۸۳۱۷۸۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

احسان حدادی بالاخره به اردوی آمریکا رفت

ملی پوش دوومیدانی ایران بالاخره و با پادرمیانی کمیته ملی المپیک و حل مشکلات موجود راهی آمریکا شد تا اردوی خود با «مک ویلکینز» را از سر بگیرد.

خبرگزاری مهر: ملی پوش دوومیدانی ایران بالاخره و با پادرمیانی کمیته ملی المپیک و حل مشکلات موجود راهی آمریکا شد تا اردوی خود با «مک ویلکینز» را از سر بگیرد.

درگیری و اختلافات شدید احسان حدادی و فدراسیون دوومیدانی بر سر برنامه ریزی برای اردوها و تمرینات این المپین تا جایی ادامه پیدا کرد که سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم وارد ماجرا شد تا داستان حواشی پایان یابد.

موضوع اصلی اختلافات میزان و نحوه پرداخت هزینه های حدادی برای آماده سازی در رویدادهای مهم از جمله المپیک پیش رو بود. با وساطت کمیته ملی المپیک این مشکلات به نقطه پایان رسید و احسان حدادی بعد از بلاتکلیفی چند ماهه راهی آمریکا شد تا اردوی تمرینی خود با مک ویلکینز را در کمپ سن دیه گو از سر بگیرد.

این اردو حدود دو ماه تا رقابتهای قهرمانی آسیا به طول می انجامد و حدادی پس از آن احتمالا در کیش تمریناتش را ادامه می دهد.

احسان حدادی تنها مدال آور رشته دوومیدانی در رقابتهای المپیک تابستانی است که موفق شد در المپیک لندن به نقره دست پیدا کند و همچنان یکی از امیدهای کاروان ایران برای مدال آوردی در بازیهای المپیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول های کثیفی که خرج فوتبال و کی روش و تیم ملی شد و هیچ غلطی هم در طول ۸ سال نکرد ی مقدارش هم بدهند به کسی که در هر شرطی پرچم این کشور بر بام جهان میبرد

    • کیسه تهران

      یعنی جز این دیگه استعدادی نداریم؟؟؟

    • تاااااجیممݥ

      خوشبحالش.اگه جاش بودم همونجا پناهنده میشدم.ومیشدم مدل ویابادیگارد.البته حونکه هیکل واستایلش خوبه هم میتوتست بره سینما هالیود ویا بره کشت کج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج