۸۳۲۹۴۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

منزوی: فتحی مشکل شفر و خطیر را حل می‌کند

تیم استقلال پس از شکست مقابل تیم تراکتورسازی و حواشی‌ای که در این دیدار به وجود آمد، خود را آماده بازی با پارس‌جنوبی جم می‌کند.

فرهیختگان: تیم استقلال پس از شکست مقابل تیم تراکتورسازی و حواشی‌ای که در این دیدار به وجود آمد، خود را آماده بازی با پارس‌جنوبی جم می‌کند. خبر خوش برای آبی‌ها صدور مجوز بازی آیاندا پاتوسی پس از دو هفته کشمکش بین فدراسیون و باشگاه بود. خبر بد هم درگیری‌های داخلی، نداشتن زمین تمرین و دیگر مسائل است. در همین خصوص سراغ عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال رفتیم. گفت‌وگو با کامران منزوی را در ادامه می‌خوانید.

استقلال بازی بزرگ هفته را باخت و هواداران از قهرمانی این تیم ناامید شدند.

متاسفم که این بازی بزرگ را باختیم اما ان‌شاءالله کادرفنی و عوامل اجرایی دلایل فنی این باخت را به مردم خواهند گفت. بازی‌های زیادی مانده و هنوز به آخر خط نرسیده‌ایم. از همان زمان تاسیس باشگاه تا به حال از این فراز و فرودها زیاد دیده‌ایم. بنابراین باید دلگرم باشیم و هواداران عاشق تیم همچنان پشت تیم ما باشند، ان‌شاءالله به روزهای اوج برمی‌گردیم.

اینکه می‌گویند مشکلاتی سر راه تیم شما قرار می‌گیرد که نتیجه نگیرید، درست است؟

به هر حال رقبا می‌‌خواهند کاری کنند که تیم ما نتیجه نگیرد اما ما باید به قدری قوی باشیم که کارشکنی‌ها مشکلی برای ما ایجاد نکند. ما باید از فرصت و توانایی‌های خودمان بهره ببریم و اینکه تیمی بخواهد مشکلی برای استقلال ایجاد کند، خودش می‌‌داند و وجدانش. در ورزش باید رفتار جوانمردانه باشد.

این روزها باشگاه‌های لیگ برتری ما دست به دامن بیانیه شده‌اند و ظاهرا از بیانیه به‌عنوان حربه برای رسیدن به سه امتیاز بازی‌ها استفاده می‌کنند، نظر شما چیست؟

این بیانیه صادرکردن‌ها خوب نیست، نتیجه باید در زمین مسابقه به دست بیاید. نمی‌دانم این بیانیه‌نویسی‌ها چه سودی برای فوتبال ما دارد و قرار است با آن به کجاها برسیم. شنیدم فدراسیون قرار است با باشگاه‌هایی که بیانیه‌های شیطنت‌آمیز می‌دهند، برخورد کند. ان‌شاءالله به‌طور جدی هم برخورد کنند، زیرا این بیانیه‌ها و جوسازی‌ها بدعت خوبی نیست.

هواداران استقلال نگران عقب‌نشینی باشگاه از شکایت از پرونده سوپرجام هستند. خبر جدیدی دارید؟

باشگاه درحال پیگیری است و آقای فتحی به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی در این خصوص صحبت کردند و گفتند به‌طور جدی پیگیر پرونده سوپرجام هستند. هواداران به صحبت‌های مدیرعامل تیم استناد کنند.

این تنها نگرانی هواداران نیست. اختلاف بین آقای خطیر و شفر علنی شده است. قبول دارید این اختلاف درون تیمی نباید به رسانه‌ها کشیده می‌شد؟

به‌طور کلی اختلاف در هیچ جایی خوب نیست، به‌خصوص در محیطی که کار تیمی صورت می‌گیرد. دل‌های هر دو عزیز برای به موفقیت رسیدن تیم می‌تپد. شاید در مقطعی این دو عزیز اختلاف نظری داشتند ولی دل‌هایشان یکی است. مطمئن باشید با توجه به مسابقات آسیایی پیش رو یک اتحاد زائدالوصفی توسط آقای فتحی بین اعضای باشگاه ایجاد خواهد شد.

برای حل این اختلاف تلاشی شده است؟

ما اساسنامه داریم. تمام عوامل اجرایی باشگاه زیر نظر مدیرعامل هستند. از عزل، نصب، دور و نزدیک شدن افراد، همگی زیر نظر مدیرعامل تیم انجام می‌شود. آقای فتحی چند روزی کسالت داشتند و در همین مدت به این اختلاف‌ها بیشتر پرداخته شد. مطمئن باشید ایشان برای حل این مشکل فکری خواهند کرد.

درباره مشکل پاتوسی صحبت کنید، دو هفته پیگیری برای گرفتن استعلام از فدراسیون آفریقای جنوبی زمان زیادی نبود؟

ابهاماتی وجود داشت و تعطیلات رسمی‌ای که در ایران و آفریقای جنوبی بود، باعث شد روند پیگیری‌ها به‌کندی طی شود. البته برخی‌ها شایعه کرده‌اند حضور پاتوسی در استقلال غیرقانونی است. فدراسیون مجوز این بازیکن را صادر کرده و کاری که ختم به خیر شده دنبال حواشی‌اش نمی‌روند.

به مشکلات دیگر برسیم. مشکلات مالی باشگاه به‌قدری زیاد است که حتی حقوق کارمندان چند ماهی است پرداخت نشده!

قطعا پیگیر این مساله هستیم. ما هم تابع شرایط اقتصادی کشور هستیم. هر وقت اقتصاد خوب نفس بکشد، ما هم خوب نفس می‌کشیم.

مشکل نداشتن زمین تمرین هم به این اقتصاد مرتبط است؟ چرا فکری برای کمپ اختصاصی خود (کمپ ناصر حجازی) نمی‌کنید؟

باید کمپ حجازی تعمیر شود، ما تازه به باشگاه آمده‌ایم و البته در دستور کار ما هم هست که با توجه به تلاشی که مدیران قبلی برای کمپ کرده‌اند و ارزش بالایی که این زمین دارد، ان‌شاءالله بتوانیم آن را به جایی برسانیم. البته مشکلات اقتصادی باعث شده بود که به کمپ رسیدگی نشود، اما در برنامه‌های ما قرار دارد.

چند روز پیش در مصاحبه‌ای اعلام کردید وزیر ورزش به باشگاه استقلال کمک کرده و همین صحبت شما باعث شد هجمه‌ای توسط هواداران علیه شما به راه بیفتد و مورد حمله قرار بگیرید.

من که نمی‌توانم حقیقت را فدای مصلحت کنم. من اگر از جنس هوادار نبودم، خیلی راحت می‌توانستم بگویم چنین چیزی نیست و کمکی نشده است. این حقیقت وجود دارد که وزیر ورزش کمک باشگاه کرده؛ از مسائل مالیاتی باشگاه تا مشکلاتی که هواداران متوجه آن نیستند. هواداران استقلال هرچه درمورد من بگویند عزیز هستند.

اخیرا نصیرزاده، مدیرعامل ماشین‌سازی مدعی شده که بارها استقلالی‌ها از وی خواسته‌اند با آقای زنوزی صحبت کند تا پولی به باشگاه استقلال پرداخت کنند، این موضوع صحت دارد؟

تا جایی که من در جریان کارها هستم چنین درخواستی از آقای زنوزی نداشتیم و خبری هم نداریم. حالا آنچه که در گذشته در این خصوص اتفاق افتاده، تمام شده است و ما قطعا در روابط‌مان تجدیدنظر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخ این شوفر هم میشه مثل اون دلاله کیروش اگر ندیدی هیات مدیره هم عوض کنه بله قربانگو بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج