جاباما
۸۳۴۰۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش ساری به شایعه اولتیماتوم سران چلسی

امروز رسانه های انگلیسی ادعا کردند که به مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی تنها دو بازی فرصت برای بقا داده شده است.

ورزش سه: امروز رسانه های انگلیسی ادعا کردند که به مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی تنها سه بازی فرصت برای بقا داده شده است.

سرمربی ایتالیایی، تابستان امسال جانشین آنتونیو کونته در چلسی شد. شروع ساری بسیار خوب بود ولی به تدریج آبی ها دچار افت شدند و حالا به رده ششم جدول سقوط کرده اند تا احتمال از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان نیز قوت بگیرد.

شکست های سنگین و تحقیر آمیز اخیر برابر بورنموث، آرسنال و سیتی و همچنین شکست خانگی دوشنبه شب برابر منچستریونایتد که منجر به حذف این تیم از اف ای کاپ شد، احتمال اخراج ساری را افزایش داده است.

واکنش ساری به شایعه اولتیماتوم سران چلسی

ساری که در نشست خبری بازی برگشت مقابل مالمو در لیگ اروپا شرکت کرده بود، گفت: « اولتیماتوم؟ خیر. در روزهای اخیر نه با رومن آبراموویچ(مالک) و نه با مدیر اجرایی باشگاه صحبت نکرده ام. من مجبورم به این فکر کنم که برای زمانی طولانی سرمربی چلسی خواهم بود و در غیر این صورت نمی توانم روی کارم تمرکز کنم. البته نسبت به آینده ام اطمینان ندارم ولی باید کار کنم و هدفم این است که مدتی طولانی در چلسی بمانم.»

در بازی اخیر چلسی برابر یونایتد و در حالی که این تیم 0-2 از میهمانش عقب بود، ساری اقدام به تعویض آسپلیکوئتا با زاپاکاستا کرد و ترجیح داد مهاجم به زمین نفرستد.

ساری در مورد انتقاداتی که از سیستم بازی چلسی می شود گفت: « سیستم هیچ مشکلی ندارد. خوب می دانم وقتی که عقب هستیم باید یک مهاجم وارد زمین کنم یا جلو هستیم باید یک مدافع را وارد میدان کنم اما نگاه من به فوتبال به گونه ای دیگر است.»

ساری ادامه داد: « ناراحتی هواداران را درک می کنم. چلسی عادت به پیروزی دارد ولی الان ما شکست های متوالی را تجربه می کنیم. در بازی برابر سیتی، شکست حق مان بود؛ چون بسیار بسیار بد و بدون روح و ذهنیت پیروزی بازی کردیم ولی مقابل یونایتد شایسه باخت نبودیم و به خصوص در نیمه اول، شانس های خوبی را از دست دادیم. معتقدم سه یا چهار برد متوالی راه حل مشکلات ما خواهد بود و باید به مسیر پیروزی برگردیم.»

ساری در مورد مصدومیت کپا، دروازه بان اسپانیایی گفت: « امیدوارم او هرچه زودتر بهبود پیدا کرده و به بازی با سیتی در فینال جام اتحادیه برسد. البته در حال حاضر خیلی نسبت به این قضیه مطمئن نیست ولی می توان امیدوار بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج