جاباما
۸۳۳۹۴۰
۵۸ نظر
۵۰۸۵
۵۸ نظر
۵۰۸۵
پ

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

به این بهانه و ترفند بود که آدرس محل سکونتم را گرفتند؛ دقیقا ساعت ۸ شب بود که یک ماشین ۲۰۶ سفید با یک راننده جوان به درب منزل ما در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی مراجعه کرد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد؛ همه چیز عادی به نظر می رسید ؛ زمانی که سوار خودرو ۲۰۶ شدم ، راننده ی خودرو متن فیلم نامه ای را به من داد و درخواست کرد تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم و مدعی شد که بر اساس آن تست بازیگری گرفته خواهد شد.

عصرایران: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۲ متهم خبر داد که در پوشش تست بازیگری برای تهیه فیلم های تبلیغاتی اقدام به چندین فقره آدم ربایی و آزار و اذیت جنسی خانم های جوان کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" در توضیح این خبر گفت: در سیزدهم بهمن ماه سال جاری پرونده ای با موضوع آزار و اذیت جنسیِ خانم جوانی حدودا ۲۵ ساله از شعبه ی دهم دادگاه کیفری یک تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود توسط ۲ سرنشین یک خودرو ۲۰۶ سفید رنگ مورد ضرب و شتم، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی توضیح داد: شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از خانم های جوان درخواست تست بازیگری و اجرای شوی لباس کرده بود؛ حدود یک هفته در خصوص شرایط و نحوه ی انجام تست بازیگری با این شخص از طریق فضای مجازی ( اینستاگرام ) در ارتباط بودم تا اینکه در مورخه سیزدهم بهمن ماه سال جاری از طریق پیامک به من اطلاع داده شد که ساعت ۸ شب راننده شرکت به دنبال من خوهد آمد تا مرا برای انجام تست بازیگری به دفتر شرکت ببرد.

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

به این بهانه و ترفند بود که آدرس محل سکونتم را گرفتند؛ دقیقا ساعت 8 شب بود که یک ماشین 206 سفید با یک راننده جوان به درب منزل ما در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی مراجعه کرد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد؛ همه چیز عادی به نظر می رسید ؛ زمانی که سوار خودرو 206 شدم ، راننده ی خودرو متن فیلم نامه ای را به من داد و درخواست کرد تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم و مدعی شد که بر اساس آن تست بازیگری گرفته خواهد شد.

در محدوده بازار مبل یافت آباد بود که راننده خودرو به صورت تلفنی با شخصی تماس گرفت و مدعی شد که دفتر شرکت شلوغ است و قرار شده تا تست بازیگری در دفتر شماره 2 شرکت انجام شود؛ در مقابل یکی از مجتمع های فروش مبلمان در بازار یافت آباد توقف کرده بودیم تا اینکه فرد دیگری این بار به عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد و عنوان کرد دفتر دوم در شهرری است ؛ این شخص از راننده 206 خواست تا به سمت دفتر شرکت در شهرری برود.

هنوز مسافتی زیادی نرفته بودیم که ناگهان خودرو 206 به داخل جاده ای خاکی رفت ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ می خواستم از ماشین پیاده شده و یا حداقل خودم را از ماشین به بیرون بیندازم اما درهای 206 از داخل باز نمی شد ؛ سرنشین 206 که تا آن لحظه خودش را به عنوان فیلمبردار شرکت معرفی بود به سمت من حمله ور شد و در ادامه با توقف ماشین، راننده 206 نیز به کمک او آمد و آنها با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند ؛ پس از آن مرا در همان بیابان های تاریک از ماشین پیاده کرده و از محل دور شدند".

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

این مقام انتظامی بیان داشت: هم زمان با آغاز رسیدگی به شکایت اولیه، پرونده ی مشابه دیگری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که دقیقا به همان شیوه و شگرد، دختری ۱۹ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود؛ در بررسی اظهارات این دختر خانم مشخص شد که در شب حادثه مادرش او را همراهی می کرده که در ادامه سرنشینان ۲۰۶ ، در زمان پارک خودرو و پیاده شدن مادر این دختر خانم از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و در واقع به شیوه آدم ربایی اقدام به ربایش دختر وی نموده کرده و پس از مراجعه به جاده ای خاکی ، ... .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: با توجه به حساسیت هر ۲ پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم با اقدامات ویژه پلیسی و بررسی تصاویر به دست آمده از مراکز تجاری منطقه ی یافت آباد موفق به شناسایی خودرو ۲۰۶ سفید رنگ شدند.

با شناسایی هویت مالک خودرو ۲۰۶ کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل سکونت مالک خودرو در باقرشهر مراجعه کرده و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که مالک ۲۰۶ چند سالی است که فوت نموده و پس از فوت وی، خانواده اش محل سکونتشان را تغییر دادند.

وی افزود: در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که در حال حاضر خودرو ۲۰۶ در اختیار پسر مالک خودرو است؛ با شناسایی جواد ( ۲۱ ساله ) و در ادامه شناسایی تصویر وی از سوی شکات پرونده به عنوان راننده ۲۰۶ ، مخفیگاه وی در منطقه باقرشهر شناسایی و سرانجام در بیست و ششم بهمن ماه دستگیر شد؛ خودرو ۲۰۶ سفید رنگ نیز در مقابل محل سکونتش شناسایی ، توقیف و در بازرسی از داخل خودرو یک عابربانک متعلق به یک خانم کشف شد .

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: با دستگیری جواد وی چاره ای جز اعتراف نداشت و در همان ساعت اولیه ی دستگیری صراحتا به آزار و اذیت ۲ شاکی پرونده اعتراف و یکی از دوستانش به نام حمید ( ۲۲ ساله ) را معرفی کرد ؛ حمید نیز در همان محدوده زندگی جواد در منطقه باقرشهر دستگیر و هر ۲ متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم اصلی پرونده (جواد ) پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ، در خصوص نحوه شناسایی و انتخاب شکات پرونده به کارآگاهان گفت: با گردش در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام ، داخل صفحات شخصی خانم های جوانی می شدم که تصاویر شخصی خودشان را در آنجا بارگذاری کرده بودند ؛ در ادامه از طریق دایرکت ( Direct ) برای آنها پیام فرستاده و خودم را مدیر یک شرکت فیلم سازی معرفی می کردم ؛ پس از گذشت چند روز و به بهانه ی فرستادن راننده برای آوردن آنها به دفتر فیلم سازی، اقدام به گرفتن نشانی محل سکونت آنها می کردم و مدعی می شدم که راننده شرکت در زمان مشخص به دنبال آنها می رود ؛ با تعیین زمان ، تحت پوشش راننده شرکت فیلم سازی به محل سکونت این خانم ها رفته و آنها را سوار ماشین می کردم ؛ برای اعتمادسازی بییشتر متن فیلم نامه ای را در اختیارشان می گذاشتم تا آنها واقعا تصور کنند که قرار است تا دقایقی دیگر از آنها تست بازیگری گرفته شود و .... ".

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازیگری

این مقام انتظامی با اعلام این خبر، گفت: با کشف عابر بانک متعلق به یک خانم در خودرو 206 متعلق به متهم اصلی پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی سومین شاکی پرونده در استان البرز شدند که طی دعوت از این خانم جوان برای شناسایی متهمان ، سومین شاکی پرونده نیز شناسایی و در بررسی اظهارات وی مشخص شد که این خانم جوان نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است .

سرهنگ گودرزی افزود: در حال حاضر پرونده متهمان ، به اتهام "آزار و اذیت" و "آدم ربایی" ، با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضائی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند؛ از کلیه شکات احتمالی که بدین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

در همین ارتباط سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در خصوص خبر شناسایی دختران جوان از طریق شبکه اینستاگرام در پرونده آزار و اذیت دختران جوان در پوشش شرکت فیلم سازی عنوان داشت : به دلیل ماهیت فضای مجازی، ارتباط با افراد غریبه و جعل عناوین مختلف نسبت به فضای حقیقی بسیار آسان تر است.

در چنین شرایطی،با عدم انتشار عکس‌های خصوصی و اطلاعات شخصی می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم مشابه خبر آزار و اذیت دختران جوان در پوشش تست بازیگری و دیگر جرایم همچون کلاهبرداری و ... جلوگیری کرد .

اما در ارتباط با افراد ناشناس در شبکه های اجتماعی نیز باید به این نکته مهم توجه جدی داشت که "نباید" به ظاهر عکس‌های منتشر شده و عناوین اعلامی در چنین فضایی اعتماد کرد و قبل از انجام هرگونه تعامل با افراد و شرکت های ناشناس می بایست با پرهیز از شتاب زدگی نسبت به احراز دقیق هویت افراد و شرکت ها اقدام نمود بویژه در برخورد با آگهی های تبلغیاتی ، از قانونی بودن فعالیت آنها اطمینان حاصل کرده و اطلاعات مشاهده شده در فضای مجازی با اطلاعات بدست آمده از فضای حقیقی تطابق داده شود.

قبل از پرداخت هرگونه هزینه ی ثبت نام یا شرکت در همایش‌ها و کلاس‌های تبلیغ شده در فضای مجازی ، مجوز فعالیت و صحت آن‌ها را از مراجع ذی صلاح استعلام کنید و بعد از بررسی‌های لازم جهت شرکت در همایش‌ها و کلاس‌ها با همراهی افراد قابل اعتماد به آدرس‌های اعلام شده مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      اعدام...

    • بدون نام

      این دخترایی که با این پسرا قرار میذارند جلو خونه شون بیان دنبالشون برای تست بازیگری و غیره واقعا یک درصد هم احتمال نمیدهند که ممکنه همه اینها یه نقشه باشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عقل به اینامیگن دیگه

      • بدون نام

        درسته ميفرماييد اون دونفر كه جنايتكار بودن ولي اون دخترايي كه ميان عكس هاي زننده و بيحجابشون رو منتشر ميكنن بايد به اين فكر بكنن كه يه عده كثيف تر از خودشون روشون طمع كرده باشه

    • س م

      آخه دختری ک دنبال ی همچین شغلی اونم توی ایران میگرده و حرفای جونور ۲۱ ساله رو باور میکنه معلومه ی همچین بلایی سرش میاد دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب کاری کردن اینجور خانمها حقشونه

      • sadin

        توام یکی مثل همونایی همونقدر بی رحم و متجاوز

    • بدون نام

      پست فطرت ها
      هر چه زودتر نابود بشن
      انشالله
      خاک بر سر ها !!!!!!!!!

    • جمعی ار مردم جنوب

      هردوباید اعدام .وچرا زنان دختران به این سادگی گول بخرند ....

    • بدون نام

      کرم از درخته من که مرد هستم هرگز جرعت نمیکنم سواری ماشینی شوم که آن شخص را نه دیدم و نه میشناسم بعد تو خانم همینطور سوار میشی میری؟!!!

    • بدون نام

      حالا این عکس که گذاشتید هیج چیز معلوم نیست که یعنی قادر به گرفتن یک عکس درست هم از این بی ناموسها نبودید این را شماها قادر به درست کردن اینها نیستید برای همین هر روز تعدادشان اضافه میشود مثل شغال همه جا هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا باید چهرشون رو نشون بدید تا درس عبرت بشه. در ضمن اینها بازم آزاد بشن اینکارو میکنن

      • دریاچه اورمیه

        بیچاره شغال،.. تاکی می خواهیم حیوانات را نماد کثافت کاری های انسانها بکنیم،خفاش شب، کفتار پیر،... التماس تفکر....ف،

    • بدون نام

      چرا دزس عبرت نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لااقل با ینفر دیگه دوستی آشنایی خواهری برادری ،برید عاقا

      • دلسوز

        بی نام 15:51مگه نخوندی نفر دوم با مادرش زفته مادرشو به بهونه پارک ماشین پیچوندن والان پرونده ادم ربایی شده

    • بدون نام

      دفعه بعدی اگه تمایل داشتی با یه مرد به محل شرکت مراجعه کن
      شما خلبان نشدی که راننده بیاد دنبالت

    • حسینی

      آفرین دستتون دردنکنه خوبشون کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند نفر اعدام یکنن از این اتفاقات نمی افته
        .اول از این دو ..شردع کنن.

      • م۴

        خانم حقشه با یه جوان آنهم شب آدم عاقل این کارنمیکنه تنهایی برود سر قرار کرم داشتید حقتانه

    • بدون نام

      متاسفانه این گونه ارازل و اوباش توی کشور بسیار زیاد شدند دلیلش ضعف قانون مجازات است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      بی شرف ... تازه صورتشو گرفته آبرومند جون عمش

    • وطن پرست

      چه دل خجسته ای دارین ک اینقدر زود اعتماد میکنید والا من نمیتونم اینقدر سریع اعتماد کنم تا جایی ک دیروز پتو هام دادم خشک شویی وقتی آوردن تحویل بدن خودم رفتم پایین دم در گرفتم ازش زنگ زد گفت کدوم واحدین گفتم همون دم در وایسا خودم میام میگیرم ازت ی بی احتیاطی ی اعتماد بیجا همچین سر آدم میاره مخصوصا خانم های محترم

    • بدون نام

      آخه این دو تا جوجه خروس را شماها حریف نبودید:

    • بدون نام

      اگر این بی ناموسها را اعدام کنند روز به روز تعداد این بی شرفها زیاد نمیشه وبرای مردم نقشه نمی کشند این از بی سر وسامانی مملکت وقابل توجه دخترهایی که باعشوه وناز عکس میگیرند وتوی گوشیها شون میزارند باید منتظر این حوادث باشند اگر دولتها برای مات شون کار درست کنند مردم بدنبال این کارها نمیرند چین با اون جمیتش هیچکس بی کار نیست آنوقت تو کشور ما با این هنه بیکاری وفقر خجالت هم نمی کشند به مردم میگویند بچه بیارید اشتباه نکنید بچه نیاورید چون جواب اون بچه را نمی تونید بدید

    • بدون نام

      اعدامتون مبارک باد

    • بدون نام

      ....حقشونه این دخترای چندش بی
      چشم ورو.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ منتظرشماست

    • تیمور

      کرم از خود درخته.....
      یعنی چی ..!!!!ماشین اومد دنبالم....بابا یک درصد هم احتمال میدادی که...نکنه فکر کردی واقعا هنرپیشه هستی...............

    • منظمی

      دخترای احمق..

    • بدون نام

      آخه ساعت 8 شب اونم توو زمستون با 2 تا نره خر عوضی اونم توو جاده شاه عبدالعظيم و شترخون اونم توو تاریکی و ظلمات و....والا من اینجا میشنوم میترسم شمارو نمیدونم خودکرده رو تدبیر نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دليلش بي نمازي و بيحجابي و ماهواره است

    • بدون نام

      اولا این دونفر باید اعدام بشن دوما اون دخترهایی که اذیت شدن حقشونه تا درس عبرت باشه برا بقیه

    • بدون نام

      به این تبلیغات انستلگرامی اعتنا نکنید

      پاسخ ها

      • ماهین بانو

        وای دختراچراانقدرپپه گلابی شدندمن به سایم هم اعتمادنمیکنم

    • بدون نام

      اعدام کنیداین حرومزادههارو

    • وانک علا خلق عظیم

      این کثافتهای بی ناموس باید هرچه سریعتر محاکمه واعدام شوند واقعا آبرو مملکت بردن مگر ایران شده افقانستان یاتگزاس است باید به اشدمجازات اعدام محکوم شوند که عبرتی باشد برای دیگران کثافتهای لجن بی پدر و مادر

    • بدون نام

      اگر جای این خانمها زن وبچه مسئولان بودند چکارمیکردید اعدام کنید

    • بدون نام

      اگر جای این خانمها زن وبچه مسئولان بودند چکارمیکردید اعدام کنید

    • بدون نام

      این دخترای معلوم الحال هم مشکل عقلی دارن

    • بدون نام

      خدا کنه هر چه سریعتر این کفتارها و امثال اینها به چوبه دار که حکم قانونیشونه اویزون بشن ولی ای کاش دخترهای مملکتمون هم هوشیار باشن و این همه گیجی و ندانم کاری باعث این جور فاجعه ها میشه .
      تا حالا کی شنیده کارفرما بره دنبال جویای کار؟؟
      بالاخره اتفاقهای ناگوار با یک بی احتیاطی یا یک حماقت یا عدم اگاهی یا بی فکری همیشه باعثش میشن .
      الان هم این دخترها همه دلایل وقوع حادثه رو با هم داشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کفتارها همه جا هستند فقط با هشیاری نمیشه از خطر جست. قانون و پلیس باید خیلی کمک کنه. پیک یه شرکت فروش اینترنتی معروف اومده بود دم در فهمیده بود کسی در آپارتمان نیست، کوچه هم خلوت هر رفتارش مشکوک بود ان ممکن بود با اعمال زور وارد خونه بشه من هم تنها، بخیر گذشت

    • بدون نام

      با گردش در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام ، داخل صفحات شخصی خانم های جوانی می شدم که تصاویر شخصی خودشان را در آنجا بارگذاری کرده بودند ؛ در ادامه از طریق دایرکت ( Direct ) برای آنها پیام فرستاده و خودم را مدیر یک شرکت...
      بي حجابي....بيحيايي.....بي غيرتي...بينمازي

    • سامانتا خانم

      خوب مگه مازن هادل واحساس نداریم وقتی یه زنی شوهرگیریش نمیادودرخونه میمونه بایدچکارکنه ؟اخه اونیازجنسی نداره بایدچه جوری خودیش روتامین کنه.؟

      پاسخ ها

      • قزوین ۷۹

        حرف ات درسته...
        اما به بهای چ چیزی باید نیاز جنسیش برطرف بشه...
        مگه بیابون ک هر کس مثل حیوون بپر بکسی ، چون دلش خواسته و نیاز جنسی داشته

    • بدون نام

      ۰۸۵۹ احسن

    • سامانتا خانم

      دختران بی حیا

    • سامانتا خانم

      اخه زن وقتی شوهرگیریش نمیادچه گونه بایدخودیش روتامین کنه همینجوری دیگه

    • بدون نام

      من این میخواهم بدانم چرا چنین مورد که چه عرض کنم دها مورد از این فجایع رخ داده چرا لااقل دستگاه قضایی یکی از این خوک صفتان را اعدام نمیکند چرا که دیگر کسی جرات تعرض به ناموس مردم نشود در ایران شده روش جاری لطفا سانسور نشود

    • بدون نام

      بی عقلی خوانمها و نفهمی به راحتی سوار میشن ونمی دونند که چه به روزشان میاد

    • بدون نام

      ۱۵۲۶ احسن

    • بهمن خسروزادگان

      باید گفت این خانمهائی که میرفتند تامثلا درمورد بازیگرشدنشون مساحبه کنند چراباپدرشون یابرادرشون یابایک مردمور اطمینان نرفتن که اینجوربلا سرشون آمده باتشکر

    • bita

      ریشه یابی در امور کنونی جامعه راه را برای رسیدن به مقصود باز میکند .اول اینکه جوان غریزه دارد و این غریزه باید جایی سرکوب شود .ازدواج که نمیتواند بکند .شرایط هیچگونه برایش جور نیست .او بدنبال تن میگردد هماغوشی که در این سن عجیب نیست بالطبع غریزه بر عقل وهوشش غالب میشود .بخش پلید و شیطانی اش هوس آلود میشود نقشه میکشد و..‌‌‌‌.
      اما دختران..آنها نیز قربانی اند نه ازدواجی هست ونه شغلی .و دغدغه ی معروف شدن یا سلبریتی جزو رویاهایش میشود . نمیخواهد فاحشه باشد وهم در شان خود نمی بیند که هر کاری رابعنوان شغل انتخاب کند الی آخر..‌....این است که جامعه آلوده میشود .لز خدا بخواهیم مسیرهای درست و آدمهای درست سر راهمان بگذارد ومهمتر ا ز آن بینش قوی

    • حمید رضا متولی

      دختر ۲۴ ساله که بچه نیست گول بخوره کدوم شرکت روز سیزده فروردین تست میگیره عقل هم خوب چیزیه بعضی از این خانمها برای دیده شدن در سینما و تلویزیون حاضرند همه چیزشان را فدا کنند،کلا محیط سینما در ایران محیط سالمی نیست و این را همه میدانند

    • زارع

      البته اینجوردخترای متوهم وخوش خیال حقشونه اما به زودی اون دوشیاد هم ازادمی شن وبه کارشون ادامه می دن این یک واقعیت تلخه توی کشورما !!!شک نکنید که متاسفانه ماموروقاضی به راحتی خودشونو می فروشند!!!!!

    • م خ

      شانس آوردن نکشتنشون کلا دخترا از آدم دروغگو خوششون میاد

    • جلال

      همه چیز از بی تقوایی ناشی می شود. حتی من احتمال میدهم دختران معامله کرده باشند ولی مغبون شدند رفتند شکایت کردند. چون کار عقلی نبوده است. ببینید وارد پی وی شدند عکسهای ناجور دیدند ارتباط گرفتند جواب شنیدند وسوسه شدند. حالا مقصر فقط پسرا بودند؟ در مورد ازدواج هم خداوند فرموده اگر تقوا پیشه کنید خودش کارها را ردیف میکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج