۸۳۲۸۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نیمار جایی در بین ۱۰ نفر برتر پس از «پله» ندارد

 در نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان»، نیمار ستاره باشگاه پاری سن ژرمن حتی در جمع ۱۰ بازیکن برتر دوران «پسا پله» نیز قرار نگرفت.

ایرنا: در نظرسنجی انجام شده توسط شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان»، نیمار ستاره باشگاه پاری سن ژرمن حتی در جمع ۱۰ بازیکن برتر دوران «پسا پله» نیز قرار نگرفت.

ESPN روز یکشنبه نوشت: در نظرسنجی که پیشتر توسط نشریه پلاکار برزیل انجام شده بود، نیمار به واسطه یک دهه فعالیت فوتبالی موفق!! بهترین بازیکن دوران «پسا پله» شناخته شد.

این در حالی است که در تازه ترین رای گیری، پس از اخذ ۱۶۰ هزار رای، رونالدو، رونالیدینیو و روماریو جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده و بدنبال آنان، زیکو، ریوالدو، سوکراتس و کاکا رتبه های بعدی را از آن خود کردند.

نیمار جایی در بین ۱۰ نفر برتر پس از «پله» ندارد

در این بین، نیمار با قرار گرفتن در رتبه یازدهم این نظرسنجی، تنها بازیکنی است که آراء منفی وی بیشتر از آراء مثبتش اعلام شد؛ این در حالی است که «فالکائو» و «کارِکا» هم در جمع 10 بازیکن برتر جایی برای خود دست و پا کرده اند.

مهاجم تیم پاری سن ژرمن امیدوار است تا در صورت گذر هم تیمی هایش از سد منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، به موقع دوران ریکاوری خود را انجام داده و به بازی احتمالی مرحله یک چهارم نهایی برسد.

نیمار بدنبال شکستگی استخوان کف پای راستش در جریان پیروزی قهرمان لوشامپیونه مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه، مجبور شد تا 10 هفته از میادین دور باشد اما کاپیتان تیم ملی برزیل مصمم است تا برای حضور در بازی احتمالی دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان که نهم و دهم آوریل برگزار می شود، به مرز آمادگی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج