جاباما
۸۳۳۸۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عوض: گل نخست سایپا ما را ناامید نکرد

۲ بازیکن تیم الریان قطر به ارزیایی پیروزی برابر سایپا و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الوطن قطر، موفق عوض به دنبال پیروزی ۳ بر یک الریان برابر سایپا در بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی به ویژه پس از دریافت گل نخست از سایپا به صورت کلی آسان نبود. ما امید را از دست ندادیم و روحیه تلاش خود را حفظ کردیم. در نهایت موفق شدیم گره بازی را باز کنیم و ۳ گل به ثمر رسانیم.

این بازیکن تیم الریان ادامه داد: نقش هواداران الریان در این بازی بسیار مهم بود و خیلی به ما کمک کردند. بازی‌های قدرتمندتری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش خواهیم گذاشت و به دنبال ارائه بهترین سطح فنی هستیم.

محمد جمعه الظهیر، بازیکن خط دفاعی تیم الریان نیز اظهار داشت: ما با تمرکز موفق به عبور از سد سایپا در این بازی سخت شدیم. با این پیروزی تیم الریان برای ارائه بهترین بازی‌ها و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جاه‌طلبی دارند.

وی افزود: در طول بازی با سایپا تیم برتر میدان بودیم و با وجود بدشانسی در دریافت گل نخست توانستیم به بازی بازگردیم. با وجود گلزنی در دقایق پایانی و رسیدن به پیروزی خیلی خوب بازی کردیم. میل به پیروزی داشتیم و واجد شرایط برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بودیم.

الریان با شکست سایپا در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج