جاباما
۸۳۴۰۲۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پایان مشاجره دو نماینده با پادرمیانی مطهری

نمایندگان مردم قم و اردکان بر سر تقدیر از دولت در جلسه علنی مشاجره کردند که با پادرمیانی نایب رئیس مجلس خاتمه یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان: نمایندگان در صحن علنی امروز (چهارشنبه اول اسفند ماه) در حال بررسی جزئیات بخش درآمدی بودجه سال ۹۸ بودند که در دقایق پایانی این جلسه، مشاجره ای بین یک عضو هیأت رئیسه و یکی از نمایندگان به وجود آمد.

امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس مشغول قرائت بخش‌هایی از نامه‌ نمایندگان درباره خرید تضمینی گندم بود که ۲۲۷ نمایندگان از رئیس جمهور خواستار افزایش قیمت خرید قیمت تضمینی گندم شده بودند، در جریان قرائت این نامه تابش نماینده مردم اردکان و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید با امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس مشاجره کرد.

تابش اعلام کرد: «چرا هیأت رئیسه مجلس تنها بخش‌هایی از این نامه را قرائت می‌کند در صورتی که باید این نامه را که در ابتدای آن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور هم ذکر شده، کامل بیان کند».

مطهری نائب رئیس جلسه که اداره این جلسه را بر عهده داشت و در واکنش به اعتراض تابش گفت: در ابتدای نامه تقدیر و تشکری از طرف نمایندگان از دولت وجود داشت که قرائت نشد، البته ما معمولا همه نامه را نمی‌خوانیم؛ اما این سخنان، تابش را آرام نکرد تا جایی که وی در مقابل جایگاه هیأت رئیسه حاضر شد و خطاب به امیرآبادی شروع به فریاد زدن کرد که این عضو هیأت رئیسه مجلس هم خطاب به وی گفت: «تو وکیل‌الدوله هستی، مگر دولت تخم دو زرده کرده است که شما به دنبال تشکر از دولت هستید».

امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس در توضیح این مشاجره گفت: «پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات امروز نامه‌ای را درباره خرید تضمینی گندم خطاب به رئیس جمهور با امضای ۲۲۷ نفر نزد بنده آورد، زیرا مطابق آیین نامه داخلی من مشغول قرائت بیانیه در مجلس هستم و متن بیانیه هم کامل قرائت می‌شود، اما درباره نامه‌ها اینگونه برخورد نمی‌شود و تنها بخش‌های مهمی از نامه در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود».

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: «بر این اساس من به پژمان فر گفتم تا نکات اصلی و کلیدی نامه را مشخص کند تا من در مجلس قرائت کنم اما وی از من خواست تا به انتخاب خودم این نامه را در جلسه قرائت کنم، من هم با توجه به اینکه نامه درباره خرید تضمینی گندم بود همین قسمت را شروع به خواندن کردم».

نماینده مردم قم اظهار کرد: در این میان تابش به من نزدیک شد و گفت که چرا تمام نامه را نمی‌خوانید، من گفتم تنها موضوع نامه قرائت می‌شود، اما تابش اعلام کرد در ابتدای نامه از عملکرد دولت تشکر و قدردانی شده و تو بی‌خود کرده‌ای، بنده هم گفتم این نامه انفرادی شما نیست و مربوط به برای ۲۲۷ نفر از نمایندگان درباره خرید تضمینی گندم است.

وی تأکید کرد: مصوبه هیأت رئیسه مجلس هم تأکید کرده که تنها بخش‌هایی از نامه باید قرائت شود که این صحبت را مطهری نایب رئیس مجلس هم تأیید کرد.

امیر آبادی فراهانی بیان کرد: تابش به دنبال این بود تا نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان درباره خرید تضمینی گندم را به نامه تشکر و قدردانی از دولت تبدیل کند که بنده هم به تابش گفتم مگر شما آقای وکیل‌الدوله هستید و مگر دولت تخم دو زرده که به دنبال تشکر از آن هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مجلس تصویری نیست

    • بدون نام

      خجالت بکش چندین ساله تو مجلس جا خوش کردی

    • بدون نام

      اگر تابش وکیل الدوله است امیری نمانده قم وکیل الدلواپسان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وکیل دلواپس بودن شرف داره به وکیل دولت بودن

      • بدون نام

        دلواپس شماس لطفا چشمانتان را باز کنید

    • محمود

      مجلس انقدر بی ارزش شده که وقتشو با این بحثهای صد من یه غاز پر میکنه

    • بدون نام

      درود بر امیری

    • نکته سنج

      تشکر ازدولتی که به گفته خودش همه نمره هایش بیست هست وفقط یک نوزده ونیم دارد

    • بیکار

      فقط به دنبال چاپلوسی وجایگاه خود هستند

    • سعیدا

      حالا یه تشکر از رییس جمهور جای دوری نمیره دل این بنده خدا رو هم بدست میاوردین گناه داره شاید نون و اب زن و بچه اش به همین تقدیر و تشکر میگذره با 278 نفر دیگه نون این بنده خدا ها رو نبرید گشنه ان و نیازمند ثواب هم داره با ثوابش میتونن برن با خانواده امریکا عشق و حال

    • بدون نام

      مطمنا به خاطر ملت کشور نبوده سر لحاف ملا بوده که کی برداره مطهری آمد گفته ساکت لحاف مال من است

    • بدون نام

      بابا نماینده محترم از طرف مردم مراتب تقدیر وتشکر را میخواسته بخاطر مجاهدتها وزحمات بی شائبه دولت تدبیر وامید به عمل بیاره اونوخ یه دلواپس پیدا میشه مخالفت میکنه دراصل نامه برا تقدیر وتشکر بوده یه پا ورقی هم در مورد خرید گندم داشته این دلواپسا دیگه شورش را در اوردن
      خو مگه کم میومد ازت ایه قران داریم میگه لم یشکر المخلوق یشکر الخالق یه چیزی تو این مایه ها حالا من زیاد وارد نیستم
      روحانی دستت درد نکنه
      علی برکت الله
      اینم برا نماینده محترم که راضی بشه من واسطه ها را حذف کردم وبصورت مستقیم تشکر کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج