۸۳۴۶۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رقابت آقای گلی لیگ برتر؛ سنگین‌ترین کورس!

رقابت برای کفش طلای فصل ۱۹-۲۰۱۸ به شکلی نزدیک دنبال می‌شود.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، رقابت برای کفش طلای لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نمی‌توانست از این نزدیک تر دنبال شود. دو برنده سابق این جایزه مشترکا در رده نخست قرار دارند و از سوی دو بازیکن سطح بالای دیگر تهدید می‌شوند.

در روز ۲۸ ژانویه، سرخیو آگوئرو فاصله ای ۶ گله با محمد صلاح داشت اما بعد از به ثمر رساندن ۷ گل در تنها ۴ مسابقه، از جمله دو هت‌تریک برابر آرسنال و چلسی، آگوئرو اکنون با ۱۷ گل به محمد صلاح رسیده و با توجه به پنالتی های کمتر (یک در برابر سه) فعلا بالاتر از صلاح قرار دارد.

البته در کنار عملکرد چشمگیر آگوئرو، نمی‌توان افت صلاح در هفته های اخیر را نادیده گرفت. مهاجم مصری در بازه زمانی مشابه ۳ مسابقه انجام داده و در این بازی ها، تنها توانسته یک بار دروازه بورنموث را باز کند.

رقابت آقای گلی لیگ برتر؛ سنگین‌ترین کورس!

نام هر دو بازیکن در بین برندگان سابق این جایزه به چشم می‌خورد. آگوئرو با به ثمر رساندن 26 گل در فصل 15-2014 این عنوان را از آن خود کرد و محمد صلاح در فصل 18-2017 با به ثمر رساندن 32 گل و شکستن رکورد تعداد گل در لیگ های برتر 20 تیمی، فاتح این عنوان شد.

البته می‌توان گفت با توجه به آن که لیورپول یک بازی کمتر از سیتی انجام داده، صلاح مزیت اندکی نسبت به مهاجم آرژانتینی داشته و فرصت پیشی گرفتن از او را دارد. صلاح در بازگشت به لیگ برتر، در روز یکشنبه رقابتی هیجان انگیز با مدافعان منچستریونایتد خواهد داشت. این در حالی است که آگوئرو در همان روز باید در فینال جام اتحادیه در مقابل چلسی قرارگیرد و شانسی برای افزودن به تعداد گل های خود در لیگ برتر نخواهد داشت.

اما پشت سر این دو بازیکن، نام دو تمام کننده تمام عیار دیگر نیز به چشم می‌خورد. پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال با 15 گل، تنها 2 گل با صدرنشینان جدول فاصله دارد. اوبا که پیروزی 2-1 توپچی ها برابر هادرزفیلد را به دلیل بیماری از دست داده بود، شانس زیادی برای همراهی تیمش در دیدار روز یکشنبه برابر ساوتهمپتون خواهد داشت.

چهارمین فرد حاضر در این لیست، نامی است که هرگز نباید آن را دست کم گرفت. هری کین، برنده 2 کفش طلا در سه فصل گذشته به دلیل مصدومیت مچ پا از روز 13 ژانویه تاکنون در لیگ برتر حضور نداشته اما با این حال، با 14 گل همچنان فاصله نزدیکی با مدعیان کسب آقای گلی دارد و شانس های خود را برای کسب سومین کفش طلا حفظ کرده است. کین این هفته تمرینات خود را از سر گرفته و می‌تواند اسپرز را در سفر به برنلی در روز شنبه همراهی کند.

رقابت آقای گلی در فاصله 11 هفته تا پایان رقابت ها، رقابتی 4 نفره است؛ کورسی که به نظر نمی‌رسد هیچ یک از اضلاع آن قصد تسلیم شدن داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج