۸۳۳۸۵۹
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نقوی حسینی: روحانی از پاسخگویی فرار می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تحریم های ثانویه فراتر از FATF است و با تصویب آن، صرفاً باید تعهدات جدیدی دهیم اما هیچ سودی برای کشور ندارد.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تحریم های ثانویه فراتر از FATF است و با تصویب آن، صرفاً باید تعهدات جدیدی دهیم اما هیچ سودی برای کشور ندارد.

سید حسین نقوی حسینی، در واکنش به اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه اگر لوایح FATF در مجمع تصویب نشود خودشان باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: حال که برجام را مجلس تصویب و شورای نگهبان و مجمع هم تائید کردند و اجرا شد اما هیچ سودی برای ملت ایران نداشت، چه کسی پاسخگو است؟ آیا آقای واعظی، روحانی یا ظریف پاسخگوی عدم تحقق وعده هایشان درباره برجام هستند؟

وی با اشاره به اینکه دولتمردان همان استدلال هایی را که در زمان تصویب برجام مطرح کردند، امروز هم تکرار می کنند، افزود: آقایان مردم را می ترسانند که ایران در صورت عدم تصویب لوایح FATF در بلک لیست FATF می رود که سوال ما از آنان این است که حالا که در بلک لیست نیستیم، چه سودی برای ما داشته است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بهتر است ما واقع گرا باشیم و توجه داشته باشیم که تحریم های ثانویه فراتر از FATFT ،CFT و «پالرمو» است و با عضویت ایران در FATF به جز آنکه مجموعه ای از تعهدات دیگر بدهیم، هیچ سود دیگری برای کشورمان ندارد.

همه دارایی «روحانی» بهبود مناسبات بین المللی است

نقوی حسینی با بیان اینکه در شرایط فعلی عقلانی نیست که تعهدات جدیدی را بپذیریم، تصریح کرد: البته دولت حق دارد که برای تصویب لوایح FATF تلاش کند، چرا که همه دارایی آقای روحانی بهبود مناسبات بین المللی است که نتوانسته آن را هم محقق کند و در این ۶ سال جز خراب کردن، هیچ کاری نکرده است و تنها جایی که می تواند مانور دهد، بهبود روابط بین المللی است که این موضوع هم در حال به فنا رفتن است و تلاش می کند که آن را حفظ کند.

روحانی از پاسخگویی فرار می‌کند

وی با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لوایح FATF اظهارداشت: این مسئله حاکی از فرار رئیس جمهور از پاسخگویی و از زیر بار مسئولیت است و وی باید در همه جلسات حضور پیدا کرده و استدلال های خود را مطرح کند.

نقوی حسینی گفت: آقایان که علاقه زیادی هم به غرب دارند، بهتر است به اصول دموکراسی اعتقاد داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریایی

      الله بر کته الله

    • بدون نام

      جناب اقای نقوی شما مثل جناب اقای ربیس جمهور از پرسش وپاسخ گون فرلر هستید انروز که رییس جمهور درمجلس جهت پاسخ گویی به سوالات شما ها اومده بود وشخص جناب عالی قبل از ان بسیار انتقاد میکردید به تیم اقتصادی دولت متاسفانه وقتی سوال خود رامطرح کردید تنها وخیلی با احتیاط در مورد مشکل بیکار سوال مطرح کردید اون هم نه صورت سوال که بصورت خواهش متاسفانه درکشور ما سه قوه کم کاریی میکننند ودر موفع بروز مشکل همدیگر را متهم به خیانیت وکم کاریی میکنند وبعد هم 4سال با8سال تمام میشه وبا کمال تاسف فقط فکر خودشان هستند وگرنه نباید اوضاع اینگونه باشه

    • بدون نام

      مردم بیشعور نیستن روحانی را نمیخواهم تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر روحانی مشکل روحانی نیست مشکل شما و امثال شما هستید که از اول چوب لای چرخ برجام کردید و مملکت را به این روز انداختید اونم بخاطر اینکه کاندیدتون رای نیاورد حالا طلبکار هم شدید

      • بدون نام

        ۱۲:۲۱
        از مزخرف گفتن خسته نمیشی نه؟ همون روحانی یک تار موی دلواپسان را به هشتاد میلیون ایرانی نمیده و نخواهد داد. جمع کن بندوبساطتو

    • ....

      خب دستگیرش کنید باید بیاد جوابگو باشه این همه خیانت ودورغ رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ ماست روحانی غلط کردم بهت رای دادم

    • بدون نام

      روحانی چه کاره است وقتی صبح تاشب هر چی میخواهند به روحانی میگویند شما در هر اداره ویا ا گانی میری بالای باجه نوشته شده که توهین به کارمند فلان قدر زندان وغیره دارد ولی این در مور رئیس جمهور صدق نمی کند چون منتخب مردم است وبه مردم هم هیچ ارزش قاعل نستند

    • بدون نام

      جانماز آب نکشاز برجام به ملت ضرر وگرانی وتورم رسید
      اما با تصویب این یکی به شما مسولان ضرر میرسه واسه همین نمیزارید تصویب بشه

    • بدون نام

      همینه که هست!!!!!ما خودمون انتخاب کردیم که اینجوری زندگی کنیم!!!!!تازه باید خدا رو شکر کنیم که مسئولینی چون شما رو داریم!!!!!خدا برای هر قومی به نسبت لیاقت و ارزش خودشون مسئولینی بر سرشون می گمارد!!!!!!

    • بدون نام

      چون از حقیقت فرار می کند.

    • بدون نام

      چون از حقیقت فرار می کند.

    • بدون نام

      چون از حقیقت فرار می کند.

    • بدون نام

      چون از حقیقت فرار می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج