جاباما
۸۳۲۸۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زهیوی: تا خرداد ماه ۹۸ آماده بازی می‌شوم

از نگاه رحیم زهیوی، مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن، تیم الغرافه قطر این توانایی را ندارد که مانع از صعود ذوبی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا شود.

خبرگزاری تسنیم: رحیم زهیوی درباره آخرین وضعیت خود بعد از مصدومیت رباط صلیبی که دو ماه پیش دچارش شد، گفت: من مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌ام هستم و از آنهایی که در این مدت پیگیر شرایطم بودند، تشکر می‌کنم. دیگر با این مصدومیت کنار آمده‌ام و قسمت من هم این بود. دوست هم ندارم خودم و خانواده‌ام را اذیت کنم و در حال حاضر تنها هدفم این است که با قدرت به میادین فوتبال برگردم. خوشبختانه شرایط من خوب است و از خرداد ماه ۹۸ آماده بازی کردن خواهم شد.

مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت ذوبی‌ها با وی تماس داشته‌اند یا خیر، تأکید کرد: آقایان آذری، خرمگاه و منصوریان با من تماس می‌گیرند. بازیکنان هم با من در تماس هستند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم حق و حقوق بازیکنان نیز پرداخت شود. به‌هرحال این شغل فوتبالیست‌هاست و بازیکنان چشم به حق و حقوق‌شان دارند.

وی با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه ذوب‌آهن برابر الغرافه قطر تصریح کرد: خیلی خوشحال شدم که مقابل الکویت برنده شدیم، ولی بازی با الغرافه سخت‌تر است. اعتقاد من این است که میل به بردن و جنگیدن در تیم باید بیشتر شود. این میل و اشتیاق در منصوریان دیده می‌شود و امیدوارم بازیکنان هم در بازی با الغرافه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند تا تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. به نظر من الغرافه تیمی نیست که جلوی ذوب‌آهن را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • به امید روزهای خوش زندگی

      خرداد ۹۸جهار ماه دیگه.واقعن بدترین جیر برای یک ورژشکار مصدومیته واگه که ربات صلیبی باشه که بدتر.جونکه متاسفانه رباط صلیبی پاره کنه ورزشگارحداقل وحداکثر شش تا نه ماه گرفتارش میشه تابنده خداکاملن خوب شه. متاسفانه درورزش ایران بخصوص فوتبال بازیکنان زیاد رباط پاره میکنن.امیدوارم که این اتفاق یاکامل ازبین بره ویابه ندرت پیش بیاد نمونه بارزش الان خلعتبری زهیوی انصاری ماعینی شجاعیان کریمی ربیع خواه و... بودن که دوسه تاش خوب شدن وانشاالله بقعه شونم زودترخوب بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج