۸۳۲۶۶۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تعیین‌کننده‌ترین بازیکن لالیگا کیست؟

آنتوان گریزمان تنها با به ثمر رساندن ۱۳ گل بیشترین امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورده است.

ایسنا: به نقل از موندو دپورتیوو، آنتوان گریزمان تعیین کننده ترین بازیکن لالیگاست. او بازیکنی است که بیشترین امتیاز را با گلزنی، به تیمش داده است. مهاجم فرانسوی با ۱۲ گلی که به ثمر رسانده ۴۷ امتیاز برای اتلتیکومادرید به ارمغان آورده است.

گریزمان در ۱۰ بازی اخیر قرمز و سفیدپوشان در یازده گل از ۱۵ گل تاثیر مستقیم داشته است. او ۹ گل برابر تیم‌های آلاوس، وایادولید (دو گل)، اسپانیول، سویا، لوانته، ختافه، رئال مادرید و رایو وایکانو به ثمر رساند. همچنین دو پاس گل به آریاس و کوکه داد.

این ۹ گل باعث شد اتلتیکو در رقابت برای قهرمانی بماند. او در حال حاضر پایین تر از لیونل مسی با ۲۲ گل و لوییس سوارس با ۱۵ گل قرار دارد و با چارلس و استوانی در ۱۲ گل برابر است. مهاجم فرانسوی شروع بدی در فصل جدید داشت و به نظر می رسید جام جهانی ۲۰۱۸ رویش تاثیر گذاشته بود (فرانسه قهرمان جهان شد).

به همین خاطر در دیدار دیروز (شنبه) برابر رایو وایکانو انتظار می رفت گریزمان گلزنی کند. او بیشترین گل‌هایش را مقابل این تیم به ثمر رسانده است (۹ گل). پس از این تیم‌ها رئال مادرید، وایادولید، سلتاویگو، اتلتیک بیلبائو و سویا با هشت گل قرار دارند.

مدت‌هاست که نام گریزمان به تاریخ اتلتیکو پیوند خورده است. او اکنون پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه است. مهاجم فرانسوی دیروز صد و سی امین گلش را برای روخی بلانکو به ثمر رساند و از رکورد فرناندو تورس عبور کرد. او اکنون تنها با رکورد گاراته هفت گل فاصله دارد. مهاجم فرانسوی در ادامه کمپوس (۱۴۶ گل)، اسکودرو (۱۶۹) و لوییس آراگونس (۱۷۰ گل) را پیش رو دارد.

همچنین گریزمان مهاجمی است که بیشترین پیروزی یک بر صفر را برای تیمش به ارمغان آورده است. این اتفاق ۱۳ بار برایش رخ داده است. تورس ۱۲ و آراگونس یازده بار این کار را کرده بودند.

مهاجم فرانسوی چهارمین بازیکن حال حاضر لالیگاست که در بیشتر بازی‌ها گلزنی کرده است. او توانست در ۱۰۱ بازی دروازه حریفان باز کند. مسی با ۲۵۳، آریتس آدوریس با ۱۲۴ و کریم بنزما با ۱۰۹ در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط کینگ مسی و بس

    • بدون نام

      معلومه تعین کننده بازیکن لالیگا و جهان ائومسی هست اینم سوال داره که میگین تعیین کننده کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج