۸۳۲۶۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مجلس سقف درآمد‌های نفتی را مشخص کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۳۹۸ کل کشور، سقف درآمد‌های نفتی حاصل از صادرات را یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۳۸۲ میلیارد و یک میلیون ریال تعیین کردند.

خبرگزاری ایرنا: نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس بند‌های ب، ج. و ه. تبصره یک بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور را تصویب کردند.

با تصویب نمایندگان در بخش درآمدی بند ب. تبصره یک لایحه بودجه سال آتی، سقف منابع حاصل از ارزش صادرات نفت (نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز) مندرج در ردیف ۲۱۰۱۰۱ جدول شماره (۵) این قانون معادل یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۶۲ میلیارد (۱.۳۷۰.۳۶۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و منابع مربوط به سه درصد (۳%) مندرج در ردیف ۲۱۰۱۰۹ جدول شماره (۵) این قانون ۵۵ هزار و ۲۰ میلیارد (۵۵.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال خواهد بود.

مجلس سقف درآمد‌های نفتی را مشخص کرد

نمایندگان در بند ج. تبصره یک بخش درآمدی لایحه بودجه تصویب کردند: چنانچه منابع دولت از محل صادرات نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز در سال ۱۳۹۸ کمتر از یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۳۸۲ میلیارد و یک میلیون (۱.۴۲۵.۳۸۲.۰۰۱.۰۰۰.۰۰۰) ریال شود، به دولت اجازه داده می‌شود با رعایت بند (ب) ماده (۱۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۰/۱۱/۱۳۹۵ از محل پنجاه درصد (۵۰%) مانده منابع حساب ذخیره ارزی با لحاظ پنجاه درصد (۵۰%) سهم صندوق توسعه ملی نسبت به تأمین مابه‌التفاوت حاصل‌شده اقدام کند.

نمایندگان در بند هـ تبصره یک بخش درآمدی این لایحه، شرکت ملی نفت ایران را مکلف کردند: مبلغ ۶۰ هزار میلیارد (۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از منابع دریافتی بابت خوراک مایع تحویلی به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها را به صورت ماهانه به حسابی که نزد خزانه‌داری کل کشور افتتاح می‌شود، واریز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول پاشی فقط مال یک طبقه خاص ورانت است نه همه مردم که پول ندارد نان بخرد نشستی پای منقل داری دنیا را تصرف میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج