۸۳۲۷۱۳
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از رویارویی با پدیده در جام حذفی، بعد از مدت‌ها فعلا گزینه قهرمانی نیستیم.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی مقابل پدیده شهرخودرو گفت: به هر حال مسابقات فشرده است و جام حذفی را فردا در پیش داریم بعد از مدت زیادی فعلا گزینه قهرمانی نیستیم.

* مقابل پدیده گزینه قهرمانی نیستیم

برانکو ادامه داد: بعد از مدت‌ها باید بگویم در این مسابقه گزینه قهرمانی نیستیم نه اینکه نمی‌خواهیم برنده بازی شویم بلکه به این خاطر مسابقات جام حذفی است و با تیمی بازی داریم که همین چند وقت پیش با آن بازی کردیم تیمی که در جمع صدرنشینان است و برای قهرمانی می‌جنگند. قبل از بازی با سپیدرود هم گفتم جام حذفی پر از حوادث غیرمترقبه است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتند.دلیلش هم این است که تیم داماش گیلانی‌ها به فینال رسیده است.

* دل‌مان می‌خواهید فینالیست شویم

وی تصریح کرد: خوشحالم از این بازی و به دنبال پیروزی هستیم و دلمان می‌خواهد به فینال برسیم. البته تا فینال راه خیلی خیلی سختی خواهیم داشت. به هر حال اگر پدیده را ببریم باید با سپاهان بازی کنیم. هدفمان قهرمانی در جام حذفی است. به همین خاطر هم در این مسابقه به دنبال مصلحت‌اندیشی و حساب‌گری نیستیم.

* همه سرحال هستند

برانکو در مورد وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: به جز ماهینی و انصاری که نیستند بقیه همه سرحال هستند ربیع‌خواه و رادوشوویچ هم مشکل کوچکی دارند که حل می‌شود.

* خبری از بازی کردن یا نکردن ترابی ندارم

برانکو در خصوص اینکه بحث بازی کردن مهدی ترابی و بازی نکردن او به گوش می‌رسد و اینکه اگر او بازی کند شاید باشگاه پدیده این مسئله را پیگیری کند ادامه داد: کسی درباره اینکه ترابی می‌تواند بازی کند یا نه، به من اطلاع نداده است.

*بازی استقلال و تراکتورسازی چه ربطی به من دارد؟!

وی در خصوص اظهارات برخی از بازیکنان استقلال بعد از بازی با تراکتورسازی علیه تیم پرسپولیس افزود: در این باره حرف نمی‌زنم، ما با تیم پدیده بازی داریم و بازی استقلال و تراکتورسازی چه ارتباطی به من دارد؟ من حتی این بازی را هم ندیدم.

* با نفرات جدید نمی‌توان یک شبه همه مشکلات را حل کرد

برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان جدید این تیم هنوز هماهنگ نشده‌اند گفت: واقعیت این است که ما بازیکنان جدیدی داریم که یک شبه نمی‌توان مشکلات را حل کرد. برخی از مربیان معتقدند که بازیکنان جدید نیاز به ۸ الی ۱۰ ماه زمان دارند اما می‌دانم که همه ما دلمان می‌خواهد که بازیکنان جدید در ۸ الی ۱۰ دقیقه آماده شوند اما آنها روز به روز بهتر خواهند شد.

* هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است!

برانکو درباره اینکه بازی‌های آینده پرسپولیس در آسیا و لیگ خیلی فشرده است و همین مسئله باعث می‌شود برخی رقبای این تیم که در لیگ قهرمانان حضور ندارند نهایت استفاده را از این موضوع ببرند، گفت: بله، قطعاً همین‌طور است. برنامه‌ریزی که انجام شده خیلی به ضرر ماست، در حالی که ما هیچ وقت در هیچ شرایطی نخواستیم به برنامه‌ریزی لیگ لطمه بزنیم، حتی موقعی که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم. مشخص نبود اگر قهرمان آسیا می‌شدیم و در رقابت‌های باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد!

نمی‌خواهم دوباره گله کنم، بلکه ما هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است که توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد، اما تنها تیمی هستیم که در جام حذفی و حتی بازی‌های لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کردیم. البته که در ادامه راهی که داریم مشکلات زیادی پیش روی‌مان وجود دارد، اما من به کادر بازیکنانم ایمان دارم و هراسی از آینده نداریم.

* نمی‌دانم چرا می‌گویند پرسپولیس مشکل دارد!

وی افزود: نمی‌دانم چرا می‌گویند ما مشکل داریم؛ چرا که ما سپیدرود را بدون ملی‌پوش بردیم و تیم پدیده که رقیب مستقیم ماست را قاطعانه شکست دادیم. در اهواز به فولاد باختیم و این در حالی است که حق ما باخت نبود و استقلال خوزستان را خیلی مطمئن شکست دادیم اما در این بین شاید برخی‌ها انتظار دارند که ما هر بازی ۴ الی ۶ گل بزنیم که به نظرم این حرف‌ها تحقیر تیم‌های دیگر است. شما دیدید که استقلال خوزستان که عملا از لیگ حذف شده مقابل ما چقدر خوب ظاهر شد و بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند.

* برنامه فشرده به ضرر پرسپولیس است

وی در مورد رقبای پرسپولیس و اینکه برنامه بازی‌های آنها آسان‌تر از پرسپولیس است و پرسپولیسی‌ها برنامه فشرده‌ای دارند، گفت:‌ بله با نظر شما موافقم و این به ضرر ماست. به هر حال برنامه آن طور که تعیین شده انجام می‌شود و لطمه‌ای به برنامه نزدیم.

حالا نمی‌دانم اگر ما قهرمان می‌شدیم و به فینال جام باشگاه‌های جهان می‌رفتیم چه اتفاقی رخ می‌داد. اما نمی‌خواهم گله کنم. هر کاری می‌کنیم می‌گویند به ما لطف دارند و کمک می‌کنند این در حالی است که ما تنها تیمی هستیم که جام حذفی را بدون ملی‌پوشان بازی کردیم مقابل پیکان هم در لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان به میدان رفتیم البته مشکل زیادی خواهیم داشت اما کادر و بازیکنان خوبی داریم و از هیچ چیز هراسی نداریم.

* صحبت‌های خوبی در مورد خلیلی شنیده ام

برانکو در مورد تغییر سرپرست این تیم و اینکه آیا این زمان مناسب بود یا نه اظهار داشت: این دیگر مربوط به سیاست‌های باشگاه است. محسن خلیلی را تا حدی می‌شناسم. فقط در مورد او حرف‌های خوبی شنیده‌ام. شخصا دو سه بار با او رودرو شده‌ام. مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که او بیاید قطعا آنالیز خوبی کرده‌اند. سرپرستی پست مهمی در باشگاه است کار پر مسئولیت و مهمی است و خیلی وقت‌ها هم کار سختی است.

باید ارتباط خوبی بین سرپرست با بازیکنان، رسانه‌ها، کادر و باشگاه ایجاد شود. سرپرستی کار بسیار پر مشغله و پر مسئولیتی است امیدوارم این یک قدم بهتر رو به جلو باشد و در راستای بهبودی باشگاه یک قدم به جلو برداشته شده باشد.

* مشکل مالی پرسپولیس مثل دیگر جاها خوب نیست

وی در مورد نارضایتی بازیکنان از مسائل مالی اظهار داشت: وضعیت مالی مثل هر جای دیگر خوب نیست بیشتر از این نمی‌دانم چه باید بگویم.

* اعتراض رادوشوویچ را از عرب بپرسید

برانکو در مورد اینکه اعلام شده رادوشوویچ به خاطر پول معترض است و مدیریت باشگاه هم او را تنبیه کرده است گفت: این سوال را از عرب بپرسید نه از من.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکر میخورن کیسه ها اینارو مربی و کاپیتان یادشون داده که جنگ روانی نتیجه میده .......لعنت بر تفرقه انداز

      پاسخ ها

      • سعید

        سلطان دوپینگ فقط برانکو...

    • بدون نام

      لابد دوروغ میگن!

    • بدون نام

      برانگو بازی های شش امتیاری بهتون لطف شده بقیه بازیها کمتر لطف شده!!!

    • امیررضا اسلام دوست

      بر د پرسپولیس

    • استقلالی ام با افتخار

      مگه نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله اصلا پرسپولیس تمام بازی هاش را با داور برده آخه با استقلال خوزستان 3 تا گل داور زد
        همه ی بازی ها حوصله شمردن ندارم
        اگر کور هستی و نمی تونی ببینی مراجعه کن به دکتر من نمی دونم شما دیگه چی می خواهید بگم کی را وزیر براتون بیاره رونالدو خوبه
        یا کم داوری ها به نفعتون بوده این بار به اصفهانیان بگید داورا برای شما هم گل بزنند

    • بدون نام

      خودت برو بازی تراکتور و سپید رود و نود ارومیه و سپاهان رو نگاه کن
      هر چی خودت گفتی قبول

    • بدون نام

      فقط خفه شو دلال کروات

    • بدون نام

      فقط خفه شو دلال کروات

    • بدون نام

      فقط خفه شو دلال کروات خیلی پر رو و موزی هستی

    • بدون نام

      بخدا حرفات همش دروغ وخنده داره میگه من بازی تراکتور استقلال ندیدم یا میخواست بره جام باشگاهای جهان بابا چقدر این موذیه

    • اشکان

      نه نشده،دو و نیم میلیارد اشتباه اومده تو حسابتون. خودت باور میکنی؟

    • شه بخش

      پرسپولیس قهرمان

    • علی

      تمام این کارهای تیمهای دیگه فقط برای کم کردن قدرت پرسپولیسه و الا همه دارن میبینن یه سوت اشتباه به نفع ما بزنن داورا 2 تا به ضررمون میزنن

    • Mohamad_Talebi

      بله تنها تیمی هستین که تا به اینجا بهتون لطف شده جلوی کود ارومیه باید ناکوت میشدین اقای دلال جلوی سپیدرود هم باید حذف میشدین تا اینجا به کمک داور صعود کردین کل ایران میدونن تو‌دلالی و بودیمیر پیر ۴۰ ساله رو ۱۰ میلیارد گرفتی که ۵‌میلیاردش رو بزنی تو جیب لعنت‌به تو که همه فکر میکنن مربی خوبی هستی در حالیکه دوساله به لطف داوری و مافیای فوتبال و پولهای کثیف هدایتی بازیها رو برات دراوردن والا بقول بیرانوند تو خواب هم‌هواداران لنگ فکر قهرمانی رو‌نمیکردن خدا جای حق نشسته تا کی میخوایی با رشوه و چاپلوسی و هوچیگری نتیجه بگیری شرف داشته باش مربی تیم ملی بودی عرصه نداشتی از پس انگولا بربیایی قشقایی هم‌که خاطر شریفت هست ب انکوی دلال برانکوی عوضی گمشو از جلو چشامون دربی رو هم‌باختی با گل وریا پس چه‌مرگته دست از سر لنگ.بردار و حیا کن لنگ عرضه داشت کاشیما رو میبرد کاشیمایی که دو روز قبلش تو جی لیگ ژاپن بازی داشت اونوقت تو ایران کل بازیها بخاطر شما لغو شده بود مدارس تعطیل بود و تلویزیون شده بود رنگ‌سرخ لجن اخرش چی شما برین قهوه ای بشبن اقای برانکو هر وقت ۴ تا بینال اسیا و ۲ تا ستاره واقعی داشتی مصاحبه کن دلال کروات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه حوصله ای داری این همه توضیح دادی
        ولی خدائی جنسش خوب دیگه از همین بگیر

      • فردوسی

        اوخ اوخ چقدر سوزونده این پرفسور شما کیسسسسسه کشارو 4ساله اون زیر خوابیدن و دارین میسوزین ولی برو آب بریز همونجا که میسوزه آخه مردک کور این همه به ضرر تیم داوری شده نمونش همین دوهفته پشت سرهم بعد میای اراجیف میبافی دلال مربی تیم تو هستش که دوتا بازیکن گرفت بدون کوچکترین خاصیت و سودی این همه پول گرفت و رفت اگه با داوری 3سال صدر جدولیم فینال آسیا رو کجای دلت میزاری با پنجره بسته. پس منطق داشته باش حقیقت بگو اگه نداری خفه شو و حرف اضافی نزن

      • رضا نواییان

        داداش ساقی تو به ما هم معرفی کن

    • بدون نام

      بله خوب هم شده خوب خوب بله بله

    • تاج کبیر

      آقای برانگو مطمئنا گل محمدی ازتو اشغال تره لیگ رو به شما باخته جام حذفی را هم دو دستی تقدیم شما می کند وقتی خائنها به هم می خورند
      ....

    • irani

      شکر لنگیا میخورن.دلال جان کیروش رفت نطقت باز شده
      مردک دلال تا دیروز کیروش بود تو هفت تا سولاخ قایم میشدی
      الان دم دراوردی زر زر میکنی

    • کامران

      یک نگاهی بکن از کمک دولت به گندکاری طارمی صداوسیمای میلی کمیته ان ضباطی داوران خبرنهاران ‌و......مه خورشید وفلک حامی تیم حکومتی هستند!

    • هر چه برانکو بگه

      هر چه برانکو بگه

    • هر چه برانکو بگه

      هر چه برانکو بگه

    • بی نام

      موذی تر واشغال تر از این کروات وجود نداره اخه دیگه باید براتون وزیر چی کار کنه اینهمه حمایت تو اسیا شما روکرد داوریهای لیگ و حذفی روکه نگو حتما نود ارومیه سپیدرود سپاهان تراکتور هم چشم کورش ندیده ولی اکه اینه که دوست داره بازیهاشون رو ده روز یه دفعه کنن تیمهای دیگه هم که سالهای قبل چهار روز یه دفعه بازی میکردن هم که ادم نیستن دوستم داره داورها هم از پیشکسوتهای پرسپولیس باشه خوبه دلال کثیف

    • رضا نواییان

      نه ببخشید این استقالی ها انگار کلن کاسبشون ی نفره ولی دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج