جاباما
۸۳۳۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی‌فرانچسکو: نیمه اول در جریان بازی نبودیم

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی تیم فوتبال رم می‌گوید بازی با بولونیا باید درسی برای شاگردانش باشد.

خبرگزاری تسنیم: اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم با نتیجه ۲ بر یک بولونیا را شکست دادند و به رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند، بعد از این دیدار اظهار داشت: باید بگویم که در نیمه اول در جریان بازی نبودیم. ما اشتباهات زیادی در نیمه اول داشتیم و به همین خاطر عقب‌نشینی کردیم. قدرت لازم را نداشتیم و تنها از فواصل دور اقدام به شوتزنی به سمت دروازه بولونیا کردیم چون قادر به نفوذ به محوطه جریمه حریف نبودیم. ما در ۴۵ دقیقه اول روی فرم نبودیم.

وی افزود: به نظرم ما بازی‌هایی را می‌بریم که من دوست ندارم، اما در نیمه دوم تیم پس از چند تغییر تاکتیکی، عملکرد بهتری از خود ارائه داد. این بازی باید درسی برای ما باشد، اما مهم این بود که در پایان این سه امتیاز خانگی را کسب کردیم. ما نسبت به بازی با پورتو کمی پسرفت داشتیم. در مقایسه با آن بازی تغییراتی داشتیم و شاید بتوان گفت که در نهایت این ذهنیت تیمی است که می‌تواند تفاوت را رقم بزند.

سرمربی تیم فوتبال رم همچنین در خصوص وضعیت هافبک کهنه‌کار تیمش اظهار داشت: دانیله دروسی باید روی تمرین‌های روزانه‌اش تمرکز کند.

دی‌فرانچسکو درباره رقابت در لیگ قهرمانان اروپا نیز یادآور شد: تمامی تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند، تا پایان برای قهرمانی خواهند جنگید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج