۸۳۲۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

قنبرپور: می‌خواهند پرسپولیس را از قهرمانی دور کنند

تغییرات تازه در پرسپولیس حکایت از جایگزینی محسن خلیلی به‌جای مصطفی قنبرپور در پست مدیریت تیم را دارد.

فرهیختگان: تغییرات تازه در پرسپولیس حکایت از جایگزینی محسن خلیلی به‌جای مصطفی قنبرپور در پست مدیریت تیم را دارد. حالا یک مدافع سرخ‌پوش جایش را به یک مهاجم جوان‌تر داده است. بعد از محمود خوردبین و محمد پنجعلی و افشین پیروانی که زمانی مهاجم و مدافع پرسپولیس بودند، حالا باز هم شاهد تغییر سرپرست تیم بین مدافعان و مهاجمان سابق این تیم هستیم.

فرصتی کوتاه پیدا شد تا حرف‌های مصطفی قنبرپور را بعد از جدایی از جمع نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس بشنویم. از قنبرپور درمورد این تغییرات و شرایط کنونی پرسپولیس در لیگ سوال کردیم و او نیز به سوالات چنین پاسخ داد.

ظاهرا عمر حضور شما در کنار تیم پرسپولیس خیلی زیاد نیست!

این مسائل روی من تاثیری ندارد. من با خدا معامله کرده‌ام و او آدم‌ها را وسیله قرار می‌دهد. وقتی با خدا معامله می‌کنید خیلی از مسائل در زندگی حل می‌شود و شما هم نگران هیچ مساله‌ای نیستید.

خیلی‌ها معتقدند سرپرست باشگاه باید اهل جنگیدن با حاشیه‌ها باشد و شما روحیه چنین جنگیدنی را نداشتید!

هواداران پرسپولیس سرمایه‌های این باشگاه هستند. آنها در فضاهای مختلف نظرات مختلف هم دارند که همگی قابل احترام است. خودتان می‌دانید در پرسپولیس همیشه حواشی وجود دارد. اما من در جایگاهی بودم که نباید بر موج حاشیه‌ها سوار می‌شدم. در تیم سعی‌ام این بود که استرس و تنش‌ها را کاهش دهم و با کادرفنی و بازیکنان تیم تعامل لازم را داشته باشم.

وقتی در تیمی مثل پرسپولیس سرپرست می‌شوید و موی سفیدی هم دارید، باید به کاهش حواشی و تنش‌ها کمک کنید. همه عوامل در همین مسیر گام برمی‌داشتند. جایی که لازم بود بیانیه‌ای صادر شود، این کار به‌خوبی توسط روابط‌عمومی انجام می‌شد. من هم در چارچوب کاری خودم تلاش می‌کردم تیم در آرامش باشد.

در این مدت حضورتان شرایط کار کردن را چطور می‌دیدید؟

اولا من افتخار می‌کنم که به‌عنوان سرپرست در خدمت باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس بودم و از این بابت بسیار خوشحالم. ثانیا در این مدت حضورم توانستم قهرمانی تیم را در لیگ و نایب‌قهرمانی‌اش را در آسیا ببینم که از این بابت هم خدا را شکر می‌کنم. خوشحالم چنین افتخاری نصیب من هم شد. با تمامی مشکلاتی که گریبان پرسپولیس را در این مدت می‌گرفت باید از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر کنم که توانستند به‌خوبی مشکلات را مدیریت کرده و پشت‌سر بگذارند.

جنجال همیشه در تیم بزرگی مثل پرسپولیس وجود دارد اما مهم این است که چطور این مشکلات را پشت‌سر بگذارید. خداراشکر در این مدت حضورم اتفاقات خوبی رخ داد و دل میلیون‌ها هوادار تیم شاد شد. این شادی‌ها روی روح و روان مردم و حتی فرهنگ آنها اثر مثبت داشته و خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که در به وجود آمدنش نقش کوچکی داشته‌ام.

از اینکه به یکباره و در میانه فصل از این پست کنار رفتید، ناراحت نیستید؟

نه، من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم. من در پست‌های مختلف به پرسپولیس خدمت کرده‌ام و در هر پستی که بودم خود پرسپولیس برایم مهم بوده. الان هم سعی می‌کنم به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ورزشگاه شهیدکاظمی به این تیم و هوادارانش خدمت کنم. من به پرسپولیس آمدم که یار باشم، نه باری بر دوش این تیم!

درمورد حضور محسن خلیلی در پست سرپرستی چه نظری دارید؟

برایش آرزوی موفقیت دارم. محسن جوان است و می‌تواند با نیروی جوانی‌اش سرمنشأ خدمت برای این تیم پرطرفدار باشد.

در این مدت اتفاقاتی افتاده که خیلی از هواداران پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند که می‌خواهند تیم محبوب‌شان را از مسیر قهرمانی دور کنند. شما چنین مساله‌ای را می‌پذیرید؟

من منکر چنین حرفی نیستم. پرسپولیس چند سال است که قهرمان می‌شود و حواشی‌ای که در بازی‌های این تیم به وجود می‌آید، می‌تواند تلاشی برای دور کردن تیم از قهرمانی باشد. اما باید خود باشگاه و تیم هوشیار باشد تا چنین تلاش‌هایی نتیجه ندهد. از مدیریت باشگاه تا خود کادرفنی و بازیکنان باید مراقب باشند.

در تیم هم برانکو به‌خوبی مسائل را مدیریت می‌کند هم سیدجلال حسینی که واقعا یک مدیر قوی است. البته در این راه هواداران هم باید همراه و همدل تیم باشند تا قدرت مدیریت مجموعه روی حواشی بیشتر شود. همیشه وقتی تیمی موفق عمل می‌کند همه رقبا تلاش می‌کنند تا مانع پیشرفتش شوند و برای خنثی‌کردن این تلاش همه عوامل باشگاه باید به هم کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مصاحبه ها رو قبل برکناری باید انجام میدادی احمق همینکه برکنار شدی یادت اومد مصاحبه کنی از دست های پشت پرده لعنت به شماها که این قدر یا این کارها دارین جو رو خراب میکنید البته تیم های دیگه دوست ندارن یه تیم دیگه قهرمان شه میخوای با فرش قرمز همه تیم ها بگن بیا منو سه هیچ بزن؟

    • بدون نام

      بابا برید توهمی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج