جاباما
۸۳۴۵۶۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالات

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، باشگاه چلسی را به دلیل تخلف در به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوان، از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات محروم کرد.

ورزش سه: فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، باشگاه چلسی را به دلیل تخلف در به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوان، از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات محروم کرد.

باشگاه چلسی در زمینه به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوان، قوانین نقل و انتقالات را زیر پا گذاشت و اکنون علاوه بر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، باید ۵۰۰ هزار یورو هم جریمه بپردازد؛ حکمی که انتظار می رود باشگاه لندنی علیه آن فرجام خواهی کند.

در بیانیه فیفا آمده است: " باشگاه چلسی از بند ۱۹ قوانین نقل و انتقلات، مورد ۲۹ در مورد بازیکنان نوجوان تخطی کرد . همچنین از بند ۱۸ در رابطه با دو توافقی که در مورد به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوان بود که باعث شد باشگاه های دیگر در زمینه نقل و انتقالات تحت تاثیر قرار بگیرند.

محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالات

کمیته انضباطی باشگاه چلسی را از به خدمت گرفتن بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالات بعدی پیاپی به طور کامل محروم می کند. این محرومیت شامل باشگاه به طور کلی می شود، به جز تیم های بانوان و فوتسال اما مانع جدایی بازیکنان از این باشگاه نیست."

همچنین اتحادیه فوتبال انگلیس هم به دلیل تخطی از قوانین مشابه، 400 هزار یورو جریمه شد و مدت 6 ماه فرصت دارد تا این موضوع را حل کند.

پیش از این باشگاه های بزرگ اسپانیایی مانند بارسا، رئال و اتلتیکو نیز به دلیل مشابهی، با محرومیت های مشابه روبرو شده بودند.

باشگاه چلسی یکی از باشگاه هایی است که بیشترین بازیکنان قرضی را در سایر باشگاه های اروپایی دارد که بیشتر آنها بازیکنان نوجوانی هستند که در سنین پایین به خدمت گرفته شده و به باشگاه های دیگر قرض داده می شوند اما به نظر می رسد اکنون این سیاست، برای باشگاه لندنی دردسرساز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران نالایق چلسی را در سراشیبی قرار داده فکر کنم با چلسی باید خداحافظی کنیم این تیم ضربه جبران نشدنی خورد.امیدوارم یه روز دوباره شیرهای لندن را در اوج ببینم.com on chelsea

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج