جاباما
۸۳۴۳۸۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شایعات حضور خادم در فدراسیون کشتی قوت گرفت

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شایعات اخیر در مورد تصدی‌گری فدراسیون کشتی گفت: به‌احتمال بسیار فراوان سفر به قم آخرین سفر رسمی در جایگاه معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان باشد.

خبرگزاری تسنیم: امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان در تالار بعثت خانه جوان برگزار شد، اظهار داشت: رشد استان قم در ورزش قهرمانی در سال‌های گذشته قابل‌توجه است.

وی افزود: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در تغییر مدیران استانی استفاده از نیروهای داخلی وزارتخانه است، مدیرکل سابق ورزش و جوانان قم اقدامات ارزنده و قابل‌توجهی را در بخش‌های مختلف برجای گذاشت.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:یکی از ویژگی‌های مهم مدیرکل سابق ورزش و جوانان قم، اخلاق شایسته و نیکوی وی بود که در بین مدیران و مسئولان استانی نیز مورد توجه و زبانزد است.

خادم با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم ابراز کرد: وزارت ورزش در جابه‌جایی نیروهای خود سعی دارد که از توان نیروهای داخل سیستم خود بهترین و حداکثر استفاده را داشته باشد، رسول منعم از مدیرانی بوده که ازنظر اخلاقی و تدین در بین مدیران وزارت ورزش و جوانان زبانزد است.

وی ابراز کرد: وزارت ورزش قصد خارج کردن نیروهای متخصص خود را از دایره مدیریت ورزشی نداشته و حسن عابدی نیز در یک جایگاه دیگر مشغول خدمت به جامعه ورزش کشور خواهد شد، قم در سال‌های اخیر در حوزه ورزش قهرمانی رشد قابل‌توجه و ملموسی کرده است.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم رویکردهای ورزشی استان را در کسب نمایندگان ورزشی قم در المپیک ۲۰۲۰ را دنبال کند، برای موفقیت ورزش قم باید حجم فعالیت‌های صورت گرفته دو برابر شود.

وی با اشاره به شایعات اخیر در مورد تصدی‌گری فدراسیون کشتی نیز تأکید کرد: به‌احتمال بسیار فراوان سفر به قم آخرین سفر رسمی در جایگاه معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      این برا چی میخاد بیا .ببین ریاست چی داره که پشت برادر را خالی میکنه.

    • بدون نام

      این دو برادر که شاید کشتی گیری خوبی بودن ولی از لحاظ مدیریت در حد صفر هستند مخصوصا امیر خادم که با آن خصوصی سازی و تعیین مدیریت برای پرسپولیس استقلال این دو تیم را به بحران برد و رسول هم هم رییس بود هم سرمربی که تو این مدت هیچ مقامی نیاورد و کسی از ایشان بازخواست هم نکرد

    • ناشناس

      خدا بخیر کنه از اینی که هست هم بدنر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با آمدن خادمها شک نکن بدتر میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج