جاباما
۸۳۳۳۴۵
۲۳ نظر
۵۰۰۳
۲۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ذوالنوری: مسئولان دولتی از رفاه خود کم کنند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه از مسئولان دولتی خواست تا از رفاه خود کم کنند و به مدیریت جهادی روی بیاورند، گفت: «امروز شرایط کشور شرایط عادی نیست که بخواهید با وضع عادی حرکت کنید».

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دوشنبه شب در یادواره ۱۳۰ شهید شهرک زین‌الدین قم سخن می‌گفت، با اشاره به بهانه‌های برخی از نمایندگان برای عدم امضای طرح استیضاح اظهار کرد: «دو روز تلاش کردیم تنها ۱۸ نفر امضا کردند ولی بیش از ۸۰ نفر به من وعده کردند که امضا می‌کنند».

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر موافقت شفاهی برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب با طرح استیضاح رئیس‌جمهور گفت: این نمایندگان به من می‌گویند «آقای ذوالنور دل ما با شماست، اما امضا نمی‌کنیم چون مشکل پیدا می‌کنیم؛ ولی اگر رئیس‌جمهور را به مجلس کشاندید به استیضاح رأی مثبت می‌دهیم».

طرح استیضاح رئیس‌جمهور دارای ۱۴ محور از جمله عدم‌کفایت در اداره قوه مجریه، سوء مدیریت و ناتوانی در نظارت و کنترل قیمت‌ها، عدم برخورد با بیکاری، سوء مدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سوء مدیریت در کنترل قیمت کالاها، قانون‌گریزی و... است.

حجت‌الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از این مراسم گفت: رمز بقا، دوام و پیروزی ما در ایام جنگ هشت‌ساله و دوران سخت و طلایی دفاع مقدس، عوامل معنوی، روحی، ایمانی و غیر فیزیکی بود.

وی ولایتمداری و اجرای فرمان امام خمینی را عامل آزادسازی مهران در دوران دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: امروز هم اگر مسؤولان ما همان روحیه رزمندگان را داشته باشند مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تدوین شده «تخصصی‌ترین، عالمانه‌ترین و تنها نسخه درمان مشکلات کشور» دانست.

ذوالنور با بیان اینکه «توان هسته‌ای مردم را بر باد دادید و هیچ ضمانتی نگرفتید»، خاطرنشان کرد: دل به کدخدایی بستید که این‌گونه به شما و برجامتان لگد بزند و بیرون برود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی و نارضایتی‌های مردم گفت: امروز زندگی‌های بسیاری بر اثر بیکاری هشت‌میلیونی متلاشی می‌شود؛ شما می‌خواهید با نفرین امروز بچه‌های طلاق و انحراف آن‌ها در آینده چه کار کنید؟

نماینده مردم قم در مجلس ضمن اینکه از مسئولان دولتی خواست تا از رفاه خود کم کنند و به مدیریت جهادی روی بیاورند، گفت: «امروز شرایط کشور شرایط عادی نیست که بخواهید با وضع عادی حرکت کنید».

وی خطاب به رئیس‌جمهور تاکید کرد: «امروز اطرافیانتان را اصلاح کنید و تضاد منافع را در آن‌ها از بین ببرید تا هر تصمیم‌گیری می‌کنید به نفع مردم باشد نه آدم‌های خاص».

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر وزیری نصب می‌کنید نورچشمی‌ها را نفرستید تا پست‌ها را به آن‌ها بدهند بلکه بگذارید آدم‌های متخصص که به منافع مردم فکر می‌کنند مسؤولیت‌ها را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد انسان‌های خوب و پاک در دستگاه‌های مختلف و قوای سه‌گانه بیش از متهمان به فساد هستند گفت: «اما وقتی سکان‌داران طوری دیگر حرکت می‌کنند کاری از آن‌ها نمی‌آید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حالا این وسط دنبال بهره برداری سیاسی و حزبی خودشه.
      چقدر مضر هستن این تیپ مسؤولین

    • ناشناس!

      متاسفانه اکثر مقامات وزارتخانه ها سفارشی هستند و اصلا نمیدونن تخصص کیلو چنده؟!

    • بدون نام

      الان به کی گفتی؟!

    • اشکان

      ما‌ چقدر‌ بدبختیم‌ که‌ ذو النوری‌ وکیل‌ مان‌ هست‌ اگه‌ راست میگه اول‌ خودت‌ سعی‌ کن‌ دارییهایت‌ و‌ حقوق‌ ومزایایت‌ را‌ به‌ مردم‌ به‌ صورت‌ روباز‌ نشان‌ بده‌ فقط‌ با‌ این‌ حرفهایتان‌ سعی‌ بر‌ پاک‌ کردن صورت‌ مسئله دارید‌ کاش‌ پرده‌ ها کنار‌ میرفتند‌ و هویت واقعی‌ افراد‌ مشخص‌ میشد‌

    • علیرضا

      اگر راست میگی ، اول از خودت شروع کن ...

    • بدون نام

      خودتان استثنا از این پیشنهاد هستید؟

    • ج

      پس تو چرا از خیلی چیزهات کم نمیکنی ودست برنمیداری

    • بدون نام

      آقای ذوالنور با استیضاح یا حتی برکناری رییس‌جمهور مشکل کشور و مردم قطعا حل نخواهد شد ،این دل شماست که با این کارها خنک میشه،مردم رو چی فکر کردین ،فکر کردین دوران طلایی جنگه که هر چی میخواستین مردم لبیک می گفتن ،..اگر حتی یک درصد استیضاح رییس‌جمهور به نفع مردم و اقتصاد کشور بود همه امضا میکردیم ولی نیست آقا نیست!!!!شما به جای اینکه به عنوان نماینده مردم که با رای مردم به مجلس راه یافتید به فکر اقتصاد ضعیف ایران باشید ظاهرا به فکر تصویه حساب شخصی هستین!!!!!!

    • کرمانشاه

      چشم حتما مسولین از خوشگذرانی خود کم میکنن شما امر بفرما قربان فدای شکل ماهت نمیشد زودتر اینو بگید

    • بدون نام

      نه بابا

    • بدون نام

      نه نگو.اصلا امکان نداره! همش ۸سال رییس جمهورم معاونم، ریس مدیریت برنامه ریزیم ووووو چرا آخه! اصلا نچ نچ!

    • بدون نام

      درود بر نماینده انقلابی و واقعی مردم خداوند در استیضاح رییس‌جمهور کمکت کنه...

    • بدون نام

      ادم متدین اول ازخودت شروع کن

    • بدون نام

      نمسئولین : ای یه قلمو دیگه نداریم

    • بدون نام

      یکیش خودتی. چرا سعی داری خودت را جدا از اونا بدونی

    • بدون نام

      تا وقتی اکثریت مجلس دست نمایندگان اصلاحطلب باشد معلوم است که برای استیضاح ریسجمهور اصلاحطلبشان امضا نمی کنند و اگز هم استیضاح صورت گیرد ، رأی به استیضاح نمی دهند؟!!؛؛!!؟!!؟!؟؟؟!؟؟!؟؟!؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این جور کارها فقط تصویه حساب شخصیه ،آلان تو کشور این همه مشکلات داریم بعضیا اصلا انگار نمیبینن فقط دنبال کارهای حزبی خودشونن

    • آ زاد

      مگر عادت چهل ساله از سرشون در میاد ؟؟؟؟

    • بدون نام

      شما خودت و باقیه نمایندهای مجلس قبلی فعلی و اینده .
      مسوئولین فبلی فعلی و اینده همگی دزد و فاسد تشریف دارین .
      حتما این ضرب المثل شنیدی که میگن
      چاقو هیچ وقت دسته خودشو نمیبوره
      اقای ذالنوری شما همتون تو یک دایره هستین و باهم میخوریم ابن دعواهاتونم بخاطر سهم بیشتر نه دلسوزی برای مردم

    • بدون نام

      بی خیال حاجی اینطور باشد آقازاده ها باید برگردن ایران

    • بدون نام

      یعنی الان خود شما از رفاه خودت کم کردی؟ به قول معروف یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به دیگران.

    • بدون نام

      مطمئن باشید که با استیضاح رئیس جمهور هیچ مشکلی حل نمیشه، بلکه هرج و مرج بیشتر هم میشه. یه کم انصاف داشته باشید، دولت داره تمام تلاشش را برای حل مشکلات مردم میکنه ولی آنقدر فشار اقتصادی بالایی به کشور وارد میشه که نمیشه اوضاع را بهتر از این کرد. هر رئیس جمهور دیگه ای هم بیاد بعیده توی این جنگ اقتصادی بتونه بهتر کار بکنه. قبول کنید که ریشه ی بسیاری از گرانی ها خود ما مردم هستیم، وقتی یه کالایی مثل خودرو گرون میشه و ما به جای این که کمتر بخریم برای خریدش هجوم میاریم طبیعیه که اون کالا هر روز گرون تر بشه‌. تا وقتی فرهنگ مردم ما اصلاح نشه مشکلات کشور ما همچنان ادامه داره و هر رئیس جمهوری هر چقدر هم توانمند باشه نمیتونه مملکت را درست کنه‌.

    • ف.ف.

      حاجی دمت گرم.اینا اهل کوفه اند.
      حاجی این به اصطلاح نمایندها رو کی تو مجلس کرده.همین مردم.حالا که تنهایی یه درحوایت رفراندوم واسه استیضاح اعلام کن حاجی.اونوقت این مردم جواب این کوفیانو میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج