جاباما
۸۳۲۵۳۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ژاپن: فشار‌های جهانی کیم را پای مذاکره نشاند

وزیر امور خارجه ژاپن می‌گوید اتحاد و فشار کشور‌ها در برخورد با مساله کره شمالی، مذاکره سران آمریکا و این کشور را امکان‌پذیر کرد و کیم را پای مذاکره با ترامپ نشاند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه ژاپن می‌گوید اتحاد و فشار کشور‌ها در برخورد با مساله کره شمالی، مذاکره سران آمریکا و این کشور را امکان‌پذیر کرد و کیم را پای مذاکره با ترامپ نشاند.

تلویزیون ژاپن روز یکشنبه گزارش کرد 'تارو کونو' در نشست امنیتی مونیخ در آلمان خواستار ادامه همکاری‌های بین المللی درباره موضوعات امنیتی از جمله مساله کره شمالی شد.

ژاپن: فشار‌های جهانی کیم را پای مذاکره نشاند

او گفت: دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهوری آمریکا است که به طور جدی فشار‌های اقتصادی و نظامی بر کره شمالی وارد می‌کند و حمایت جامعه جهانی را هم جلب کرده است.

وزیر خارجه ژاپن تصریح کرد: به دلیل همین فشار‌ها است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، اکنون به هانوی می‌آید و دومین نشست خود را با رییس جمهوری آمریکا برگزار می‌کند.

کونو بر اهمیت ادامه همکاری کشور‌ها از جمله تلاش‌ها برای متوقف کردن کره شمالی در دور زدن تحریم‌ها از طریق انتقال کشتی به کشتی محصولات نفتی، تاکید کرد.

وزیر خارجه ژاپن درباره شراکت در هزینه‌های نظامی دنیا هم گفت: اگر آمریکا دیگر نمی‌تواند تنها پلیس جهان باشد، به نظر او ژاپن، کانادا، کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های دارای دیدگاه‌های مشابه، باید کمک‌های خود را افزایش دهند.

پنجاه و پنجمین دوره کنفرانس امنیتی مونیخ با شرکت بیش از ۶۰۰ تن از تصمیم سازان بین المللی از عرصه‌های مختلف سیاسی، تجاری و جامعه مدنی ۲۶ تا ۲۸ بهمن برای بحث درباره بحران‌های کنونی و چالش‌های امنیتی آینده در حال برگزاری است.

کنفرانس دفاعی و امنیتی مونیخ از سال ۱۹۶۳ تاکنون هر سال در شهر مونیخ آلمان برگزار شده است و هدف کنفرانس گفت: وگوی مسئولان و روسای سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی سراسر جهان درباره حفظ صلح و برقراری امنیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاآمریکابه برجام برنگردد وبه تعهدات خوددرقبال ایران عمل نکند!کره شمالی بدون برجام به خلع سلاح نخواهد رسید!وایران نمونه پیش رو کره شمالی در زمینه بدعهدی آمریکاست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج