیار مهم است این است که ما در داخل به ظرفیت‌های خودمان تکیه و روی پای‌های خودمان بایستیم. قرآن می‌فرماید باید از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم و اگر اینگونه باشید آسیب و آزار دیگران نمی‌تواند کار ساز باشد و این نکته‌ای است که جوانان باید به آن اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه تاکید رهبری بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی است، عنوان کرد: نقدینگی موجود در کشور هزار تریلیون و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان است که باید در کارگاه‌‍‌ها و شهرک‌های صنعتی،‌کشت،‌ حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود تا علاوه بر اشتغال‌زایی برای جوانان، خون تازه در رگ‌های اقتصاد کشور جاری کند.

اکرمی خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم کسانی که دشمن هستند برای ما دل نمی‌سوزانند پس ما نباید تحت تاثیر القائات آنان قرار گیریم باید با فراغ بال به سوی پیشرفت گام برداریم .

وی ادامه داد: دیکته نانوشته و سخنرانی نگفته غلط ندارد. به نقاط مثبت تکیه کنیم از تجربه‌های مفید آن برای پیشروی و پیشرانی استفاده کنیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به توصیه‌ رهبری درباره امید و نگاه خوشبینانه به آینده، بیان کرد: ما در حال حاضر ۹۰۰ تریبون نماز جمعه در هفته داریم وجدانا نگاه کنیم کدام خطیب نماز جمعه به مردم امید و آگاهی می‌دهد و با منفی‌گرایی و انزاوگرایی مخالفت می‌کند .

وی تاکید کرد: باید پیرو کسی باشیم که دعوت به امید می‌کنند و می‌گویند به گذشته افتخار کنیم و راه آینده را در پیش بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAAA

      فعلا که شما امید دارید،
      مردم قبلا ناامید شده و دوران نقاحت‌ را می گذرانند.

      پاسخ ها

      • ج.ح

        امید دیگه کیه؟

    • بدون نام

      مگه امیدیم مونده کجایی تو

    • بدون نام

      مگه امیدیم مونده کجایی تو

    • بدون نام

      مگه امیدی هم گذاشتید

    • بدون نام

      کدام امید

      پاسخ ها

      • پز

        خط امید کجاست جدیده

    • بدون نام

      اینم مدیرای ما بایدازمردم حمایت کنی

    • بدون نام

      خط امید خط چنده تاکجا میره نقدیه یاباید انلاین پرداخت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج