جاباما
۸۳۲۴۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نجات جان ۵۷ گردشگر در جزیره هرمز

جانشین دریابانی استان هرمزگان از نجات جان ۵۷ گردشگر و بازدید کننده از نوار ساحلی جزیره هرمز توسط دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی این جزیره خبر داد.

خبرگزاری مهر: جانشین دریابانی استان هرمزگان از نجات جان ۵۷ گردشگر و بازدید کننده از نوار ساحلی جزیره هرمز توسط دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی این جزیره خبر داد.

سرهنگ سهراب سجادی در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور توریست ها و گردشگران در استان هرمزگان، دریابانی استان هرمزگان با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی، به خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران پرداخت.

وی افزود:در این مدت دریابانان پاسگاه مرزی ساحلی جزیره هرمز در کنار تامین امنیت توریست ها و گردشگران، با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرین موفق شدند از جان ۵۷ تن از مسافران و گردشگران که برای تفریح به سواحل این جزیره رفته بودند و به علت طوفانی شدن دریا در بین صخره ها و شکاف کوه های کنار ساحل محصور شده بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

جانشین دریابانی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مسافران و گردشگران بایستی به توصیه های دریابانان توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار بروز مشکلات جبران ناپذیر نشوند.

سرهنگ سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت همه سازمان هایی که در طرح ساماندهی دریا در این استان تلاش می کنند، شاهد کاهش غریق و همچنین تلفات ناشی از سایر حوادث در دریا باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج