۸۳۴۰۴۹
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب توزیع گوشت تنظیم بازار بین یارانه‌بگیران

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برخی خبرها مبنی بر اینکه «گوشت تنظیم بازار فقط بین یارانه بگیران توزیع می‌شود» را تکذیب کرد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برخی خبرها مبنی بر اینکه «گوشت تنظیم بازار فقط بین یارانه بگیران توزیع می‌شود» را تکذیب کرد.

در توضیح سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است باتوجه به موضوع انتشار یافته در فضای مجازی و رسانه‌ای منتسب به معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرکل دفتر برنامه ریزی تنظیم و توزیع بازار با عنوان «گوشت تنظیم بازار فقط بین یارانه بگیران توزیع می‌شود» بدینوسیله توزیع گوشت تنظیم بازار با استفاده از هر گونه اطلاعات از جمله کد ملی و سایر اطلاعات هویتی سرپرستان خانوارهای مندرج در سامانه رفاهی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تکذیب می‌شود.

این سازمان بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مجاز به انتشار و ارائه اطلاعات هویتی سرپرستان خانوار و افراد زیرمجموعه آنان نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یارانه گیر هستم در یکی از جلسات دولت که تلویزیون نشان داد روحانی : قرار بود هر نفر یک عابر بانک ویک کارت ملی......؛ بسیار حرف درستی هست؛ یک عابر بانک و یه حساب دارم اگر رجوع شود ویا استعلام شود مشخص میشود برای تصمیم گیران ؛ برای اجرای نکردن عدالت بهانه درست میکنید؟! انتشار هویت اشخاص! برا خودتون اسامی رو ...اونا که سی کارت عابر دارن واز هربانک دوتا ، دوتا را مسدود وساماندهی کنید به من هم گوشت وهم عدالت اجرا میشود

    • بدون نام

      مگر یارانه بگیران قدرت خرید گوشت دارن

    • بدون نام

      حالا همین گوشت کم داشتیم که تکذیب شد

    • بدون نام

      اسم سال ( سال تکذیب)

    • بدون نام

      اصلاخطلبان کثیف کشور را بجایی رساندند که برای خرید گوشت ارزان و منجمد و بی کیفیت وارداتی مردم باید ساعتها در صف باشند؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عقل خودت شک کن

    • رحیم

      اه کشورم دلتنگتم خیلی دلم میخواد برات اشک بریزم اما شوک زده شدم فقط مات و مبهوت نظاره گر گرگرفتنت شدم دلم میگه برو جای دیگه اما نمیتونم به هر حال من طنم و تو وطنی دوست دارم همین جا میون گر گرفتنت بسوزم و بمیرم

    • بدون نام

      حاضریم گوشت نخوریم ولی از این گوشت هم که معلوم نیس مال چیه؟ و از کجا میادم لازم نداریم تو بگو کیلویی ۲۰ تمن نه ۱۲۰ تمن... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج