۸۳۲۲۱۸
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

درآمد حاصل از طرح زوج و فرد کجا می‌رود؟

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه هدف شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد درآمدزایی نیست، گفت: درآمد طرح به صندوق خاص توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوای تهران واریز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: میثم بصیرت با اشاره به تغییرات جدید در جزئیات طرح زوج و فرد شهر تهران اظهار کرد: این سیاست‌ها برای دوره‌های بحرانی شهر همچون یک مُسکن است و تا ابد قرار نیست از این مسکن‌ها استفاده کنیم.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، افزود: برای بحران حمل و نقل و آلودگی هوا باید به سمت یافتن دارو و درمان پیش رویم و سیاست طرح زوج و فرد نیازمند بازنگری است چراکه تجربه جهانی نیز نشان می‌دهد در کشورهای توسعه یافته مسیرهایی جدید اتخاذ شده است.

بصیرت بازبینی طرح زوج و فرد برای سال ۹۸ را در همین راستا تعریف کرد و گفت: شهرداری تهران باید توانمند شده و مسیرهایی را برای دیگر موج‌های حمل و نقل فراهم آورد تا تقاضا برای ورود به محدوده‌های طرح با خودروی شخصی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مراد شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد درآمدزایی نیست، ادامه داد: این سیاست برای رفاه شهروندان دنبال می‌شود و هر نوع درآمد به صندوق خاص توسعه حمل و نقل عمومی و برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران خواهد رفت.

بصیرت با اشاره به آمادگی زیر ساخت‌های محدوده زوج و فرد گفت: زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی باید توسعه پیدا کند و خوشبختانه تا پایان سال جاری خط ۶ و ۷ مترو افتتاح می‌شود.

وی کاهش آلودگی هوا در محدوده زوج و فرد را اصلی‌ترین دستاورد این طرح دانست و افزود: هم اینک در ساعات پایانی طرح در محدوده‌های زوج و فرد، بار ترافیکی و ازدحام بالایی اتفاق می‌افتد و با اجرای این سیاست یکپارچه، فرصتی برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی ایجاد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جیب آقایون!

    • بدون نام

      تو جیب مدیران شهرداری بنده های خدا خرج دارن آقازاده هاشون آن ور آب پول میخواهند پاداش به مدیران خرج شهر که نمیکنن چون اگر میکردن آسفالت های خیابان ها اتوبانها اینقدر خراب نبود بخور بخور است مردم هم باید خرج اینها را بدهند سانسورچی سانسور نکن

    • آرش

      حتما بعنوان هدیه تولد نوه تازه متولد شده یکی از مسئولین خدوم مملکت به حسابی که تو بانک سوییس براش باز کردن

    • بدون نام

      اگر واقعاً هدف درآمدزایی نیست پس ورود خودروهای هیبریدی به محدوده طرح رایگان شود و گمرکی آن نیز صفر شود

    • بدون نام

      درآمد این طرح مستقیما به جیب اعضای شورای شهر ،شهردار محترم و بخصوص معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران میرود اینکه سوال نداشت . اگر این طرح و امثال آن در کاهش آلودگی نقش داشت ، الان باید هیچ روز آلوده ای نداشته باشیم . قانون که نباید به معرض فروش گذاشته شود . هزینه اجرای خطوط مترو با دولت است نه جیب مردم . وقتی خود اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین خودشان نقض قانون میکنند از مردم چه توقعی دارید . به هر حال شما همه رو سوق میدهید به سوی تقلب کردن . به این میگوند آموزش های اخلاقی و دینی . حضرت علی میفرماید که هیج جا ثروتی انباشته ندیدم مگر آنکه حق مظلومی پایمال شده باشد . فکری به حال آینده و آخرت خود هم بکنید این میز و صندلی برای شما ابدی نیست .

    • بدون نام

      توجیب مسوولان وآقازاده ها کلا پول و اختلاس وکیف وحال ویلا ماله مسوولان وآقازاده ها ولی راهپیمایی و انتخابات ومقاومت اقتصادی و جنگ واسه مردم بدبخت که خودشون هم راضین

    • بدون نام

      توجیب مفت خورا

    • بدون نام

      اگر کسب درامد نیست لابد مردم ازاریست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج