۸۳۲۰۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سنت شکنی عجیب بارسلونا در تمدید با سرمربی!

زمان تمدید قرارداد با ارنستو والورده برای بسیاری تعجب آمیز بود.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، تصمیم بارسلونا برای تمدید قرارداد با ارنستو والورده در میانه های ماه فوریه سال میلادی تعجب بسیاری را در پی داشت.

البته موضوع تمدید قرارداد با والورده برای چند هفته ای در میان اخبار داغ فوتبال اسپانیا قرار داشت و اکنون و با اتمام این موضوع، می‌توان انتظار داشت که تمرکز دوباره به مستطیل سبز بازگردد.

با این تصمیم بارسلونا نشان داد که به سرمربی خود اطمینان کامل دارد. تمدید قرارداد با سرمربی در میانه های فصل، اتفاقی تقریبا غیرعادی برای بارسلونا محسوب می‌شود.

در حقیقت آخرین باری که بارسلونا اقدام به تمدید قرارداد مربی خود در میانه های فصل کرد، سال ۲۰۱۱ بود؛ زمانی که گواردیولا تصمیم به تمدید قرارداد با آبی اناری ها تا سال ۲۰۱۲ گرفت. بارسلونا در ادامه آن فصل به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان رسید اما فینال کوپا دل‌ری را به رئال مادرید واگذار کرد.

این، دومین تمدید قرارداد پپ در نیوکمپ بود. در روز ۱۴ ژوئن ۲۰۱۰ گواردیولا رسما قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با بارسا تمدید کرد. البته گواردیولا در ژانویه همان سال موافقت شفاهی خود را با این تمدید قرارداد اعلام کرده بود اما برای رسمی کردن آن، تا پایان فصل صبر کرد.

فرانک رایکارد دیگر سرمربی آبی اناری ها بود که قرارداد خود را در میانه های سال تمدید می‌کرد. رایکارد در سپتامبر ۲۰۰۵ و در شرایطی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد که تیم به به دنبال شکست ۲-۱ مقابل اتلتیکومادرید (یک شب قبل از تمدید) در جایگاه هشتم جدول حضور داشت. یکی از بندهای این قرارداد به رایکارد اجازه می‌داد تا او هر زمان که خواست بدون پرداخت غرامتی بارسلونا را ترک کند. رایکارد در ادامه همان فصل بارسا را به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رساند.

نمونه قدیمی تر مربوط به یوهان کرویف فقید است. او در شب ۶ ژانویه (که یک عید در کشور اسپانیاست) قرارداد خود را با بارسا تمدید کرد. بارسلونا در سومین فصل حضور کرویف در نیوکمپ صدرنشین لالیگا بود و این صدرنشینی را تا پایان فصل نیز حفظ کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج