۸۳۲۳۷۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

درآمد ۱۰ هزار دلاری ذوب آهن از پخش تلویزیونی

باشگاه ذوب آهن اصفهان طلایه دار دریافت حق پخش تلوزیونی آسیایی شد.

خبرگزاری فارس: در جریان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با پیگیری‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه و رایزنی‌های انجام شده توسط ایشان و عقد قرارداد با باشگاه کویتی مبلغ۱۲۵۰۰۰۰۰۰۰ریال معادل ۱۰ هزار دلار از باشگاه الکویت بابت حق پخش تلویزیونی دریافت گردید.

این امر برای اولین بار در بین باشگاه‌های کشور صورت گرفته و نشان دهنده آن است که حق و حقوق باشگاه‌ها مدنظرسازمان‌های بین المللی از جمله AFC و FiFA بوده ومی‌تواند بعنوان الگویی برای سایر باشگاههای کشور مدنظر قرار گیرد.

این حرکت باشگاه ذوب آهن اصفهان بار دیگر ثابت نمود با پایداری و پیگیری از مبادی حقوقی می‌تواند حق و حقوق باشگاه‌ها را در قالب های منحصر بفرد خود دریافت کرد.

لازم به ذکر است باشگاه ذوب آهن اصفهان علاوه بر دریافت مبلغ فوق کلیه موارد تبلیغاتی دور زمین و سایر تبلیغات در طول رقابت فوق را با هماهنگی با مبادی ذیربط راسا بعهده گرفته و انجام داد که تبلیغات اسپانسرهای باشگاه ، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ، شرکت هواپیمایی تابان ، و شرکت تایر بارز از دیگر موارد اسپانسری و درامد زایی این مسابقه بود که پخش تلویزیون داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال پرسپولیس عرضه همچین کارهایی رو ندارن چون مدیران بی سوادی دارن این دوتا تیم با این همه هوادار هیچگونه در آمدی ندارن بخدا آگه مدیران با عرضه داشتن این دوتیم الان از ثروتمند ترین تیم های دنیا بودن بدون اغراق کدوم تیم اروپایی این همه هوادار داره غیر از تیمهای شناخته شده تو جهان که دیگه همه میشناسن شون سعید آذری باید مدیر عامل استقلال یا پرسپولیس میشد البته نا گفته نماند کارخانه ذوب آهن کل امکانات سخت افزاری رو واسه مدیر وتیم مهیا میکنه ومشکلش از این دوتا تیم کمتر هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج