جاباما
۸۳۲۴۶۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

آمریکا درباره سوریه به اروپا پیشنهاد داده است

روزنامه واشنگتن پست روز شنبه در گزارشی از درخواست آمریکا از کشورهای اروپایی برای ارسال یکهزار و ۵۰۰ نیروی جدید به سوریه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا : روزنامه واشنگتن پست روز شنبه در گزارشی از درخواست آمریکا از کشورهای اروپایی برای ارسال یکهزار و ۵۰۰ نیروی جدید به سوریه خبر داد.

به گزارش واشنگتن پست ، منابع آگاه به این رسانه گفته‌اند که در صورت موافقت اروپا با این خواسته، آمریکا حاضر است ۲۰۰ تن از نظامیان خود را برای کمک به این نیروها در شمال شرق سوریه نگه دارد.

در همین ارتباط «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه نیز در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که ستاد مشترک ارتش آمریکا در حال مذاکره با سران کشورهای اروپایی برای ارسال نیروهای تازه نفس به منطقه است.

وی با اشاره به حوادث تروریستی سال‌های گذشته در خاک اروپا، حضور کشور های این منطقه در سوریه را برای امنیت آن‌ها ضروری دانست.

گراهام با تاکید بر لزوم حمایت از کردهای متحد آمریکا در برابر ترکیه گفت: برای رسیدگی به این مشکل نیازمند ایجاد یک منطقه امن هستیم. نظامیان این منطقه باید مراقب شکل‌گیری مجدد داعش باشند.

آنکارا شبه نظامیان کردی را که در نزدیکی مرزهای ترکیه مستقر هستند، تروریست می‌داند و از جمله منتقدان حمایت‌های واشنگتن از آن‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

به نوشته رسانه ها، ارتش آمریکا در تدارک خروج کامل نیروهایش از سوریه تا پایان آوریل (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) است و این موضوع، موجب نگرانی متحدان واشنگتن از پیامدهای ناخواسته این اقدام از جمله سرنوشت کردها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی شرف اردغان

    • بدون نام

      ترامپ قصد داره با رها کردن نیروهای فرانسوی و آلمانی در سوریه و افغانستان گوشمالی اساسی بهشون بده تا گاهی در برابر آمریکا سیاست جداگانه نگیرن ..اروپا هم به التماس افتاده داره در برجام با امریکا همسو میشود

    • بدون نام

      بخاطر عدم همراهی اروپا در موضوع برجام آمریکا با تنها گذاشتن نیروهای نظامی آلمان و فرانسه در سوریه و عراق و افغانستان در برابر طالبان مجبورشان کرد با تحریم‌های آمریکا همسو شوند .الان اروپا کم‌کم‌داره از برجام خارج میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج