۸۳۳۴۸۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رفعتی: حضور فغانی پشت دروازه آموزشی است

انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور پشت دروازه دیدار تیم های پدیده و سپیدرود در ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از اتفاقات جالب و در نوع عجیب این روزهای فوتبال ایران است.

ورزش سه: انتشار خبر حضور علیرضا فغانی به عنوان داور پشت دروازه یکی از رقابت های لیگ برتر ، سوال برانگیز بود هرچند فغانی امروز اعلام کرد :" رفعتی بخواهد، در دسته دوم هم قضاوت می‌کنم چه برسد به داور خط" و با این حرف نشان داد که مشکلی با این تصمیم دپارتمان و کمیته داوران نداشته است. با این وجود در گوشه و کنار شنیده می شود که انصراف علیرضا فغانی از قضاوت بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که دیروز بین پرسپولیس و پدیده برگزار شد، دلیل اصلی این اتفاق بوده است.

داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در این رابطه و استفاده از بهترین داور حال حاضر ایران و آسیا در پشت دروازه یک بازی لیگ برتر گفت:« مگر روشن ایرماتوف را در جام ملت های آسیا در پشت دروازه نگذاشتند.» او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط جام ملت ها که تمامی داورها در آن در بالاترین سطح قاره هستند با مجموعه داوران لیگ برتر قابل مقایسه است گفت:« در جام ملت ها هم سطح علیرضا فغانی و روشن ایرماتوف بالاتر بود و داوران دیگر از آن ها در حد پایین تری بودند.» او ادامه داد:« هدف ما از این کار آموزش داوران است و قصد داریم با این کار برای داوران دیگر کار آموزشی کرده و به آن ها کمک کنیم. ما قضاوت فغانی را به طور کامل فیلمبرداری می کنیم و برای آموزش داوران لیگ برتر به کار خواهیم گرفت.»

رئیس دپارتمان داوری درباره واکنش فغانی گفت:« علیرضا فغانی همکاری لازم را با ما داشت. به جرات می گویم هیچ داور بزرگی تا امروز به اندازه فغانی با کمیته داوران و دپارتمان همکاری نکرده است. فغانی کار بزرگی انجام داد و جا دارد از او تشکر کنم.»

نکته جالب اینکه فغانی در این فصل و در بین دو نیم فصل مدرس داوران برای قضاوت در پشت دروازه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      اموزشی یاتنبی شده.هه

    • samad

      در شأن فغانی نیست خواهشا تجدید نظر کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج