۸۳۲۹۴۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: با این داوری‌ها همه ضرر می‌کنند

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اینکه اولین باخت خود را در لیگ برتر مقابل فولاد‌خوزستان به دست آورد، موفق شد دیگر نماینده استان خوزستان را شکست دهد و این درحالی است که این بازی هم بی‌حاشیه نبوده و بازیکنان دو تیم در چند صحنه به داور بازی معترض شدند.

فرهیختگان: تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اینکه اولین باخت خود را در لیگ برتر مقابل فولاد‌خوزستان به دست آورد، موفق شد دیگر نماینده استان خوزستان را شکست دهد و این درحالی است که این بازی هم بی‌حاشیه نبوده و بازیکنان دو تیم در چند صحنه به داور بازی معترض شدند. بازیکنان استقلال‌خوزستان معتقد بودند بازیکنان پرسپولیس رفتار خوبی در زمین نداشتند و پرسپولیسی‌ها هم از عملکرد تیم داوری شاکی بودند. کمال کامیابی‌نیا، بازیکن تیم پرسپولیس در این باره توضیحات جالبی داد که در ادامه می‌خوانید.

بعد از یک باخت تلخ در اهواز، استقلال‌خوزستان را شکست دادید. درخصوص این بازی صحبت کن.

ما بازی سختی را بردیم. استقلال‌خوزستان تیم خوب و دونده‌ای است که جایگاهش در جدول واقعی نیست. این را هم درنظر بگیرید که ما روز پنجشنبه بازی سخت و سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم. از طرف دیگر ما در بازی با فولاد‌خوزستان بازی پرفشاری انجام دادیم که انرژی زیادی از ما گرفت. این درحالی است که چهار روز یک‌بار بازی کردن واقعا سخت است و ما فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. با این همه استقلال‌خوزستان بازی بسته‌ای را انجام داد، اما خدا را شکر که بردیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

در این بازی هم در چند صحنه به داور بازی اعتراض داشتید. چرا این ماجرا هر هفته تکرار می‌شود؟

ما هر هفته داستان داریم. در هر بازی اشتباهات عجیب داوری برای تیم ما رخ می‌دهد. به‌نظر من در بازی با استقلال‌خوزستان داوری صددرصد اشتباه کرد. دروازه‌بان آنها پای علی علیپور را زد و صحنه‌ای که روی شجاع خطا شد کاملا مشخص و واضح بود، اما داوران بازی این صحنه‌های واضح را خطا نگرفتند.

به‌نظر من باید داوران بیشتر تمرکز کنند چراکه تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال وضعیت حساسی دارند و داوران باید تمرکز بیشتری داشته باشند. در نیمه اول در یک صحنه بازیکن استقلال‌خوزستان مهدی ترابی را بدون توپ زد اما کمک‌داور که نزدیک به صحنه بود اصلا ترابی را ندید و فقط به توپ نگاه می‌کرد. بعد از این صحنه هم من به کمک‌داور اعتراض کردم.

اگر قرار باشد وضعیت داوری‌ها این‌گونه باشد همه تیم‌ها متضرر می‌شوند چراکه هیچ تیمی از وضعیت داوری‌ها راضی نیست. من فکر می‌کنم بهتر است که رئیس کمیته داوران با همه داوران لیگ برتر جلسه بگذارد و در این باره با آنها حرف بزند.

بازیکنان پرسپولیس اخطارهای زیادی می‌گیرند که برخی از آنها به دلیل اعتراض به داور یا درگیری در بازی است. برانکو در این باره چیزی به بازیکنان می‌گوید؟

آقای برانکو همیشه در این باره صحبت می‌کند که مراقب باشیم اما به هر حال در شرایط بازی از این اتفاقات و درگیری‌ها پیش می‌آید. ما در زمین باید برای تیم خودمان بجنگیم و به همین دلیل این اتفاقات غیرقابل انکار است.

امروز هم بازی سختی مقابل پدیده شهر خودرو در جام‌حذفی دارید. نظرت درباره بازی با این تیم چیست؟

همیشه تیم‌های آقای گل‌محمدی فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. پدیده هم از جمله تیم‌های خوب فوتبال ماست. اما به هر حال شرایط جام‌حذفی متفاوت است. ما باید با پدیده بازی کنیم و همه تلاش‌مان را خواهیم کرد این تیم را از جام حذفی کنار بگذاریم چراکه تیم ما لیاقت قهرمانی در جام‌حذفی را هم مثل لیگ برتر دارد. ما تلاش می‌کنیم برنده از زمین بازی بیرون بیاییم تا هواداران خودمان را خوشحال به خانه بفرستیم. امیدوارم که آنها هم به استادیوم بیایند و از بچه‌های تیم حمایت خوبی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مطمئن باش لنگ ضرر نمیکنه بااین حرفام نمیتونید دم خروسو مخفی کنید

    • فرشاد

      منظور از همه اینه همه جز پرسپولیس

    • اشکان

      پرسپولیس که جزء همه نیست.جزء وزارت ورزش هست

    • مرتصی

      ای جان
      میبینم که حذف شدید و از بیکاری مجبورید اخبار سرورتون رو دنبال کنید.
      علت وضعیت فعلی مملکت اینه، که هر کی بهتر باشه، رقبا به جای تلاش برای بهتر کردن خودشون سعی میکنن اون رو بیارند پایین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج