جاباما
۸۳۳۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قدوس: نمی‌خواهم به هر قیمتی گل بزنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پوشیدن پیراهن تیم ملی چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه افتخار است.

خبرورزشی: سامان قدوس در جام ملت‌ها می‌توانست بیشتر بازی کند. این را همه می‌گویند. اگر سامان از ابتدا فیکس بازی می‌کرد طبیعتاً برای بازی‌های بعدی بیشتر در تیم جا می‌افتاد ولی او با نیمکت‌نشینی جام را آغاز کرد. سامان با این حال چه در طول مسابقات و چه حالا صحبت‌های مثبتی در این باره انجام می‌دهد. او می‌گوید پوشیدن پیراهن تیم ملی چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه افتخار است.

یک دقیقه بازی برای تیم ملی هم افتخار است

بازی در تیم ملی در هر شرایطی برای من افتخار بوده و هست. خیلی افتخار می‌کنم پیراهن ایران را می‌پوشم. یک دقیقه بازی کردن هم با پیراهن ایران برای من افتخار است. البته من هم مثل هر بازیکن دیگری دوست دارم بیشتر بازی کنم ولی به هر حال مربی تصمیم می‌گیرد.

نمی‌خواهم به هر قیمتی گل بزنم

من آدمی نیستم که بخواهم به هر قیمتی در زمین مسابقه گل بزنم. راستش در زمین مسابقه دوست ندارم طوری بازی کنم که همه فکر کنند من فقط به خودم فکر می‌کنم، چون من در خط حمله بازی می‌کنم باید علاوه بر گلزنی، گلسازی هم کنم. هر وقت احساس کنم بازیکن دیگری در موقعیت بهتر است ترجیح می‌دهم پاس بدهم تا اینکه بخواهم خودم شوت را بزنم. فکر کنم تا الان در تیم ملی این‌طوری بوده است.

برای من موفقیت تیم از موفقیت فردی مهمتر است

برای من موفقیت تیمی از موفقیت‌های فردی خیلی مهمتر است. برای همین دوست دارم هر جا که بازی می‌کنم در خدمت تیم باشم. چه در تیم ملی باشم و چه در باشگاه، دوست دارم برای تیم مفید بازی کنم. ما در تیم ملی یک تیم هماهنگ و منظم هستیم و دوست داریم به هم کمک کنیم. البته من می‌دانم هنوز نیاز به زمان دارم تا بتوانم به طور کامل در تیم جا بیفتم. امیدوارم در آینده با بچه‌ها هماهنگ‌تر شوم. این مدتی که کنار تیم بودم کمک زیادی کرد.

در تیم ملی با عابدزاده هم‌اتاق بودم

من در تیم ملی با امیر عابدزاده هم‌اتاق هستم. او بچه خیلی خوبی است و ما رابطه خوبی داریم. البته من با همه بچه‌ها خوب هستم. امیر خیلی به من کمک می‌کند. بچه‌های دیگر هم همین‌طور.

ایرانی‌ها در اروپا هم کنارم هستند

از روزی که تیم ملی ایران را انتخاب کردم زندگی‌ام تغییر کرد. توجهات به من خیلی بیشتر شد. این را دوستانم و خانواده‌ام به من گفته بودند. الان هم ایرانی‌ها هر جا من را می‌بینند خیلی لطف دارند. حتی در فرانسه هم من را تنها نگذاشته‌اند و برای تماشای بازی‌های آمیان به ورزشگاه می‌آیند. در خیلی از ورزشگاه‌های فرانسه هم حضور دارند و از من حمایت می‌کنند. این چیز‌ها به ما فوتبالیست‌ها دلگرمی می‌دهد.

زیاد در اینستاگرام فعال نیستم

راستش من زیاد در اینستاگرام فعال نیستم. فوتبالیست‌ها معمولاً در آنجا فعال هستند ولی من کمتر وقت می‌گذارم. تعداد فالوور‌های من در یک‌سال گذشته خیلی بیشتر از قبل شده و خیلی به من محبت می‌کنند.

فوتبال توقف ندارد

بعد از جام‌ملت‌ها همه ناراحت بودیم، چون دوست داشتیم با رفتن به فینال دل مردم را شاد کنیم ولی فوتبال توقفی ندارد. باید خیلی زود به باشگاه‌مان برمی‌گشتیم. من تلاش کردم تا با قدرت بیشتری به آمیان برگردم و بتوانم دوباره برای تیمم بازی‌های خوبی انجام دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا بیشتر خودت بازی میکنی احساس میکنم تنها در زمین فوتبال هستی ولذت میبری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج