جاباما
۸۳۳۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمدی: همیشه باید روی طارمی حساب کرد

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن با تاثیری که روی گل اول تیمش داشت یکی از مردان موثر بازگشت جذاب برابر الغرافه بود.

ورزش سه: هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در حالی که تیمش دو بر صفر از حریف عقب افتاده بود با یک برگردان توپ را به هجده قدم رساند و اوساگونای نیجریه ای دروازه الغرافه را بازکرد. این گل که در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید را می توان کلید پیروزی ذوب آهن در این مسابقه دانست. محمدی درباره این بازی گفت:« سی دقیقه خواب بودیم اما بعد از آن به خودمان آمدیم و فهمیدیم اگر قدر شرایط را ندانیم و دنبال جبران نباشیم بازی و لیگ قهرمانان را از دست خواهیم داد.»

او در ادامه و درباره شرایط بازی گفت:« ما از لحاظ تیمی خیلی بهتر از حریف بودیم و البته الغرافه در بخش تهاجمی و خط حمله بسیار تیم خطرناکی بود. اگر توپ به خط حمله این تیم می رسید با توجه به حضور طارمی شرایط برای ما سخت می شد. مهدی طارمی مهاجم واقعا خطرناکی است و باید همیشه روی او حساب کرد. او در این بازی خیلی ما را آزار داد و یک گل هم زد.»

مدافع ذوبی ها همچنین افزود:«ما با وجود دو گلی که خوردیم ناامید نشدیم و می دانستیم می توانیم به بازی برگردیم.» هادی محمدی درباره گل اول این تیم که روی حرکت آکروباتیک او به دست آمد هم گفت:« فکر نمی کردم آن قیچی که می زنم در نهایت تبدیل به گل شود اما خداراشکر این اتفاق افتاد و بعد از این گل بچه ها توانستند گل های بعدی را هم بزنند.»

او در ادامه گفت:« ما این بازی را فراموش کردیم و باید به فکر بازی های آینده باشیم. روز یکشنبه یک بازی خیلی سخت با استقلال داریم و باید برای این بازی ریکاوری کرده و تمام تمرکزمان را روی موفقیت در این مسابقه بگذاریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج