۸۳۲۲۶۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

بیانیه مجلس در مورد حادثه تروریستی زاهدان

۲۲۱ نماینده مجلس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان خواستار برخورد قاطع با مسببان این حادثه شدند.

خبرگزاری ایرنا: ۲۲۱ نماینده مجلس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان خواستار برخورد قاطع با مسببان این حادثه شدند.

در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز شنبه مجلس قرائت شد، آمده است: در حالی که حضور حماسی و پرشکوه مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و جشن های چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر حقانیت و اقتدار نظام و انقلاب را به جهانیان اثبات کرد و پیام مهم رهبری معظم مبنی بر گام دوم انقلاب و فراخوان مردم به ویژه جوانان در تداوم مسیر روشن انقلاب اسلامی امید به آینده را در جامعه بارور کرده است استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و عوامل منطقه ای آن توطئه دیگری را به دست تروریست های پرورش یافته بدست خویش علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده است.

این بیاینه می افزاید: آنان جمعی از بهترین فرزندان این سرزمین و یادگاران دفاع مقدس که وظیفه پاسداری از مرزها و امنیت در جنوب شرق کشور را برعهده داشتند و تعدادی از آنها از فرزندان شهدا و ایثارگران بوده اند را ناجوانمردانه به شهادت رساندند تا به نحوی کینه توزی خویش را علیه مردم عزیر اسلامی نمایش داده باشند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم شریف و خانواده های معظم آنها تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل داشته و از مسوولین نظامی، انتظامی و امنیتی و قوه قضاییه درخواست هوشیاری و مراقبت بیشتر و نیز برخورد قاطع و قانونی با عوامل این جنایت بزرگ را داریم.

**نمایندگان استان اصفهان در بیانیه ای جداگانه حادثه تروریستی سیستان را محکوم کردند

مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان اعلام کرد: شهادت جمعی از پاسداران جوان، مومن و عزتمند استان اصفهان به دست دشمنان کوردل انقلاب به پیشگاه مقدس ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردمان نجیب استان اصفهان و خانواده های شهدا تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

این بیانیه می افزاید: وزارتخانه های کشور و امور خارجه، دولت پاکستان را ملزم نمایند تا حل و فصل نهایی حضور تروریست ها در خاک این کشور را در دستورکار قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون شب اگه شده جلسه اظطراری میزاشتید به نیت محکوم کردن وبیانیه دادن بهتر نبود ؟تلفنی روی سی شبکه تلویزیون هم میتونستید تک تک بیاید

    • بدون نام

      پس هوانیروز وبالگرد برای چی هست اگر این نیروها با بالگرد جابجا بشن این حادثه اتفاق نمیفته . بخدا این نیروها حیفه اینجوری از دست برن

    • ایرانی

      غیر از بیانیه دادن بگین چکار دیگه ای بلدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج