۸۳۳۸۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: خوشحال نیستم، ولی راضی‌ام

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی ۰-۰ تیمش مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، گفت این نتیجه برای لیورپول، نتیجه‌ای رویایی نیست ولی نتیجه خوبی به حساب می‌آید.

ورزش سه: لیورپول دیشب در ورزشگاه خانگی‌اش، آنفیلد، در بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. لیورپول حالا باید روز ۱۳ مارس برای انجام بازی برگشت این مرحله به آلیانز آرنا بروند و در آن بازی حتی یک تساوی گل‌دار می‌تواند لیورپولی‌ها را راهی مرحله یک‌چهارم نهایی کند.

کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" خیلی خوشحال نیستم ولی از این بازی کاملا راضی‌ام".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما امروز در پاسهای آخر خوب کار نکردیم و ده دوازده بار موقعیت‌های خوب را از دست دادیم. ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم و باید بهتر بازی کنیم".

کلوپ در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما در نیمه اول موقعیت‌های بهتری داشتیم. یادم نمی‌آید در نیمه دوم هیچکدام از دو طرف موقعیتی داشته باشند. از این نظر که نگاه کنیم، امشب در حد یک شب چمپیونزلیگی نبود".

سرمربی لیورپول در صحبت‌های پایانی بازی خود خطاب به خبرنگاران گفت:" ما بدون بازیکن بزرگ‌مان فن‌دایک گل نخوردیم. درحالیکه خیلی‌ها انتظار داشتند شاهد گل خوردن‌مان باشند. ما در دفاع خوب عمل کردیم و در خیلی جاهای دیگر هم خوب بودیم. نکته مثبت بازی این است که نتیجه راضی‌کننده است. این بهترین تساوی‌ای بود که می‌توانستیم بدست بیاوریم".

کلوپ در ادامه گفت:" جدال ما هنوز تمام نشده. ما این را قبلا هم گفته‌ بودیم. ما امشب باید نتیجه‌ای بدست می‌آوردیم که در بازی برگشت بتوانیم کار را تمام کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج