جاباما
۸۳۲۲۹۷
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

موضع رئیس مجمع درباره تصویب «پالرمو»

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به این توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی‌ها از ما خواسته‌اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید به این توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی‌ها از ما خواسته‌اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟

در ابتدای جلسه امروز آیت الله آملی لاریجانی بر تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم و رعایت مصالح و عزت کشور، تاکید کرد.

موضع رئیس مجمع درباره تصویب «پالرمو»

آملی لاریجانی، تلاش برای حل مشکلات مردم را وظیفه مسئولان در نظام اسلامی خواند و گفت: مطلبی که بر ما مسئولین فرض است این است که این ملت شایسته هر نوع تلاشی است، مسئولینی که حالا نوبت خدمت آنهاست که با کار جهادی و تلاش، با حضور در صحنه، به فکر حل مشکلات این ملت باشند.

وی خاطر نشان کرد: نکته ای که عرض می‌کنم مربوط به بحث لایحه پالرمو است. نکته‌ای که وجود دارد این است که ما در عین حال که باید مصالح کشور را رعایت کنیم، به نکاتی که از هر دو طرف مطرح می‌شود توجه بکنیم. باید به موضوع عزت مردم و عزت کشور هم توجه داشته باشیم. انسان احساس می‌کند که اروپایی‌ها با وجود این تعویق و تعلیقی که در انجام کارهایشان تا الان داشته‌اند در جریان اینستکس، نشان دادند چیزی که طلب می‌کنند فراتر از این حرف‌ها است. ما باید به این مطلب توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی‌ها از ما خواسته‌اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟ و جمهوری اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس و نهادهای دیگر آیا واقعاً مصلحت است که با این طلب‌های قلدرمآبانه کشورهای غربی همراهی کنند؟ راهپیمایی عظیم مردم نشان داد که مردم برای عزت خودشان بسیار ارزش قائل هستند. ما نباید ارزش‌های انقلاب را فراموش کنیم.

بر اساس این گزارش در این جلسه ادامه بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته مالی موسوم به پا لر مو اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور قرار گرفت. امروز وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز حضور داشتند و اظهار نظرهای مبسوط تعدادی از اعضا مطرح گردید و با توجه به پایان وقت جلسه و ضرورت بحث و بررسی بیشتر در اطراف موضوع، ادامه مباحث به جلسه آتی مجمع موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امضا نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نفع ملت ایرانه که امضا نشه. بدبخت تر میشیم

    • بدون نام

      چندصدهزار نفر در مقابل هشتاد ودو میلیون نفر !!!!!واقع نگر باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه جمعیت که ملاک نیست.پیامبران هم با مخالفین زیادی طرف بودن.

    • محمدرضا

      برجام هم میگفتن اگه تصویب نشه مملکت به فنا می‌ره و اینجوری میشه و اونجوری میشه!!!! اینم مثل همون خواهد شد, دفعه اول انرژی اتمی ایران رو گرفتن، الآنم یه چیزی میگیرن بعد میزنن زیرش، خیلیییییی راحت

      پاسخ ها

      • آ زاد

        می دن اما اول باید مردم را به گدائی بندازند ،تحریم بشن ،میلیاردها دلار از بیت المال از بین بره ،عده ی مسئول فاسد پولدار بشن ،بعد هر قانونی که جامعه جهانی قبول کرده اینا قبول می کنند

    • بدون نام

      مشكلات و خودتون درست ميكنيد بعد ميگيد مقابله با مشكلات وظيفه همه است ...

    • راد

      بااین مجمع امیدوارم نتیجه ی مثبتی و درخور عزت ملت ایران اتخاذ شود ...بهترست درهماهنگی باسایر دول وهماهنگی بانظام بانک جهانی حرکت کنیم

    • اکبر

      اگر بجای همه این دستگاههای عریض و طویل امروزی فقط یک نفر با روحیات باکری و همت و... از دهه شصت انقلاب بود تو سه سوت این لایحه را به آتش میکشید.... افسوس که مسئولین امروزی یه نگاهشون به این لایحه است یه نگاهشون به انتخابات آینده... یه نگاهشون به اونبر آب ... یه نگاهشون به اقا زادشون تو دانشگاههای انگلیس ... یه نگاهشون.............

    • بدون نام

      پالرما مثل برجام شکستخورده تأثیری روی اقتصاد ندارد؛؟؟!!!!

    • بدون نام

      اگه کار به جای باریک بکشد از اف ای تی اف بالاتر هم تصویب می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        خیالت راحت کار به جای باریک نمیکشه.

    • احمد

      امیدوارم رد بشه....

    • بدون نام

      عزت مردم را در صفهای گوشت یخ زده مشاهده کردیم

    • م

      اينم مثل برجامه . چند سال با برجامشون مارو سركار گذاشتن آخرم آمريكا زد زيرش و تحريمها بدتر از گذشته به اجرا گذاشته شد . اروپا با آمريكاست متحد قديميشونو ول نمي كنن بچسبن به ما . با پالرمو هم فقط ميخوان دورمون بزنن . چه تضميني وجود داره دوباره ايران اين وسط متضرر نشه .

      پاسخ ها

      • توحیدی

        صلاح مملکت خویش راخسروان دانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج