جاباما
۸۳۳۰۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توخل: نشان دادیم ذهنیت برتری‌جویی داریم

توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد تیمش مقابل سن‌اتین ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لوشامپیونه فرانسه در دیداری خارج از خانه به لطف گل دقیقه ۷۳ کیلیان امباپه با نتیجه یک بر صفر از سد سن‌اتین گذشتند، پس از این بازی گفت: بابت این برد خیلی خوشحال هستم چون می‌دانستم که بازی در خانه سن‌اتین چقدر سخت است. بازی در این زمین خیلی سخت است، اما تیم ذهنیت استثنایی از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: همه بازیکنان به خاطر بازی با منچستریونایتد - در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - از لحاظ فیزیکی و روانی خسته بودند اما برای ما خیلی مهم بود که در این دیدار کنترل بازی را در دست بگیریم و روی بازی خودمان تمرکز کنیم. ما نشان دادیم که ذهنیت برتری‌جویی داریم.

توخل افزود: نیمه اول با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم، اما به لحاظ روانی در بازی ماندیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کردیم تا اینکه سرانجام توسط کیلیان به گل رسیدیم. این خیلی مهم است که به صورت تیمی دفاع کنیم و این رفتار تاکتیکی را از خود نشان دهیم. ما در این بازی صبور بودیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در تمجید از ستاره فرانسوی تیمش خاطرنشان کرد: امباپه هر روز در تمرینات کیفیت خود را نشان می‌دهد. او تشنه گلزنی و بازیکن خاصی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج